Imettäminen julkisilla paikoilla on sika ällöttävää
Eikö sen vauvan kanssa voi mennä oikeasti vessaan tai vaikka jonnekin sivummalle? Niin kauan kun mä en saa juoda kahvia bussissa niin miksi siellä saa imettää?
Kommentit (15)
Imettäminen ylipäätään on ällöttävää ja sairasta. Tunkea nyt oma seksuaalinen kehon osalta LAPSEN suuhun! Sama asia kun miehet imettäisivät peniksellään. Ja siinä sitten olla kiihottuneena itse kun LAPSI lutkuttaa nänniä..hyi helv. Imettäminen on lapsiinsekaantumista ja tekee pedofiileja.
Imettävä nainen on kaunis näky, sitä ei pidä häpeillä.
Mitä? Eikö bussissa saa juoda kahvia?? En käytä bussia, mutta mulle tuo sääntö on ihan uusi.
Julkinen imettäminen on kyllä hivenen ärsyttävää. Tulee sellainen tunne, että ihan kuin imettäjä haluaisi provosoida ja saada näyttää ja oikein odottaa, että joku ottaisi nokkiinsa.
terv. kolme lasta imettänyt, mutta en koskaan kahvilassa (tai bussissa =)).
ekalla vastaajalla ei tainnut imetys sujua toiveiden mukaan...
Siis tuleeko peniksestä myös maitoa? Kyllä mä nyt laitan tämän koneen kiinni, koska on todellakin parempaa tekemistä, kuin lukea pikkulasten juttuja. Paljon on vihaa ja inhoa maailmassa, täytyy sanoa. Hoitakaa ja hellikää itseänne!
No entä jos minua ällöttää jos joku juo lähelläni kahvia? Pitääkö se tehdä keskellä kahvilaa, etkö voisi mennä vessaan tai jonnekin sivummalle, tai ihan vaan juoda sitä kahvia kotonasi?
Annapa nyt niitä rakentavia ehdotuksia siitä miten pitää toimia, jos täysimetyksellä olevalle vauvalle tulee nälkä bussissa. Muussa tapauksessa lätinäsi painoarvo on nolla.
En yleensä ärsyynny pienestä, mutta ystäväni imetti ravintolassa kesken lounasaikaa. Sekin meni vielä. sitten alkoi vaipanvaihto! sohvalla jossa istuimme! Tähän hän vielä tokaisi, että vaipan sisältö näyttää varmaan samanlaiselta kuin tuleva lounaamme (Joka oli soseutettua vaaleanruskeaa intialaista linssiruokaa). Et syö siin sit mielikuvissas! Sanoin, että saat hetken odottaa, ett tulen lounaalle teidän kanssa lounaalle seuraavan kerran. Sanoi, et oon liian herkkä. poika on jo 3v, jostain syystä ei edellenkä tee mieli intialaiseen heidän kanssaan. Kai mä oon sit liian herkkis.
Kannattaa tutkituttaa päänsä, jos imettäminen näyttää pedofilialta tai ällöttää.
Kikkelin imemin on mainittu, jos vielä otetaan esille ravintolassa ruokapöydälle paskominen, niin eiköhän kasassa ole kaikki kunnon imetysprovon ainekset.
Samaa mieltä seiskan ja kympin kanssa! Jos asia noin paljon ahdistaa niin kannattaa hakeutua hoitoon. Omasta imetyksestäni on 12 vuotta, enkä imettänyt julkisesti, koska lapsi oli niin huono syömään muussa asennossa kuin makuullaan. Muuten olisin tarvittaessa tietenkin. Kyllä lounaspaikassa voi imettää, mutta harva on sitä mieltä, että vaippojen vaihtaminen siellä missä toiset syö ei ole kovin tyylikästä käytöstä. Samasta syystä imettämään ei tarvitse mennä vessaan, koska vauvakaan ei syö paikassa missä muut ulostavat! Monet menisivät imetyshuoneeseen, jos sellainen olisi ja se olisi viihtyisä ja hygieeninen. Valitettavasti usein ne ovat samalla vessoja ja vaipanvaihtohuoneita, joissa roskiksesta pursuaa. Ja muut käyttävät vessana, kun muut on varattuja.
Toiseksi en ymmärrä, että missä nämä vouhkaajat näkevät näin massoittain imettäjiä? En muista viimeisen kymmenen vuoden aikana varmaan, kuin pari kertaa, kun olen nähnyt äidin imettävän lastaan julkisesti. Rinnat ovat ensisijaisesti vauvan ruokintaa varten. Jos joku näkee asian sairaana, niin näkijänä oma mieli on kyllä kieroutunut. Tietenkin rinnat tuovat kantajalleen ja hänen kumppanilleen myös nautintoa, mutta nämä kaksi asiaa eivät millään liity toisiinsa. En aina ymmärrä imetykseen hurahtaneita lahkolaisia, mutta kaikki ymmärrys ja järki lähtee niiden kohdalla, jotka ällöävät ja vihaavat lapsen imetystä!! Tällaisen kirjoittajan tekstistä kuohuu viha ja totaalinen kieroutunut mieli, joka varmasti näyttäytyy muutenkin elämässä, kuin tässä asiassa.
Imetys on vauvan ruokailua ja varsin arkinen juttu!
Mulla on kolme lasta, ja kaikkia olen imettänyt julkisesti tarvittaessa. Yliopiston ruokalassa, rautatieaseman rappusilla, bussissa, junassa, kauppakeskuksessa penkillä, kahvilassa jne.
Tarkoitus on ollut ruokkia lapsi, ei provosoida ketään. Jos jollekulle on paha mieli tullut niin oma on ollut ongelmansa. Voin vakuuttaa, että kenelläkään ei olisi ollut nälkäisen vauvan seurassa kivaa.
Ja ei, aina ei ole mahdollisuutta mennä sivummalle imettämään, joten tilanteen mukaan toimitaan. En myöskään ole halunnut imettää vessanpytyllä. Jo ihan senkin takia, että imetys voi kestää pitkään, enkä ole halunnut varata koppia pitkäksi aikaa.
Minä imetän siellä missä vauvalla tulee nälkä. Etsin lähimmän sopivan paikan ja ei kun ruokailemaan. Jos joku siitä pahentuu, se on onneksi hänen häpeänsä eikä minun :)
Nolompaa on puhua toisten tisseistä kuin käyttää omiaan siihen tarkoitukseen mihin ne on luotu.
Joistakin julkinen imettäminen on ällöttävää, joistakin taas ei. Jotkut imettävät julkisesti, jotkut taas eivät. Ja jokaisella on käsityksiinsä ja toimintatapoihinsa omat syynsä.
Imetys on joskus vaan tehtävä ajasta ja paikasta riippumatta, täysipäinen ja normaali ihminen ymmärtää sen. Näin hienon toimintatavan kahvilassa: Kätevällä äidillä oli iso huivi, jonka suojissa operaatio sujui ilman, että ulkopuolinen välttämättä edes tajusi imetyksen olevan käynnissä.
Imettäminen ylipäätään on ällöttävää ja sairasta. Tunkea nyt oma seksuaalinen kehon osalta LAPSEN suuhun! Sama asia kun miehet imettäisivät peniksellään. Ja siinä sitten olla kiihottuneena itse kun LAPSI lutkuttaa nänniä..hyi helv. Imettäminen on lapsiinsekaantumista ja tekee pedofiileja.