Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avasin toisen ihmisen kirjeen

Vierailija
22.12.2013 |

Posti tuli väärään paikkaan: kirjekuoressa luki kyllä osoitteeni mutta eri nimi, ei ollut edellinen asukas, koska se oli eri niminen joten saattaa olla että oli edeltävä asukas tai vaan väärin kirjoitettu osoite.

Katselin kirjettä hetken ja mietin mitä teen. Paksu ja napakka kirje oli. Avasin kirjeen, sen sisällä oli lättänä kirjeen mallinen paketti, luki päällä hyvää joulua. Oli teipattu teipillä joten varovasti kurkkasin sisään ja jonkinlainen kirja tais olla. En avannut pakettia kokonaan ja nyt mietin, minne heitän sen paketin. Jouluksi se ei kuitenkaan enää ehdi.

Onko muita samanlaisia uteliaita? Oli pakko katsoa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo pakko maassa, jossa on kirjesalaisuus

Vierailija
2/6 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli edellisten asukkaiden perintäkirjeitä vielä vuosia muuton jälkeen. Pari ekaa vuotta vein niitä laskuja ja perintätoimiston kirjeitä postiin, sitten aloin heitellä roskiin. Kerran avasin yhden perintätoimiston kirjekuoren koska halusin nähdä millaisia ne kirjeet on, itsellä kun oli raha-asiat reilassa. Sitten heitin senkin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole, kaltaisiasi uteliaita siis. Niitä posteja kun välillä menee väärään paikkaan.

Vierailija
4/6 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen avannut kirjeen vahingossa kun en edes kattonu sitä kuorta ja sitten vasta tajunnu että kirje on jollekin toiselle ;)

Vierailija
5/6 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen avannut kirjeen vahingossa kun en edes kattonu sitä kuorta ja sitten vasta tajunnu että kirje on jollekin toiselle ;)

Vierailija
6/6 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee joka vuosi edelliselle asukkaalle tarkoitettuja joulukortteja! olen vienyt postiin ja kysynyt että voisivatko he  selvittää oikean omistajan. Eivät voineet. Eli camilla ja markku (kaksi tyttölasta) sekä reijo ja seija (ja kissoja/koiria)! Teiltä tulee aina perinteisiä kauniita kortteja mutta väärään osoitteeseen! (naispuolinen saaja P.K.)