Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No huh! Teinipoika olisi tuonut tyttöystävänsä meille yöksi.

Vierailija
21.12.2013 |

Poika on 16, täyttää maaliskuussa 17. Tyttö samanikäinen. Olen kyllä sen verran vanhanaikainen näissä yökyläasioissa, että saavat vielä odottaa. Olen muuten aika vapaamielinen enkä mikään tiukkismutsi:)

Mitäs mieltä te muut olette näistä teinien yökyläilyistä?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika täytti vähän aika sitten 17 ja tyttö on vuotta nuorempi. Siellä se poika on tytön luona nytkin. En halua olla tiukkis, meille saa tulla kaverit, vaikka yöksi. Nämä olivat tunteneet jo aika kauan toisensa ja olleet yhdessä, ennenkuin tuli näytille. Ekalla kerralla ei oletu yötä, ei edes puhuttu sellaisesta. Minusta tämä on suorastaan söpöä! Olen onnellinen.

Vierailija
2/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär oli vuotta poikaasi vanhempi, enkä antanut silti vielä jäädä poikaystävälleen eikä poikaystävän meille yöksi. Kyllä sitä kerkeää myöhemminkin. Sama poikaystävä on edelleen kuvioissa nyt kahden vuoden päästä. Nyt tilanne on eri. Mutta edelleenkään poikakaveri ei vietä luonamme perhejoulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna olla yötä.. :O

Vierailija
4/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko etteivät nuoret sekstaa jo muutenkin? Vai kulkeeko esiliina aina mukana? Kyllä ne nuoret keinot keksii, et voita tuossa mitään. Toki periaatteesta voit kieltää yökyläilyt, mutta ei se enää taida estää mitään.

Vierailija
5/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että asuin jo tuohon aikaan toisella paikkakunnalla kuin vanhempani ja poikaystävän kanssa olimme ahkeraan toistemme luona yötä. Ensimmäistä kertaa kummankin vanhempien luona käydessä meidät laitettiin ihan samaan sänkyyn nukkumaan ja saunaankin käskettiin yhdessä menemään.

Mitä heidän pitää odottaa? Yhdessä nukkumista? Seksiähän voi harrastaa vaikka koulun vessassa, siitä ei voi olla kyse tässä. Mitäs jos tyttö tulee raskaaksi, yhä vaan vänkäät etteivät voi nukkua yhdessä kun haluat olla vanhanaikainen? Milloin he saavat ruveta nukkumaan yhdessä? Kun ovat molemmat 18? Vasta kun ovat naimisissa?

Niin ja lapseni sain 26v vaikka jo kymmenen vuotta aikaisemmin nukuinkin poikaystävän kainalossa.

Vierailija
6/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo!

Vierailija
7/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tapahtuu yöllä, tapahtuu myös päivällä! Luottoa nuorelle!!!

Vierailija
8/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole parempi, että puuhaavat puuhansa kotona turvassa kuin tekevät sen hätäisesti salaa jossain muualla?

Vierailija
9/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tuon ikäisenä harrastin poikaystäväni kanssa seksiä keskellä päivää ja  jossain muualla kuin kotona, että jos te mammat sitä pelkäätte niin ei tuo yökyläilyn kieltäminen sitä ehkäise :D Niin ja ei poikaystävääni kielletty tulemasta meille yöksi, sen sijaan vanhemmat lähtivät mökille ja saimme talon itsellemme. Katsoimme naurettavia kauhuleffoja ja nukahdimme kesken leffan sohvalle sylikkäin, hurjaa. Seksiä ei siis ollut aina.

Vierailija
10/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä nyt mukavampi nukkua lämpimässä sängyssä, kuin olla jossain puskissa ulkosalla. Aamiainen kuuluu majoitukseen, yhdessä kaikkien yöpyjien kesken tietenkin.

Vierailija
11/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan syy olla muukin kuin sen seksin estäminen. Minä en halua suht pieniin tiloihin vierasta sekstailijaa, suihkussa kävijää, aamiaiselle tulijaa enkä vessareissujeni todistajaa jne.

Vierailija
12/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vierashuone vieraita varten.

Lisäksi olen sitä mieltä, että kun vanhemmat eivät kannusta seksiin (ei yhteistä sänkyä, ei yhteistä sänkyä, ei yhteisiä öitä) niin lapset ei harrasta seksiä ennen kuin ovat siihen itse aidosti valmiita.Vanhempana tehtäväni on laittaa lapselle rajoja ja ne teinin rajat menevät siinä, että nukutaan eri huoneissa. On typerää ja on vanhanaikaista, mutta estää ainakin sillä kertaa teiniraskauden.

Kyllä sitä seksiä ehtii harrastamaan myöhemminkin. Tavisteini ei lähde kesken koulupäivän kotiin naida naksauttamaan vaan tyytyy muunlaiseen läheisyyteen. Todella harva käy välitunnilla koulun vessassa naimassa, kuten palsta mammat jaksavat vakuutella (välitunti on 10 min, siinä ei kovin hyvin ehdi vaikka kaveritkin on oven takana lyömässä tahtia).

Annan teinin olla vielä hetken lapsi niin kauan kuin hän asuu kotona. Näin hän saa olla turvallisesti ihastunut ja rakastunut tietäen, että äiti ei kannusta liian aikaiseen seksiin sijaamalla parisängyn teinin kamariin.

Vierailija
13/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 13 v tyttö ja olen lueskellut hänen ja kavereidensa ask sivuja. Hyvin leviää jutut, keneltä tytöltä saa helposti, kuka on antanut pildeä ja kenen kotiin saa mennä yöksi ja tyttöä pamputtaa ihgan vcanhempien luvalla. Tuollaiset tytöt saa äkkiä poikakavereita, joilta saa hgelppoa pillua ja ketkä saa mennä poikien luokse yöksi.

Olikohan nuoret noin moralisteja minuk nuoruudessa. Ei tainneet. Nykyään kunpoika saa pillua, on se tunnin päästä jo askin seinällä, että siltä saa hgelposti ja se on ajellut karvatkin

Vierailija
14/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:21"]

Voihan syy olla muukin kuin sen seksin estäminen. Minä en halua suht pieniin tiloihin vierasta sekstailijaa, suihkussa kävijää, aamiaiselle tulijaa enkä vessareissujeni todistajaa jne.

[/quote]

No ap:n aloituksesta nyt sai sen viestin että juuri se olisi syy : ) Voiko ap tarkentaa?

Vierailija
15/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:19"]

Mikä tapahtuu yöllä, tapahtuu myös päivällä! Luottoa nuorelle!!!

[/quote]

No jos se tapahtuu joka tapauksessa päivällä, niin yöllä voivat huoleti nukkua eri sängyissä kaukana toisistaan ilman, että toinen katoaa tai möröt sen vievät. Siksi ei yökyläilyjä tarvita.

Vierailija
16/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:21"]

Meillä on vierashuone vieraita varten.

Lisäksi olen sitä mieltä, että kun vanhemmat eivät kannusta seksiin (ei yhteistä sänkyä, ei yhteistä sänkyä, ei yhteisiä öitä) niin lapset ei harrasta seksiä ennen kuin ovat siihen itse aidosti valmiita.Vanhempana tehtäväni on laittaa lapselle rajoja ja ne teinin rajat menevät siinä, että nukutaan eri huoneissa. On typerää ja on vanhanaikaista, mutta estää ainakin sillä kertaa teiniraskauden.

Kyllä sitä seksiä ehtii harrastamaan myöhemminkin. Tavisteini ei lähde kesken koulupäivän kotiin naida naksauttamaan vaan tyytyy muunlaiseen läheisyyteen. Todella harva käy välitunnilla koulun vessassa naimassa, kuten palsta mammat jaksavat vakuutella (välitunti on 10 min, siinä ei kovin hyvin ehdi vaikka kaveritkin on oven takana lyömässä tahtia).

Annan teinin olla vielä hetken lapsi niin kauan kuin hän asuu kotona. Näin hän saa olla turvallisesti ihastunut ja rakastunut tietäen, että äiti ei kannusta liian aikaiseen seksiin sijaamalla parisängyn teinin kamariin.

[/quote]

Hyvin sanottu! Juuri näin.

Vierailija
17/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:22"]

Minulla on 13 v tyttö ja olen lueskellut hänen ja kavereidensa ask sivuja. Hyvin leviää jutut, keneltä tytöltä saa helposti, kuka on antanut pildeä ja kenen kotiin saa mennä yöksi ja tyttöä pamputtaa ihgan vcanhempien luvalla. Tuollaiset tytöt saa äkkiä poikakavereita, joilta saa hgelppoa pillua ja ketkä saa mennä poikien luokse yöksi.

Olikohan nuoret noin moralisteja minuk nuoruudessa. Ei tainneet. Nykyään kunpoika saa pillua, on se tunnin päästä jo askin seinällä, että siltä saa hgelposti ja se on ajellut karvatkin

[/quote]

Vaikka tämä olisi provo, niin valitettavasti tässä on ihan liikaa totuutta mukana. Kyllä ne tytöt on todella tiedossa, joilta helposti saa ja joilla äidit kannustaa kavereita yöpymään. Myöhemmin samat tytöt löytyy pisteytettyinä sihteeriopiston sivuilta.

Vierailija
18/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne nuoret oikeasti saurustelee, niin miksei sitä voisi nukkuakin yhdessä? Ihanahan se on toisen kainalossa kyöhnätä.

Vierailija
19/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko sinisilmäisiä äidit! Yrittäkää edes suojella lastenne mainetta, turvallisuutta ja omanarvontuntoa. Teinit eivät vielä osaa, koska vasta opettelevat seksuaalisuttaan, he tarvitsevat rajoja jame vanhemmat ne asetamme. "Parivuoteen petaaminen teinin kamariin", kuten joku tuolla osuvasti sanoi, ei ole mikään välittävän vanhemman teko.

Vierailija
20/67 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:22"]

[/quote]

Vaikka tämä olisi provo, niin valitettavasti tässä on ihan liikaa totuutta mukana. Kyllä ne tytöt on todella tiedossa, joilta helposti saa ja joilla äidit kannustaa kavereita yöpymään. Myöhemmin samat tytöt löytyy pisteytettyinä sihteeriopiston sivuilta.

[/quote] tämä nyt ei vain ole provo. Lukekaa ihan oikeasti niiden nuortenne askin sivuja. Esim tällä hetkellä juuri pojat käsittelee eräässä koulussa 13 v tytön tapausta, missä tyttö on antanut kotisängyssään poikaystävälle. Aikaa rankkaa luettavaa. En tiedä, tietääkö tytön vanhemmat tästä, miten tyttöä huoritellaan ja jokapoika kyselee tuolta poikjaystävältä, antaisko se heillekin. Älkää nyt olko sinisilmäisiä. Ja uskon, että lukemani on vielä aika pientä, koska kyse on pikkukaupungin koulusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi