Ajoin itse synnäriltä kotiin
Kommentit (28)
Miksei voi mennä taksilla? Synnytyksen jälkeen ei ehkä ole ihan liikennekelpoinen. Keskittymiskykykin voi olla heikko, kun vieressä vastasyntynyt vauva.
Ei mennyt multakaan synnytyksessä ajokyky ja sairaalaan matkaa 125 km. Hitsi kun oli jäinen tie keskimmäisen kohdalla. Häikäisi silmiä ihan sikana kun vasten aurinkoa ajoin. Se jäi siltä matkalta mieleen.
Minä en sairaalaan tule, pyydät laskun tai jotain, moro.
Harvapa sinne on jäänyt, en ymmärrä avauksen pointtia.
En pidä omituisena, olisin itsekin ollut ajokunnossa vaikka heti synnytyksen jälkeen. Mutta harvempi synnyttänyt kai ajaa itse sieltä pois, ehkä fokus on enemmän siinä vauvassa silloin, että mieluummin menee kyydillä.
Vierailija kirjoitti:
En pidä omituisena, olisin itsekin ollut ajokunnossa vaikka heti synnytyksen jälkeen. Mutta harvempi synnyttänyt kai ajaa itse sieltä pois, ehkä fokus on enemmän siinä vauvassa silloin, että mieluummin menee kyydillä.
Ai seuraavalla ajokerralla "fokus" ei ole vauvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitte? Pidätkö sitä jotenkin erikoisena?
Harvemmin kai juuri synnyttäneet äidit ajaa itse kotiin.
Kai? Tästä ei taida tilastoja olla? Menin omalla autolla, joten pakko se oli kotiinkin ajaa.
Minäkin ajoin omalla autolla menomatkan, suunniteltuun sektioon. Siihen aikaan äiti ja vauva eivät päässeet kahdestaan ilman saattajaa. Sitä ei kukaan kysynyt, kuka sitä autoa ajoi, vaikka vauvan isovanhempi olisi istunut takapenkillä ja äiti ajanut.
Vanhemmat mammat muistanevat prinsessa Dianan istahtamisen autoon pikku-Viljamin kanssa muutama tunti synnytyksen jälkeen. Olisi varmaan voinut vaikka ajaa, jos prinsessat olisivat silloin ajaneet itse autoa.
En olekaan, kun hän kuoli odotusaikana ja oli vähän pakko mennä aamulla suunniteltuun käynnistykseen 1,5 vuotias lapsi mukana ja synnyksen jälkeen n. 6h päästä vastasyntyneen ja tämän 1,5 v kanssa kotiin YKSIN.