7 vuotta nuorempi työkaveri ihastunut?
Mitäs olette mieltä? Onko 7 vuotta nuorempi työkaverini ihastunut minuun, kun huomaan hänen välillä katsovan minua pitkään ja lisäksi aina välillä kuulen syrjäkorvalla puhuvan asioita, joissa minut mainitaan?
Kommentit (4)
Siis sun kysymys kuuluu "voisiko 7 vuotta nuorempi mies olla ihastunut muhun (vaikka olen sitä noin paljon vanhempi)", sitäkö tarkoitat? Mehän emme voi tietää sitä kun emme näe miehen pään sisälle, mutta vastaus on että voi olla. Oliko ikä tässä nyt se juttu?
Ei tuo ikä ole se juttu kuitenkaan. Ikä tuli mieleen mainita, koska mies on syntynyt eri vuosikymmenellä ja on niin erilaisessa elämäntilanteessa.
Kysymys oli ennemminkin, että viittaako tuo Jonna sitä ja Jonna tätä ihastukseen?
Tai sitten puhuu pahaa sinusta selän takana? Ja oikeasti katsoo halveksuen.
Mene ja tiedä.
Siis olen kuullut sivukorvalla mitä mies on minusta selitellyt työkavereillemme ja ne on ollut enemmänkin sellaisia me Jonnan kanssa keksittiin tämmöinen ja Jonna kertoi, että. Ei siis mitenkään ihailevia, mutta ei mitenkään pahanpuhuvia. Tunnun vain olevan miehen jutuissa hirveästi mukana, ei se noin usein mainitse muita työpaikalla olevia.