mitä tehdä? Ystäväni vaimoke ei anna minun pitää yhteyttä mieheensä
aina kauheita mustispuuskia joutuu mies kokemaan
Kommentit (24)
Mutta jos ystäväsi haluaa sinuun yhteyttä pitää ota hänet ystävänä vastaan. On kai puhtaasti miehen ratkaisu sitten tehdä ne lopulliset valinnat, mikäli kipinä sattuisi yllättäen välillenne roihahtamaan. Ystävälläsi vaan pitäisi olla munaa sen verran, että avoimesti yhteydenottonne tekisi. Vaimoke saisi tehdä näin omat valintansa ennen mahdollista paljon pelkäämäänsä katastrofia. Itse lähtisin suhteesta lätkimään, jos minun mielipiteelläni ei olisi mitään merkitystä.
Miehillä on muuten yleensä tapana turvata selustansa. Suhteesta ei lähdetä ellei seuraava ole jo odottamassa. Ja kyllä se mahdollinen rakkaus voi yksipuolista aluksi olla aina siihen asti kunnes olosuhteiden myötä kaksipuoliseksi muuttuu. Tilanteet kun tuppaavat tässä elämässä muuttumaan.
Toivottavasti sinäkin ymmärrät sen ja annat arvoa heidän rakkaudelleen. Yleensä käy niin, että rakkaus voittaa ystävyyden, ja niin sen kuuluukin olla.
enpäs taitaisi jättää miestäni sen takia että hän ei halua minun tapailevan miespuolisia ystäviäni. kyllä perhe on tärkeämpi..
Vierailija: