Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalihuollon tulisi ottaa koiranomistajat erityisvalvontaan

Vierailija
23.12.2013 |

Koiranomistajien osallistuminen yhteiskuntaan on muita vähäisempää, koulutus alhaisempi, ym., syrjäytymisriskit näkyvillä.

Sosiaaliviranomaisten tulisikin näiden ihmisten syrjäytymisen ehkäisemiseksi tehdä erityistä työtä; työttömät hankkivat koiria seuraksi ja pelotellaksen muita, kun omaa valtaa ei ole, on kivaa käskeä koiraa, jos on hieman luonnevikainen (narsistinen), ja pelotella muita, ja kakattaa koiraa toisen portinpieliin ja rappujen eteen, kun on syrjäytynyt yhteiskunnasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elävät sossurahoilla ja muut maksavat vielä koko häiriköinnin koirilla kulut. Jos saa toimeentulo- tai asumistukea, ei tulisi saada pitää koiria. Omilla rahoilla vain.

Vierailija
2/6 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niitäkin, joille koira on väkivaltaisen ja sairaan egon jatke, mutta he ovat pieni vähemmistö. 

Koiranomistajat sitten taas verattuna muuhun väestöön ovat kyllä työssäkäyviä, terveitä ja onnellisia. 

Sosiaalihuolto?! Mitä ihmettä? Eiköhän heillä ole tärkeämpää tekemistä, kuten lasten huostaanotot väkivaltaisilta vanhemmilta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat monesti hoitavat koiraansa sillä tarmolla, että lapset jävät heitteille. Koirille kyllä hankitaan kaikki, mutta lapset menevät pahimmillaan huostaan.

Vierailija
4/6 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tervetuloa vaan sosiaalihuolto meille tarkastamaan tilanne, talossa kolme isohkoa koiraa ja kaksi lasta. Minulla on itsellänikin sosiaalialan koulutus (ja mies akateeminen), olisi kiva saada kollegoita joulunaloituskahvittelulle, mutta luulen että ovat muissa kiireissä juuri nyt :(

Vierailija
5/6 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ilmeisesti TODELLA sairaita ihmisiä ...ja mielipiteitä. Huh huh..miksi mä tulen lukemaan näitä ?

Vierailija
6/6 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 12:19"]Ok, tervetuloa vaan sosiaalihuolto meille tarkastamaan tilanne, talossa kolme isohkoa koiraa ja kaksi lasta. Minulla on itsellänikin sosiaalialan koulutus (ja mies akateeminen), olisi kiva saada kollegoita joulunaloituskahvittelulle, mutta luulen että ovat muissa kiireissä juuri nyt :(

[/quote]

Ainiin ja ymmärsin toki aloituksen olevan huono provo, vastasinpa kuitenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän