Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kommentit isosta mahastani :(

Vierailija
21.12.2013 |

Olen rv 23:lla ja jo viikkoja olen saanut kuulla ties kuinka monelta kommentteja ja päivittelyjä siitä, miten mahani on jo niin iso.

Joo, en ole onnistunu pysymään dieetillä enkä ole jaksanut treenata ja paino on noussut melkein 10 kg. Onko sitä pakko hieroa naamaan?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla viikko 21, kolmas tulossa, painoa tullut kuusi kiloa. Mulle on jopa sanottu, että toisille on saman kokoinen maha, kuin mulla nyt, kun ovat ihan viimeisillään. Ihan sama, typerää vertailla. Mulla on kaikista nopeasti tullut maha esiin.

Vierailija
2/5 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Pakkoko se on ärsyyntyä kaikesta mahdollisesta? Et saa muiden päivittelyä loppumaan täällä valittamalla tai veemäisillä kommenteilla päivittelijöille, joten niinpä kannat mahasi ylpeänä ja pidät mölyt mahassasi kirjaimellisesti sanoen. Minkälainen äiti sinustakin tulee jos jäkätät kaikesta täysin turhasta, rauhoitu ja ole aikuinen, aloita se raihoittuminen nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan tajuton maha kaikista kuudesta lapsestani, vaikka vauvat olivat pieniä syntymäpainoltaan. Jaksoin kuitenkin liikkua ja touhuta hyvin loppuun asti, joten eipä tuo haitannut.

Vierailija
4/5 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään selkä- tms. vaivoja, eikä raskausarpia. Ei ole 1. raskaus. Olen lyhyt (162) ja pienirintainen niin maha korostuu helposti. Ja onhan tuota painoa tullut, kun olen syönyt enkä liikkunut... joskin aion kohta mennä taas salille, jopa tän pallomahan kanssa!

Ap

Vierailija
5/5 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa rv 21 ja maha on melkoisen iso myös.. Monet on sitä kommentoinu, mutta mä olen vaan iloinen :) Ihanaa että näytän kunnolla raskaana olevalta, enkä samalta ku alkuraskaudessa, kun olin vaan turvonnu ja läskin näköinen. Mä tykkään ihan älyttömästi raskausmahasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi