Miten tehdään itse kotona raitoja?
Onnistuuko hyvin? Tykkään raitojen tuomasta lookista varsinkin kun hiukset edestä ponnarilla ja raidat näkyy. Mutta ei varaa työttömänä käydä 3kk välein raidoittamassa hiuksia. Miten onnistuisi kotona?
Kommentit (15)
Uimalakki päähän ja virkkuukoukulla vedellään tupsuja ulos. Ne värjätään.
Housuun voit tehdä kotona raitoja, muita en suosittele kotioloissa.
Huppuraidoitus onnistuu helposti kotona ja jälki on ihan hyvä. Kannattaa vaan pitää hiustupsut ohuina niin mahdolliset virheet ei pistä silmään yhtä pahasti, ja melko ohuitahan luonnollisen näköiset raidat onkin.
Tuota huppu raidoitusta oon kokeillut mutta ei onnistu pitkiin hiuksiin.......
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ootko kokeillut? Olen ainakin johonkin lapaluihin ulottuvia hiuksia nähnyt ihmisten raidoittavan hupulla, jos huomattavasti pidemmät niin voisin kuvitella että on hankalaa saada tupsuja edes semi siististi vedettyä.
Voithan ostaa jostain kampaamoliikkeestä vaalennusaineet, sellaiset joita voit annostella itse niin ei tarvi joka kerta ostaa uutta pakettia vaikka käyttäisi vain vähän, ja sitten hiljalleen tehdä ohuita raitoja ympäri päätä? Eihän tuo varsinaisesti vaikeaa ole, suurimmat ongelmat on se vauhti millä ne pitäisi tehdä jos haluaa tehdä koko pään kerralla ja sopivien paikkojen hahmottaminen. Hiljalleen tehdessä ehtii miettiä mihin raita sopisi eikä tosiaan ole kiirettä kun on tarkoituskin tehdä vain vähän kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ootko kokeillut? Olen ainakin johonkin lapaluihin ulottuvia hiuksia nähnyt ihmisten raidoittavan hupulla, jos huomattavasti pidemmät niin voisin kuvitella että on hankalaa saada tupsuja edes semi siististi vedettyä.
Voithan ostaa jostain kampaamoliikkeestä vaalennusaineet, sellaiset joita voit annostella itse niin ei tarvi joka kerta ostaa uutta pakettia vaikka käyttäisi vain vähän, ja sitten hiljalleen tehdä ohuita raitoja ympäri päätä? Eihän tuo varsinaisesti vaikeaa ole, suurimmat ongelmat on se vauhti millä ne pitäisi tehdä jos haluaa tehdä koko pään kerralla ja sopivien paikkojen hahmottaminen. Hiljalleen tehdessä ehtii miettiä mihin raita sopisi eikä tosiaan ole kiirettä kun on tarkoituskin tehdä vain vähän kerralla.
Ja tarkoitin siis että oletko kokeillut näihin pidempiin hiuksiin...
Olen ostanut raidoitushupun ja värit, ja käyttänyt virkkuukoukkua hiusten ulos vetämiseen. Hyvin on onnistunut, kun vain vetää tupsut juurta myöten ulos hupusta.
Vierailija kirjoitti:
Huppuraidoitus onnistuu helposti kotona ja jälki on ihan hyvä. Kannattaa vaan pitää hiustupsut ohuina niin mahdolliset virheet ei pistä silmään yhtä pahasti, ja melko ohuitahan luonnollisen näköiset raidat onkin.
Jos tykkää keltaisista raidoista, niin joo, kotona vaan raidoittamaan...
Miksi kyselet täällä? Netti ja etenkin Youtube on täynnä videoita joissa neuvotaan miten hiukset raidoitetaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää keltaisista raidoista, niin joo, kotona vaan raidoittamaan...
Hävyttömän usein kampaajatkin jättää vaalennuksen keltaiseksi mutta pakollista se ei ole sen enempää salongissa kuin kotonakaan.
Kuin usein te muut työttömät käytte kampaajalla? Voisi tietty kasvattaa oman värin mutta en tiiä tykkäänkö enää siitä. Itselleni käy hyvin juuri raidat.
Menin sortumaan ja laitoin koko päähän Biozell vaalennusvoiteen yksi päivä ja nyt liian tasainen vaalennus itselleni. Mietin varaisiko kampaajalle ajan ja mitä hän voi tehdä? Vinkkejä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuin usein te muut työttömät käytte kampaajalla? Voisi tietty kasvattaa oman värin mutta en tiiä tykkäänkö enää siitä. Itselleni käy hyvin juuri raidat.
Menin sortumaan ja laitoin koko päähän Biozell vaalennusvoiteen yksi päivä ja nyt liian tasainen vaalennus itselleni. Mietin varaisiko kampaajalle ajan ja mitä hän voi tehdä? Vinkkejä?
Ap
Tummia raitoja? Mieluusti sellasia paksuja palkkiraitoja :D
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi ottaa väriraitoja, jotka lähellä omaa hiusväriä. Silloin juurikasvukin häivyttyy mukavasti.
No siinähän harjoittelet.