Nyt on huutiksessa huima kohde :)
Huudossa on melko iso me&i vaatepaketti.
Ei hyvää päivää. Onkohan tuo ihan tervettä? :)
Kommentit (21)
Laita hakusanoiksi universumin muhkein :)
Huh. Eipä tuollaista huudeta ellei ole se yli 8 tonnia ylimääräistä. Miten voi olla noin paljon noita vaatteita ?!
Hah hah, kymppitonnilla irtoais heti :D
Kohta varmaan joku vinkkaa iltalehdelle. Toihan on ihan nettihitti.
Eihän tuossa mitään varsinaisesti outoa ole, joku jälleenmyyjä myy varastonsa kerralla pois.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:48"]
Eihän tuossa mitään varsinaisesti outoa ole, joku jälleenmyyjä myy varastonsa kerralla pois.
[/quote]
Mutta kuka ostaa?
Pakosta herää epäilys, että mistä tuo setti on peräisin... Ettei olisi joku vaatekauppias, joka haluaa luopua tämän merkin myymisestä ja myy varastonsa "pimeästi" huutonetin kautta. Vaikea kuvitella, että kellään olisi omaan/perheensä käyttöön 92 avaamatonta pakkausta ko. vaatteita.
http://www.huuto.net/kohteet/universumin-muhkein-unisex-mei-vaatepaketti-ei-hv/294386289
Onpas tuossa ylihinnoiteltu kasa rätei ja lumpui.
http://www.huuto.net/kohteet/universumin-muhkein-unisex-mei-vaatepaketti-ei-hv/294386289
Löysin tuon :D
Joka ikäisellä vaatekappaleella on hintaa noin kympin verran.
Jälleenmyyjä haluaa myydä pois kaiken kaman, mikä ei ole käynyt kaupaksi?
En sanois että mitenkään edullista. Jämät myydään ruotsalaisissa ketjuissa 2-5 euron hintaan. Joku takki voi olla kympin.
Tuossa taitaa suurin osa kuitenkin olla käytettyjä?
Ei sinänsä paha pyynti. 11 taitaa olla vain kateellinen :)
Saako myyjät myydä noita Huuto-netissä tai vastaavissa? Oon aina luullut, että vain kutsuilla..
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:58"]
Tuossa taitaa suurin osa kuitenkin olla käytettyjä?
Ei sinänsä paha pyynti. 11 taitaa olla vain kateellinen :)
[/quote]
Jos niistä eroon pääsy olisi helppoa ja siitä saisi helpon rahan, niin itse ap myyjä olisi varmaan jo tehnyt tilin, eikä laittanut huutikseen myyntiin...
Miikkari. Voi hyvänen aika että mä inhoan näitä lempinimiä. Ja merkkihypetystä.
Ja on minulla isompiakin ongelmia:)
Raukka kuvittelee saavansa kymppitonnin säälittävistä räteistä. No haloo.
Luulen,että ei ole "oikea"ilmoitus,ainakin tuo linkki oli AV-mamman joulutarinassa,ymmärsin että ihan sitä varten tehty toi huutokohde?
siis missä tarinassa? linkkiä siihen?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:13"]
Luulen,että ei ole "oikea"ilmoitus,ainakin tuo linkki oli AV-mamman joulutarinassa,ymmärsin että ihan sitä varten tehty toi huutokohde?
[/quote]
No ilmankos rätit olikin kuvattu jossain (eteisen?) lattialla. Oliko tää joku vitsi?
Linkki? Haluan huutaa, jos koko sopiva.