Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjatoiveena ystävä.

Vierailija
22.12.2013 |

Moi. Oon surullinen. 2 vuotta sit muutin miehen perässä uudelle paikkakunnalle juuri positiivisen raskaustestin tehneenä. En ole tänä aikana saanut yhtäkään kaveria täältä, koska oon muuttunut niin ujoksi ja araksi. Koko sydämeni pohjasta toivon tänä vuonna joululahjaksi edes yhtä ystävää, ja että minusta tulisi rohkeampi. T. Äiti Espoosta :'(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin luoda sähköpostiosotteen tätä varten. En olisi uskonut että tätä kukaan edes lukee. Kiitos kaikille <3 kiitos <3 :') Oikein hyvää joulua kaikille. Ensi kuussa meidän perhe muuttaa matinkylään, mies on töissä siinä lähellä ja meillä on 1, 5v tytär ja jos kaikki menee hyvin niin ensi kesänä saamme lisäystä. Kaipaan ystävää ihan tavallisiin elämän juttuihin, niin lapsi-arkeen, kuin vapaa-aikaan.

(Teen sen s postin mahd. pian, mutta tähänkin saa lisätä omansa)

-Ap

Vierailija
2/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa, olisiko vaikka neuvolassa ilmoitustaulua, jossa tietoa erilaisista lapsiperheiden aktiviteeteistä, ja innokkaasti vaan mukaan. Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan, pitää itse aktivoitua :) Toivottavasti pääset ensi vuonna alkuun uuden ystävä- ja kaveriverkoston rakentamisessa.. Kaikkea hyvää sinulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Mistäpäin Espoota olet? T. Kolmen lapsen äiti myös Espoosta

Vierailija
4/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sähköpostisi niin sinuun voi ottaa yhteyttä.

Vierailija
5/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia ja olen koko ikäni asunut Espoossa. Ei sen puoleen, ei ole pahemmin kavereitakaan.

Tuntuu että äidit, jotka etsii ystäviä haluaa niitä lähinnä vain toisista äideistä. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän