Kysy abiturientilta
Kommentit (13)
Jännittävätkö kirjoitukset? Mikä on tavoitetasosi? Mihin aiot lukion jälkeen?
Nautin historiasta ja ruotsista.
Jaoin kirjoituksiani niin keväällä olisi 4 vielä, ei jännitä enää. Laiskottaa. Tavoitetaso on E-L ja syksyllä täyttyi muuten, paitsi englantiin suhtauduin turhan ylimielisesti, kaikki sen osaa tms. En lukenut ja jäi kaksipistettä Estä
Jään helsinkiin ja painun yliopistoon
Jos en ekalla pääse sisään niin itken pari viikkoa ja menen Alepan kassalle. Keskolla on kyllä kuulemma parempi palkka. Aikuisten oikeasti en ole harkinnut sitä, ettenkö pääsisi.
-ap
olisi, mutta se on jonkun kirjanvälissä. A ja o on tehdä se tomaattisoossi itse. Joku ketsuppipurkkitomaatti räpellys raakana siihen pohjalle pilaa kaiken. Täytteet on triviaalijuttu "kukin tyylillään" kuten avssa on tapana lohkaista. Niin ja paista eka sitä pohjaa vähän aikaa ja sitten täytteet ja soossit päällee!
Mitkä ovat lempibändejäsi? Miten vietät vapaa-aikaasi? Mitä toivot joulupukilta?
Jos kirjotit vaan M:n englannista niin enpä sinuna suhtautuisi noin ylimielisesti yliopistoon pääsyyn. itsekin olin kaksi vuotta sitten abina ylimeilinen - kirjoitin 4 L mutta englannista ja ruotsista vaan M.. se koitui kohtalokseni ekoissa pääsykokeissa oikikseen - ne kun vaikuttavat enemmän lähtöpisteisiin kuin se, että on kolmesta reaalista L, äidinkielen L nyt auttoi tietenkin, mutta edes E ruotsista ja enkusta niin olisin päässyt ekalla sisään..
No, onneksi luin kuin hullu seuraavana keväänä ja lopulta pääsin. Tsemppiä, mutta ei kannata olla ylimielinen ja "minä osaan kyllä kun lukion päättötokari 10".. Minulla oli opettaja joka sanoi minulle tuota, että älä luota sokeasti osaamiseesi.. Ja opin silti vasta kantapäänkautta..
Ysille, sulla ei ole hajuakaan millainen tyyppi olen tai minne olen pyrkimässä eikä näköjään kaikista yon lähtöpisteistäkään, ne kun vaihtelevat tiedekunnittain. Kyllä mä tohon lukemattomaan Mn olen ihan tyytyväinen, kiitos vaan pelotteluista anyway!
ps jo sun "loputa" oli seuraavana vuonna en olisi kovin pettynyt sinuna!
-ap
Pukki tuskin tuo mulle mitään jouluna, törsäsin toiveeni matkaan. Jos treffaan jotain kaveria vapaa-ajalla vaan käyskennellään stadissa, istutaan raitiovaunussa lenkkejä ja juorutaan. Musiikkia kuuntelen aika laiskasti, musiikkimakuni on vähän mauton kuulemma, old school rap, gwen stefani, no doubt yms
Isona olisi kiva olla tutkija/asiantuntija jossain alueella mihin liittyy matematiikka ja kemia
Ja ihan kivasti on ollut vientiä
-ap
Mikä oli lemppariaine?
-Mies 28v-