Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset tänne

Vierailija
05.10.2020 |

Miten itse kestätte ajatuksen siitä, että oma kumppani on ollut itseään lyhyemmän kanssa? Itse en ole edes kovin pitkä, olen 168cm, mutta minulla tulee ihan hirveä olo aina kun saan tietää, että tapailemani mies on ollut lyhyemmän kanssa. Tulee sellainen fiilis, kuin mies varmasti vielä vertaisi minua siihen lyhyempään ja olisi surullinen siitä kun olen niin pitkä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kii käpiö ja kasvata itsetuntoa.

Vierailija
2/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ihan kiinni. Tai sain, häpeät pituuttasi tai se jotenkin rajoittaa sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan vertaile ihmisiä, en muita parempiin tai huonompiin, tai itseäni.

Kaikki ovat samanarvoisia. Tuollainen ajatus ei tulisi edes mieleeni.

Vierailija
4/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut ihan kiinni. Tai sain, häpeät pituuttasi tai se jotenkin rajoittaa sinua?

No siinä mielessä häpeän, että olen kyllä etenkin naiseksi pitkä. Ja esim. tunnen aina itseni epänaiseksi lyhyiden naisten kanssa.

Ap

Vierailija
5/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä mielessä häpeän, että olen kyllä etenkin naiseksi pitkä. Ja esim. tunnen aina itseni epänaiseksi lyhyiden naisten kanssa.

Ap

Olet keskimittainen. Kaukana pitkästä.

Vierailija
6/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 168 cm on melko lyhyt. Lyhyehkö.

Ja vanhemmiten vielä lyhenet 2-4 cm.

Vierailija
7/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihan hirveän rankkaa, jos täytyy alkaa keskimittaisuuttaankin murehtimaan. Ei kiitos

173

Vierailija
8/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin vituttais olla keskimittainen. Paljon kivempaa olla pitkä.

T. 180cm

Vierailija
9/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jota ärsyttää miten tyhjänpäiväisesti hankittuja ongelmia ihmiset itselleen tuottaa? Ap... Kasva aikuiseksi.

Vierailija
10/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

He saattavat taas tuntea riittämättömyyttä rinnallasi, kun ovat lyhyempiä.

Vierailija
11/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo oli Suomessa naiseksi pitkä ehkä joskus 100 vuotta sitten. Nykyään tuo on naisten keskipituus tai paikoittain nuorilla naisilla jopa alle keskipituuden.

Vierailija
12/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jota ärsyttää miten tyhjänpäiväisesti hankittuja ongelmia ihmiset itselleen tuottaa? Ap... Kasva aikuiseksi.

Mikä siinä ärsyttää?

Vierailija
13/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo 0/5

Vierailija
14/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kutsuttu, mutta ap ei kyllä ole pitkä

T. 159

Vierailija
15/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoo 0/5

Ei ole, mutta tuli kyllä yllätyksenä, ettei muilla naisilla ole mukamas tätä ongelmaa. Mulla myös sama kompleksi rintojen suhteen - jos miehen ex:llä on ollut mua pienemmät rinnat niin en uskalla näyttää omiani miehelle lainkaan.

Ap

Vierailija
16/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoo 0/5

Ei ole, mutta tuli kyllä yllätyksenä, ettei muilla naisilla ole mukamas tätä ongelmaa. Mulla myös sama kompleksi rintojen suhteen - jos miehen ex:llä on ollut mua pienemmät rinnat niin en uskalla näyttää omiani miehelle lainkaan.

Ap

Olet säälittävä älykääpiö. Eiköhän sut lempata ihan muista syistä kuin sun koon takia.

Vierailija
17/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riittää, turha nostella tätä ketjua yöksi ylös. Olet normaalipituinen ja sinua on siunattu tisseillä. Katso peiliin ja mieti miksi aina pitää valittaa vaikkei olisi mitään syytäkään. Ja mene terapiaan.

-159

Vierailija
18/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 178cm tyttö ja voin vaan sanoo että huolehdit ihan turhaan.. Vähän nöyryyttävältä tuntuu koulun ruokalassa olla aina paljon pidempi ku muut ja kun sieltä löytyy vaan pari mua pitempää. Mut sanon vaa että pituus on sellanen asia mihin ei voi vaikuttaa (no ei kai) ja siks kenenkää on turha alkaa kommentoimaa toisten pituutta.. Se auttaa että tiiän et muakin paljon pidempiä naisia löytyy maailmasta ja onhan se ihan hauskaa samaistua kaikkien muitten pitkien tuntemuksiin ja kokemuksiin. Ja se että mun ongelmat ei ees oo mitään verrattuna maailmalla tapahtuviin juttuihin ja vois olla paljon pahemminkin. Mutta mukavaa päivää, iltaa, yötä tai aamua ja tsemppiä viikkoon kaikille.

Vierailija
19/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin just.

Up!!!

/Ap ja mötti

Vierailija
20/41 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170, enkä koe olevani mitenkään liian pitkä. No joo, on ongelmia löytää tarpeeksi pitkälahkeisia housuja, mutta noin muuten pärjään kyllä. Enemmän ongelmaa aiheuttaa isot tissit, jotka ei nyky kaavoitukseen mahdu mukaan. 50-luvun vaatteissa sentään niille tehtiin tilaa. Kohdallani puolet miehistä raakautuu pois treffipalstoilta, jos tuijottaiain pituutta. Aika moni on minun pituinen tai vain pari senttiä yli. Minulla on ollut vain yksi pitkä miesystävä, enkä nähnyt mitään eroa lyhyisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi