En pysty ihastumaan keneenkään :(
Olen kirjoitellut muutaman miehen kanssa netissä, sopinut tapaamisen, mutta ei vain nappaa. Aina jokin ulkoinen tekijä syynä. Milloin kalju ym. Ja eikö pitäisi tuntua muutenkin jännittyneeltä heti ensi alkuun?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. Kaikki tuntuvat niin tylsiltä tai vaan kaverillisilta, vaikka miten mukavia ihmisiä olisivat. Ja ulkoisesti kovin harva miellyttää minua.
Hei. Kiitos, kun vastasit. Mulla ei ole koskaan edes ollut ketään. Ei sitä voi pakottaa itseään pitämään kenestäkään, jos jokin piirre häiritsee. En ollut noista tapaamistani miehistä nähnyt edes kuvaa ennen tapaamista. Jos ei tunne yhtään mitään ensi tapaamisella, minusta turha edes jatkaa. Nyt mulla on jo parin kuukauden ajan ollut juttua yhden miehen kanssa, joka asuu paljon kauempana. Ei olla siksi vielä pystytty tapaamaan. Olo tuntuu ihastuneelta ja vaistoan, että hänkin pitää minusta. Kuvia ollaan vaihdettu. Mutta samalla pelkään, että kuitenkin jokin ei mätsää, kun tavataan, koska niin minulle aina käynyt. Tässä tapauksessa pettymys olisi suuri, koska ollaan kuitenkin niin pitkään viestitelty :( Toivon todella, että kerrankin onnistaisi.
Minulla sama. Kaikki tuntuvat niin tylsiltä tai vaan kaverillisilta, vaikka miten mukavia ihmisiä olisivat. Ja ulkoisesti kovin harva miellyttää minua.