Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin itse synnäriltä kotiin

Vierailija
05.10.2020 |

Kysymyksiä aiheeseen liittyen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitte? Pidätkö sitä jotenkin erikoisena?

Harvemmin kai juuri synnyttäneet äidit ajaa itse kotiin.

Mistä tämmöinen luulo? Meneekö sinun mielestä synnyttäneillä ajokyky vai mitä siinä tapahtuu?

Minä olen ajanut kolme kertaa kotiin synnäriltä. Yhden synnytyksen jälkeen kävin tekemässä asunnon kauppakirjat ja toisessa menin jouluostoksille, kolmannessakin olin täysin toimintakykyinen.

Ei sitä nyt halvaantua tarvi vaikka on synnyttänyt. Jos on ihan normaali alatiesynnytys, eikä mitään leikkauksia ja liiallisia verenvuotoja ilmene niin sitähän on heti ihan elämänsä voimissaan, varsinkin niissä hormonihuuruissa ihan voittamaton olo.

Ei tietenkään mutta sä nyt et varmaan ole nostellut lapsen isää pyörätuolista auton kyytiin. ap

En olekaan, kun hän kuoli odotusaikana ja oli vähän pakko mennä aamulla suunniteltuun käynnistykseen 1,5 vuotias lapsi mukana ja synnyksen jälkeen n. 6h päästä vastasyntyneen ja tämän 1,5 v kanssa kotiin YKSIN. 

Vierailija
22/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi mennä taksilla? Synnytyksen jälkeen ei ehkä ole ihan liikennekelpoinen. Keskittymiskykykin voi olla heikko, kun vieressä vastasyntynyt vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt multakaan synnytyksessä ajokyky ja sairaalaan matkaa 125 km. Hitsi kun oli jäinen tie keskimmäisen kohdalla. Häikäisi silmiä ihan sikana kun vasten aurinkoa ajoin. Se jäi siltä matkalta mieleen.

Vierailija
24/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sairaalaan tule, pyydät laskun tai jotain, moro.

Vierailija
25/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvapa sinne on jäänyt, en ymmärrä avauksen pointtia.

Vierailija
26/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä omituisena, olisin itsekin ollut ajokunnossa vaikka heti synnytyksen jälkeen. Mutta harvempi synnyttänyt kai ajaa itse sieltä pois, ehkä fokus on enemmän siinä vauvassa silloin, että mieluummin menee kyydillä.

Vierailija
27/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä omituisena, olisin itsekin ollut ajokunnossa vaikka heti synnytyksen jälkeen. Mutta harvempi synnyttänyt kai ajaa itse sieltä pois, ehkä fokus on enemmän siinä vauvassa silloin, että mieluummin menee kyydillä.

Ai seuraavalla ajokerralla "fokus" ei ole vauvassa?

Vierailija
28/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitte? Pidätkö sitä jotenkin erikoisena?

Harvemmin kai juuri synnyttäneet äidit ajaa itse kotiin.

Kai? Tästä ei taida tilastoja olla? Menin omalla autolla, joten pakko se oli kotiinkin ajaa.

Minäkin ajoin omalla autolla menomatkan, suunniteltuun sektioon. Siihen aikaan äiti ja vauva eivät päässeet kahdestaan ilman saattajaa. Sitä ei kukaan kysynyt, kuka sitä autoa ajoi, vaikka vauvan isovanhempi olisi istunut takapenkillä ja äiti ajanut.

Vanhemmat mammat muistanevat prinsessa Dianan istahtamisen autoon pikku-Viljamin kanssa muutama tunti synnytyksen jälkeen. Olisi varmaan voinut vaikka  ajaa, jos prinsessat olisivat silloin ajaneet itse autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän