Mistä sinulle ollaan kateellisia?
Ainakin kovapalkkaisesta esimiesasemasta miesvaltaisella alalla ja sitten komeasta ja ihanasta miehestäni.
Kommentit (12)
En usko että kukaan on mitenkään tukehtumassa kateuteensa, mutta tiedän että työpaikalla on aiheuttanut tiettyä pientä kateusvärinää se, että ennen samalla viivalla olleet kollegat luokiteltiin seniorimpiin ja juniorimpiin, ja tittelin mukana tuli myös palkkaero. Itse asiassa se palkkaero oli ainakin minun kohdallani olemassa jo ennen tätä nimitystä (jokainenhan sen palkkansa itse neuvottelee niillä näytöillä mitä kullakin on), mutta uusi titteli teki siitä oikein numeron. Mielestäni ei ollut ehkä fiksuin mahdollinen liike firman taholta.
Oletteko varmoja, että joku on todella kateellinen teille miehistänne? Mulle ei ikinä tulisi mieleenkään kadehtia tuollaisesta, ihan absurdi ajatus. Voin kadehtia sitä, että joku matkustaa paljon, on rikas, osaa sisustaa kauniisti tai on hyväkroppainen... mutta miehestä tai lapsista en kadehtisi ikinä, ne on aivan liian henkilökohtaisia juttuja.
Siitä, että olen toteuttanut kaikki unelmani, vieläpä samat unelmat joista moni tuttava vieläkin vain haaveilee vuodesta toiseen.
Ainakin (luomusti) pulleista huulistani olen saanut palautetta koko ikäni. Sitten voisin kuvitella lisäksi, että "helposta" lapsesta (ei ole ikinä valvottanut, esim). Ei varmaan muusta.
Siitä että mies hoitaa lapsia, pesee pyykit ja saan opiskella. Ja meillä on hyvä suhde.
Minulle ollaan avoimen kateellisia lapsettomuudestani. Minulla on vanhempia huomattavasti vähemmän murheita ja enemmän aikaa ja rahaa tehdä, mitä ikinä haluan. Ja ei sikäli, kyllä minäkin olisin kateellinen omasta elämäntavastani. Siksi olen sen valinnutkin.
Ulkonäöstä ja kropasta. Olen todella hyvin säilynyt ja aina ollut kaunis. Aluksi ihmiset saattavat inhota minua, mutta kun olemme tutustuneet, he ovat kertoneet, että heillä oli ikäviä ennakkoluuloja minua kohtaan, koska olen niin kaunis. Olen kuitenkin ihan jalat maassa oleva ja ystävällinen. Ulkonäkö on tullut perintötekijöstä. Eli sille en voi mitään!
Toivottavasti ei mistään.