Trendikkäästi farmariasuun, tennareihin ja oikealla tavalla tyköistuvaan paitaan sonnustautunut 50+ mies menee helposti kolmevitosesta
Kommentit (90)
Kakkahattutäti kirjoitti:
Jos mies sanoo ”farmarit” se on moido.
Jotkut sanoo "jamekset". Tuttu puhuu myös jollain vastaavalla nimellä, mutta en nyt muista mikä se on.
Vain sinulle kukkahattutäti:farmariframaritfarmaritfarmaritfarmaritfarmarit..
Ei mene. Tyylikäs ikäiseltään näyttävä 40-50 v. mies on kuin George Clooney, Dressmannin miesmallit, jne. eli pukeutunut pukuun ;) Harmi vaan, että Suomessa ei todellakaan ole näkynyt juuri yhtäkään sen näköistä miestä!
Ei halvattu! Mä olen nuoremman näköinen 50v. ja en huoli sinun kaltaista miestä. Ennemmin otan 60+ miehen. 🤣
Vaikuttaa nuorekkaalta viisikymppiseltä
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas pukeutuminen nuorentaa
Taidat olla itse Einstein
Vierailija kirjoitti:
56v mies on ennemmin - 60 kuin +50
Riippuu mistä suunnasta asiaa katsoo
Vierailija kirjoitti:
Ja täten täysin käypä ja sopivan ikäinen saalis 18-26-vuotiaille misuille, otaksun?
Miksi rajoitat alareunassa kahdeksaantoista, 16 taitaa kai olla suojaikäraja
Tulee mieleen Matti Nykänen tai Tauski. Ei jatkoon.
Aijaiajaijai ei saa :DDD mahaan sattuu kun nauran :D
ps. Miksi tämä aloitus on täällä joka päivä? wanha vitsi. Vähintään yhtä vanha kuin ap.
Sellaista 55+ ikäloppua ei ole olemassakaan, joka menisi 35-vuotiaasta. Tosin 35-vuotiaskin on mun makuun liian vanha.
Hyvänä esimerkkinä William Zabka. Hyvännäköinen ikäisekseen, mutta ei todellakaan kävisi nuoremmasta kuin onkaan vaikka pukeutuikin nuorekkaasti Cobra Kaissa.
N29
Vierailija kirjoitti:
Entäs ”farmariasu”? Onkohan se jokin potkupuku.
Ei, vaan kyseessä on silloin sellainen lähinnä Yhdysvalloista tuttu denimhaalari. Sen alla ei saa pitää paitaa.
Vaikka aloitus lienee provo, moni viiskymppinen setä oikeasti ajattelee noin. Miettinyt usein miten pystyvät näkemään niin vääristyneen kuvan itsestään. Viis-kuuskymppinen on aina ikäisensä näköinen, voi toki olla nuorekas ja hyväkuntoinen, mutta silti ei ikinä mene kolmevitosesta.
Paljon fiksumman olon antaisi itsestään kun hyväksyisi ikänsä ja olisi sinut sen kanssa. Fakta kuitenkin on, että kolmikymppiset haluaa pariutua ikäistensä kanssa. Setämies vois ottaa realiteetit eteen ja katsella niitä viisikymppisä naisia.
Farmariasuun pukeutunut mies näyttää
75-vuotiaalta.
Jos hän kävelee äitinsä kanssa, heitä luullaan
sisaruksiksi.
Ihan samalla tavalla ne viisikymppiset naisetkin kuvittelee itsestään
Vierailija kirjoitti:
Tennarit ja farkut ovat jo aika vanha keksintö. On niitä ainakin 50v nähty ja Suomessa oli 70-80 luvulla kokonainen tehdaskin joka teki farkkuja. Nyky nuoret pukeutuvat collarihousuihin ja huppareihin. Sanottakoon että mun aikana collareita tai verkkareita pitivät koulussa enää ala-asteen jälkeen vähän sellaiset jälkeenjääneen oloiset. Yksi nykyajan kammotus jonka soisin kadata unohduksen yöhön ovat nämä nuorten suosimat kapenevilla lahkeilla olevat perseestä tiukat housut. Varsinkin pk seudulla varsinkin Espoossa jokaisella läskiperseellä on tällaiset. Toinen on ettei hupparin huppua ole tarkoitettu laitettavaksi koskaan päähän se on vain koriste. Joku narkkari saattaa käyttää sitä kun haluaa välttää katseita. Tennareita näilläkin on mutta en osaa pitää niitä enää nuorisomuotina.
Tiedoksesi, että huppu kehitetty nimenomaan pään suojaksi. Ei koristeeksi.
56v mies on ennemmin - 60 kuin +50