UFFin vaatteiden hinnat, pöyristyttävää!
Kävin pitkästä aikaa Uffilla. Katselin ihan ihmeissäni niitä nyppyläisiä henkkamaukan trikoopaitoja, joista pyydettiin 12-15 euroa tai Anttilan toppatakkeja edulliseen 40 euron hintaan. Noitahan saa halvemmalla uutenakin! Lisäksi osa vaatteista oli todella likaisia. Eräänkin paidan etumus näytti sille, että siihen oli ensin kaadettu kahvit ja sitten oksennettu.
Kuka tuolta oikeasti ostaa mitään? Säälittää, jos joku ostaa köyhänä vaatteensa pääasiassa kirppiksiltä, eikä tajua, että kaupoista saa alennuksella priimaa tavaraa huomattavasti halvemmalla.
Ja kuka noista hinnoista oikein päättää?
Kommentit (25)
Minä olen joskus ostanut sieltä parilla eurolla täysin uusia housuja, joitakin erittäin siistejä hameita ja muutaman puseron. En tosin käy kirppareilla kuin pari kertaa vuodessa, joten en osaa vertailla. Viimeeksi ostamani vaatteet olivat kieltämättä hieman kalliita.
Sama huomattu, siis kalliit hinnat. Mutta 5:den, 4:n, 3:n, 2:den ja euron päivinä voi kyllä hyvällä onnella tehdä löytöjä. Itse asiassa luulenkin, että "tavallisina" päivinä UFF:lla on aika hiljaista. Miten minusta tuntuu, että nämä tasarahapäivät ovat lisääntyneet?
Todellakin... Ei edes lastenvaatteet ole käytettäviä. Vien nykyään Fidaan ja ostan sieltä - käytetyt - jotka en osta kirpulta.
Mä vierailen vain Hgissä Runebergin UFFIssa ja en ole löytänyt siistiä ja kivaa itselleni, saati juuri laadukasta kuin ihan 60v+ "tantta"-tyyliä. Pukeudun konservatiivisesti tai joskus boheemisti, mutta en tosiaan uffilta löydä.
Niin, jos siellä OLISI niitä laadukkaita vaatteita. Paremmat vaatteet varmaan lähtevät hinnoittelijoiden/myyjien matkaan ja rekkeihin päätyvät juuri ne lapsityövoimalla tehdyt halpisrätit, jotka ovat jo siinä vaiheessa elinkaarensa loppupäässä.