Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdun ulkoinen raskaus ja raskaustesti negatiivinen?

Vierailija
23.12.2013 |

Eli voiko raskaustesti näyttää negatiivista kohdun ulkoisen raskauden kohdalla? 

Minulla selvät raskausoireet ja etovaa oloa ollut jo monta päivää. Kuukautiset myöhässä ja kaksi negatiivista testiä tehnyt :/

Kertokaa kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudessa istukkahormonia joko erittyy tai erity. Kohdunulkoisessa raskaustesti on ihna normaalisti positiivinen.

Vierailija
2/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudessa istukkahormonia joko erittyy tai erity. Kohdunulkoisessa raskaustesti on ihna normaalisti positiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonat naiset kärsivät raskausoireista vaikka eivät ole raskaana koska toivovat/pelkäävät raskautta niin paljon. 

Vierailija
4/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ensimmäisenä epäilemään kohdunulkoista sen perusteella, että testit näyttää negatiivista. Kuukautisten myöhästymiselle ja poisjäännille voi olla niin monia syitä, että jos ne ovat jo selkeästi myöhässä (puhutaan parista viikosta), itse menisin epäselvässä tapauksessa selvittelemään asiaa jo terveyskeskukseen. Veritesteissähän voi vielä vaikka se raskauskin selvitä, vaikka kotitestit näyttäisivätkin negatiivista, mutta ennen kaikkea selviää, jos on oikeaa terveydellistä huolenaihetta.

Vierailija
5/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ensimmäisenä epäilemään kohdunulkoista sen perusteella, että testit näyttää negatiivista. Kuukautisten myöhästymiselle ja poisjäännille voi olla niin monia syitä, että jos ne ovat jo selkeästi myöhässä (puhutaan parista viikosta), itse menisin epäselvässä tapauksessa selvittelemään asiaa jo terveyskeskukseen. Veritesteissähän voi vielä vaikka se raskauskin selvitä, vaikka kotitestit näyttäisivätkin negatiivista, mutta ennen kaikkea selviää, jos on oikeaa terveydellistä huolenaihetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi