Ärsyttää, kun kirjoitat hienon nasevan kommentin IS:n sivuilla ja
Kommentit (14)
Ei, kun se olis ollut hieno kommentti. Ei mitään ilkeyksiä!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:55"]
Mitäs kirjoittelet ilkeyksiä ja sopimattomuuksia sinne!
[/quote] Mina lopetin kirjoittelun siihen kun julkaisivat uutisen jossa moneen kertaan sanottiin etta USAn itarannikolla, Los Angelesissa tapahtui jotain.
Ei julkaistu korjaustani vaikka oli ihan asiallinen, jonkin ajan kuluttua kuitenkin onneksi korjasivat mokan.
Minun puolestani saavat julkaista kaikki jutut joissa "Matti Mulkkulainen tekee huikaisevaa uraa Hollywoodissa" tai "Vancouverissa, USAn raamattuvyohykkeella tapahtuu". OK by me!
Mä olen kanssa joskus kommentoinut jotain karmeaa kirjoitusvirhettä uutisessa (esim. joku "päivähoitooikeus"), ei ole julkaistu eikä korjattu virhettä. Mun mielestä media voisi edes vähän yrittää tsempata eikä kirjoittaa keskivertoa heikomman ysiluokkalaisen tasoista tekstiä.
Siellä on keskusteluohjeissa se osoite, johon toivovat juttua koskevan palautteen (esim. kirjoitus- tai asiavirheitä koskien)...
Mä ymmärrän tuon, etteivät kirjoitusvirhekommentteja julkaise, mutta jos kommentoit itse juttua ja vielä asiallisesti tai vaikka humoristisesti jne. eikä sitä julkaista, niin sitä en ymmärrä. Menee hyvä kommentti hukkaan, kun pimittävät sen!
Olen kanssa huomannut, että muokkaavat mielipiteitä julkaisemalla tiettyjä kommentteja, mutta esim. eriävää mielipidettä esittävät jätetään julkaisematta. Henkilökohtaista kokemusta minulla on ainakin viiden eriävän kommentin verran!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:47"]
Olen kanssa huomannut, että muokkaavat mielipiteitä julkaisemalla tiettyjä kommentteja, mutta esim. eriävää mielipidettä esittävät jätetään julkaisematta. Henkilökohtaista kokemusta minulla on ainakin viiden eriävän kommentin verran!
[/quote]
No näinpä.
No siinä tapauksessa pahoittelen liian valmista oletustani. :)
Mulla kanssa muutaman kerran käynyt niin, ettei kommenttiani ole julkaistu. Oon ollut kanssa ihan asialinjalla, mitään törkeyksiä en todellakaan ole viljellyt. Tiukka sensori siellä näemmä.
Todella ärsyttävää, tuntuu että se on välillä täysin mielivaltaista. Joskus hyvä ja täysin korrekti viesti jää julkaisematta, joskus taas joku vähän raflaavampi menee läpi. En ymmärrä.
Roskalehdet julkaisevat raflaavia viestejä, koska lehtien lukijakunta odottaa niitä.
Joo, mulla ei varmaan koskaan ole julkaistu siellä mitään, ja ihan asiallisia kirjoituksia on olleet. Ehkäpä on osunut liikaa naulan kantaan, tiedä sitten. Harmittaa kyllä. Ja kyllä siellä aikamoista potaskaakin julkaistaan. No, mutta mitä tolta lehdelta voi odottakaan. Naurettavia "uutisia" ja erittäin usein jutut ovat täysin ala-arvoisia. Eniten ehkä ärsyttää raflaavat otsikot, sitten kun klikkaat "uutisen" auki, niin se on muutaman sanan pituinen laimea juttu. Pitäköön lehtensä, mä en sinne enää yritäkkään kommentoida.
Mitäs kirjoittelet ilkeyksiä ja sopimattomuuksia sinne!