Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin itse synnäriltä kotiin

Vierailija
05.10.2020 |

Kysymyksiä aiheeseen liittyen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auto sulla on?

Vierailija
2/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitte? Pidätkö sitä jotenkin erikoisena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, kaksi kertaa.

M54

Vierailija
4/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä auto sulla on?

Silloin mulla oli Mitsubishi.

Vierailija
5/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kai juuri synnyttäneet äidit ajaa itse kotiin.

Vierailija
6/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

T. Hoitaja

Vierailija
7/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä siis pitäisi kysellä ?

No mutta jos sulla on tylsää ja haluat vastailla niin tuliko tyttö vai poika ? vai kenties molemmat ?

Muistan katsoneeni vlogia missä kaksoset synnyttänyt nainen, kertoi, että lähti kyllä ajamaan synnäriltä kotiin, mutta antoi sitten vaimolleen ajamisen kuitenkin. Ei siksi, että olisi ollut huonovointinen, vaan tuli joku paniikki, että mitä jos hän ajaakin kolarin tms. varmaan ihan hormoonijuttuja, koska ei ollut aiemmin tuollaisia pelännyt.

Vierailija
8/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ajanut vaan tulin bussilla, kuten olin mennytkin. 

Vierailija
9/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vauvalla turvaistuin?

Vierailija
10/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai? Tästä ei taida tilastoja olla? Menin omalla autolla, joten pakko se oli kotiinkin ajaa.

Vierailija
11/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä siis pitäisi kysellä ?

No mutta jos sulla on tylsää ja haluat vastailla niin tuliko tyttö vai poika ? vai kenties molemmat ?

Muistan katsoneeni vlogia missä kaksoset synnyttänyt nainen, kertoi, että lähti kyllä ajamaan synnäriltä kotiin, mutta antoi sitten vaimolleen ajamisen kuitenkin. Ei siksi, että olisi ollut huonovointinen, vaan tuli joku paniikki, että mitä jos hän ajaakin kolarin tms. varmaan ihan hormoonijuttuja, koska ei ollut aiemmin tuollaisia pelännyt.

Poika ja nostin lapsen isän pyörätuolista autoon ja pyörätuolin laitoin takakonttiin. Sattui aika lailla, kun oli väliliha leikattu. ap

Vierailija
12/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli. ap

Vierailija
13/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini synnytti aamulla ja illalla meni navettatöille, anoppi vaati, ettei saa laiskotella.

Vierailija
14/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-luvulla, kun minä synnytin ja ajoin itse kotiin ei ollut. Vauva oli makuupussissa ihan takapenkillä. Ja isät, kun ei tuolloin samassa mittakaavassa osallistuneet synnytyksiin kuin nyt äiti, jos toinenkin joutui sinne omin jaloin menemään ja tulemaan sieltä pois. Mutta toki nykyään tämä varmaan on harvinaisempaa.

Vierailija
15/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämmöinen luulo? Meneekö sinun mielestä synnyttäneillä ajokyky vai mitä siinä tapahtuu?

Minä olen ajanut kolme kertaa kotiin synnäriltä. Yhden synnytyksen jälkeen kävin tekemässä asunnon kauppakirjat ja toisessa menin jouluostoksille, kolmannessakin olin täysin toimintakykyinen.

Ei sitä nyt halvaantua tarvi vaikka on synnyttänyt. Jos on ihan normaali alatiesynnytys, eikä mitään leikkauksia ja liiallisia verenvuotoja ilmene niin sitähän on heti ihan elämänsä voimissaan, varsinkin niissä hormonihuuruissa ihan voittamaton olo.

Vierailija
16/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin aloittajan 😆

Vierailija
17/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämmöinen luulo? Meneekö sinun mielestä synnyttäneillä ajokyky vai mitä siinä tapahtuu?

Minä olen ajanut kolme kertaa kotiin synnäriltä. Yhden synnytyksen jälkeen kävin tekemässä asunnon kauppakirjat ja toisessa menin jouluostoksille, kolmannessakin olin täysin toimintakykyinen.

Ei sitä nyt halvaantua tarvi vaikka on synnyttänyt. Jos on ihan normaali alatiesynnytys, eikä mitään leikkauksia ja liiallisia verenvuotoja ilmene niin sitähän on heti ihan elämänsä voimissaan, varsinkin niissä hormonihuuruissa ihan voittamaton olo.

Ei tietenkään mutta sä nyt et varmaan ole nostellut lapsen isää pyörätuolista auton kyytiin. ap

Vierailija
18/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini synnytti aamulla ja illalla meni navettatöille, anoppi vaati, ettei saa laiskotella.

Ja tämä mm. oli yksi syy äitien kuolleisuuteen aikoinaan. Jouduttii lähtemään liian aikaisin töihin ja se aiheutti osaltaan kuolemia, mm. erilaisten tulehdusten vuoksi, tai siksi ettei joku repeämä saanut parantua rauhassa.

Vierailija
19/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta sä nyt et varmaan ole nostellut lapsen isää pyörätuolista auton kyytiin. ap

Kyllä me lasten kanssa sulle mitalli askarrellaan, joten älä huoli. 

Vierailija
20/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me lasten kanssa sulle mitalli askarrellaan, joten älä huoli. 

En mä sellaista tartte. Siinä ei vaan kunnolla kerinnyt itse paranemaan ja oli ihan kamalat rytmihäiriöt varmaan vuoden ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi