Mistä kerätä itsetuntoa eron jälkeen?
Suhde oli huono ja kuulin lukemattomia solvauksia suhteen aikana. Oli väkivaltaa yms.
Toki oli kehujakin mutta koin joka tapauksessa riittämättömyyttä.
Ero oli oikea ratkaisu mutta sisällä on kuitenkin tyhjyyden tunne.
Tarvitsen positiivista huomiota ja huomaan, että jo randomin ihmisen kehu saa minussa eheytymistä aikaan.
Tekee mieli liikkua, laittautua, olla ihmisten seurassa, jakaa kokemuksia ja saada taas elämänilo takaisin.
Toteutan tottakai nämä ja olen ihan hyvällä tiellä kun pääsen alkuun kunnolla.
En tiedä kuitenkaan onko vielä oikea aika deittailulle ja mitään vakavaa varsinkaan en etsi enkä tahdo tulla satutetuksi.
Miten saitte itsetunnon takaisin eron jälkeen?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Up
tiedäen tiedä
No mutta jos erosta on vasta vähänaikaa niin tottakai nyt on vielä tyhjä/ outo tunne.
Anna ajan kulua ja anna aikaa itsellesi unohtaa. Pian huomaat että et enää muistakaan mitä olet huonossa suhteessa saanut kokea.
Itselläni tulee nyt välillä välähdyksiä mieleen edellisen suhteen huonoista hetkistä; miehen sanonisista , arvosteluista ja kohtelusta. erosta on kolme vuotta.
Ja havahdun aina että ” ainiin, hän silloin sanoi noin ja noin, teki tätä ja tuota, miten ihmeessä olen voinut sellaista sietää enkä suuttunut kunnolla? Nyt kyllä suuttuisin.
Ajan kanssa asiat unohtuu ja eheydyt kyllä
Oon itse myös eronnut vastikään.
Mä olen koittanut ihan tietoisesti etsiä sekä muista, että itsestäni kauniita piirteitä ja muistaa kehua myös.
Kiitollisuuspäiväkirjan pitäminen saa fiilikset nousemaan, joka päivästä esim 5 asiaa jotka on tuntunut kivoilta ja josta voi olla kiitollinen.
Huomioi myös itsestäsi hyviä ja positiivisia asioita.
Tee joka päivä itselle mieluisia asioita, joista tiedät että tulee hyvä olo. Panosta itseesi. Mulle on ollut vaikeaa mutta vapauttavaa esim ostaa vaatteita vain itselleni joista vain minä itse pidän.
Ulkoilu nyt syksyllä piristää, välillä täytyy pysähtyä vaan ihailemaan värejä.
Joku ilta sit sain ihme rakkauskohtauksen itseeni sängyssä yksin. Puhuin itselleni "minun kaunis kehoni, ansaitset vain hyvää, minun oma mieleni, et enää mitään pahaa saa". Oon jotenkin tosi ylpeä myös pienistä kauniista rinnoistani ekaa kertaa elämässäni :D
Mulla myös suhteessa väkivaltaa ja haukkumista ja olin ihan todella huonona todella pitkään.
Olen myös meikannut ihan vaan kun oon yksin kotona ja pukeudun nätisti enemmän, mutta jos ei huvita niin oonpa kyllä komee ja ihana muija myös tukka sekaisin collareissakin.
Pian huomaat, että miehet alkaa uimaan liiveihisi ja itsetuntosi on taianomaisesti palautettu.
Deittipalstat?
Eihän siitä tarvitse mitään seurata, mutta saa juttuseuraa.
Up