Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kerrostalossa pitää sunnuntaina kovaäänisiä bileitä?

Vierailija
22.12.2013 |

Eli onko sellainen ok, klo 22 asti sunnuntaisin, vai ei ollenkaan? Klo 22 soitan poliisit, jos meteli ei lopu. Ei omaa ääntään kotona kuule, kun möykätään hypitään ja pompitaan. Varmaan kymmeniä ihmisiä kolmiossa? Ja samaa ollut jo monta päivää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrostalossa mihinkään aikaan saa metelöidä naapureita häiritsevästi. 

Vierailija
2/3 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset käy sanomassa nätisti että on aika kovaa tuo meteli teillä? Minä kävin sanomassa kaksi kerrosta ylempänä bilettäville pojille, kun olin sitä älämölöä kuunnellut kuukauden verran. Ei oo sen jälkeen meteliä kuulunut liiaksi asti. Eivät kai vaan tajunneet miten hyvin äänet kuuluu ja pojat oli sen verran nuoria, et tais olla eka oma kämppä :) Ei mennyt naapurirauha eikä välit jaan iloisesti moikkaillaan puolin ja toisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 19:31"]

No mikset käy sanomassa nätisti että on aika kovaa tuo meteli teillä? Minä kävin sanomassa kaksi kerrosta ylempänä bilettäville pojille, kun olin sitä älämölöä kuunnellut kuukauden verran. Ei oo sen jälkeen meteliä kuulunut liiaksi asti. Eivät kai vaan tajunneet miten hyvin äänet kuuluu ja pojat oli sen verran nuoria, et tais olla eka oma kämppä :) Ei mennyt naapurirauha eikä välit jaan iloisesti moikkaillaan puolin ja toisin!

[/quote]

jaan = vaan. Jakelemaan en sentään alkanut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä