Äitiys-lappufarkut
Sellasista haaveilen jo kun esikoista odotin, mutta sillon niitä ei löytynyt mistään. Nyt odotan pikkukakkosta rv28 ja nyt kyllä haluaisin ne vihdoin, kun omatkin housut alkavat tutua ahdistvilta. Mistä niitä nyt siis saa? Ainakaan täällä ei näkynyt Lindexillä olevan, luulisi, että jossain on jo syysmallistot tulleet, josta löytyis, kun ovat kuitenkin niin perus vaate odottavalle.... Auttakaa! ;)
Möhömassu rv28 + pikkukakkonen
Kommentit (5)
Olivat vaan h&m:stä loppu kun niitä etsin mutta huuto.netissä oli monet hyväkuntoiset henkkamaukan lappuhaalarit ja ostin omani sieltä.
Myös missy momilla on lappuhaalareita www.missymom.net
Queen rv 37+3
En tiedä miten muilla mutta mulle ne ei kyllä oo mahtuneet enää aikoihin masusta,kurjaa kun ne ois niin kivat pitää..mun haalareissa on kahdet napit molemmilla sivuilla mutta säätövaraa on kuitenki niin auttamattoman vähän ettei maha mahdu niihin enää millään konstilla:) Riippuu tietty masun koostakin mutta niitä taitaa olla vähän eri malleja vaikka samasta kaupasta ovatkin..vai onkohan mulla sitten jättipötsi;)
Yks ainoa kappale oli jälellä, kun itse menin ostamaan ja olivat onneksi omaa kokoa :). Muistaakseni 39,90e maksoivat ja kovimmassa käytössä ovat olleet! Kuumemmillakin ilmoilla olen vain kapreiksi käännellyt lahkeet.
H&M:lle siis! ;) Pitääpä ens viikolla ajella Vaasaan sitten katsomaan josko sieltä löytyis...
mullakin on sieltä ja tykkään niistä tosi paljon.
PS.Kannattaa muuten ensin soittaa sinne kauppaan ja pyytää että ne varaavat ne sulle. Voit sitten myös soitella muihin H&M kauppoihin jos sieltä omastasi ei löydy. Niin ei tule turhaa reissua.