Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huono olo ennen synnytystä?

Vierailija
22.12.2013 |

Enteileekö mahdollisesti? Kaks päivää ollut nyt tosi etova olo. Mitään ei tule ulos, mutta pahaa tekee. Jotkut ruuat ym. ällöttää, mutta pystyn kyllä syömään. Vatsa ehkä toiminut normaalia enempi. Eilen tämän huonon olon ja kiristävän ylävatsakivun takia olin raskausmyrkytysepäilyn vuoksi näytteillä ja kaikki tulokset ok, eli sitä Se siis ei ole. Eilen oli kuumettakin. Nyt siis jäljellä enää huono olo..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kuumetta (en kyllä mitannut) ja huono olokin alkoi vasta kun jo supisteli. Samalla myös vatsa toimi normaalia vilkaammin. Syödä ei saattanut, vain juoda. Tuntui että oksennus tulee koska tahansa, mutta ei sitten tullut. Samana päivänä vauva syntyi.

Vierailija
2/3 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yrjösin 24 h ennen synnytystä, ei ollut sellaista vatsatautimaista pahoinvointia vaan kerta kaikkiaan oksensin vasn kaiken mitä yritin syödä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin oksentaa silloin kun supistelu alkoi. Se oli varmaan koko synnytyksen kaamein kokemus. Keskitypä siinä hengittelemään, kun laatta lentää solkenaan. En kyllä muista, että ennen sitä olisi ollut huono olo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi