G: Millä nimellä miehesi kutsuu etupyllyäsi?
Kommentit (33)
toi sana etupylly on kyllä niin uskomaton. miksei voi kutsua värkkiään sillä nimellä kuin on nimetty alunperin?
Mies väistää sanomasta tai sanoo pimppi, harvoin pillu. Rakastaja kutsuu pilluksi, kerran pimpiksi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:08"]Ei hänen tarvitse kutsua sitä.
[/quote]tulee kutsumattakin?
Meillä on ihan tuo etupylly aikuistenkin kesken käytössä. :) Ollaan opetettu se lapsille, ja jäänyt myös meidän puheeseen. Hyvä niin, itse en välitä puhua pillusta yms.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:18"]
Meillä on ihan tuo etupylly aikuistenkin kesken käytössä. :) Ollaan opetettu se lapsille, ja jäänyt myös meidän puheeseen. Hyvä niin, itse en välitä puhua pillusta yms.
[/quote]
En minäkään puhu omista paikoistani mutta kyllä se kuulostaa kivalta, kun rakastaja sanoo, että mulla on ihana pillu, kun hän tulee sisälleni.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:18"]
[/quote]
En minäkään puhu omista paikoistani mutta kyllä se kuulostaa kivalta, kun rakastaja sanoo, että mulla on ihana pillu, kun hän tulee sisälleni.
[/quote]
13=7
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:18"]Meillä on ihan tuo etupylly aikuistenkin kesken käytössä. :) Ollaan opetettu se lapsille, ja jäänyt myös meidän puheeseen. Hyvä niin, itse en välitä puhua pillusta yms.
[/quote]
Minusta taas tuntuisi kauhealta, jos joku nimittäisi pimppiäni etupyllyksi :D
Johtuu varmaan siitä, etten ole siihen nimitykseen tottunut :) Mielummin vaikka pillu kuin etupylly.
Ei ole kyllä ollut tarvetta sitä kutsua yhtään millään nimellä, ei yleensä keskustella meikäläisen alapäästä. Mutta kaipa se sanoisi pillu jos sanoisi.
Pillu tai vittu. Seksin aikana lähinnä. Molemmat hyviä ja kiihottavia.
Sämpylä.