Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joulunviettopaikasta pitää joutua potemaan huonoa omatuntoa??

Vierailija
21.12.2013 |

En ole mikään jouluihminen, enkä tee mitään suurta hulapaloota asiasta. Olen 45v nainen ja lapsikin jo muuttanut omilleen asumaan. Minulla on suht tuore miesystävä ja päätimme jo muutama kk. sitten että ajelemme hänen mökilleen jouluksi, jos kelit vain sallii. Ja salliihan ne kun lunta ei ole yhtään. Ajattelimme olla muutaman päivän vain ihan kahdestaan rauhassa, kaikelta jouluhössötykseltä. Pari päivää sitten äitini soitti ja sanoi että kai tulen hänen ja isäni luokse jouluaattona.... Sanoin että olen sopinut muuta. Tästä äitini sai itku-itsesääli-syyttelykohtauksen; "Olenko niin huono äiti, ettet halua tulla jouluna..." jne....  ...Siis aivan naurettavaa sanon minä. Vanhempani ovat n.75 vuotiaita ja olo heidän seurassaan on lähinnä seinille tuijottelua ja hiljaisuutta. Miksi 45 vuotiaalle aikuiselle pitää suuttua järjettömästi ja saada tälle paha mieli  jos hän haluaa viettää joulunsa muuten kuin iäkkäiden vanhempiensa kaksion nurkassa???  Tuntuu että heidän ikäisensä eivät koskaan irrota otettaan ja anna aikuisen lapsenkaan elään omaa elämää ilman huonoa omaatuntoa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi