Love Connection osa 10
Tänää taas todennäkösesti klo 21 uusi jakso puksahtaa Areenaan. Huippusarja! Mitkä ennakkotunnelmat? :)
Kenen veikkaatte saapuvan Sarin kanssa Henrin luo Jenkkilään? Ite veikkaan Hannelea!
Kommentit (608)
Noista Markuksen ja Ann-Marien "tasoeroista".
Olen itse juristi ja voin kuulkaa kertoa, että korkea koulutus naisella perinteisesti miehisellä alalla ei sinkkumarkkinoilla ole mikään yleinen meriitti. Itse asiassa monen korkeastikoulutetun miehenkin osalta saattaa kiinnostus lopahtaa siihen, kun asia tulee puheeksi. En tiedä miksi, onko monilla miehillä sitten tarve olla puolisoaan fiksumpi? Kauneus ei suoranaisesti asiaa auta.
Markus sanoi aiemmin että "Ann-Marie is super smart, that is one of the things I like about her". Tuo kommentti on monelle akateemisesti koulutetulle naiselle oikea iskurepliikki. Jos Markus ihailee Ann-Marien älykkyyttä, on tarpeeksi kouluttautunut keskustellakseen maailman tapahtumista jne älykkäästi, on sinut itsensä kanssa eivätkä mahdolliset tuloerot häntä haittaa, on hän oikeastaan Ann-Marielle todellinen catch.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:29"]
Tuulia on ihanan raikas. Ennen omaperäinen. Mutta Aino olisi ollut just sopiva. Hän oli innokas ja taitava, Matti ei jostain syystä kiinnostunut tarpeeksi. Jätti valitsematta sen, jonka olisi ennen valinnut. Vissiin pelkää älykkösuhdetta, vaikka hänen kaltainen tarvitsee myös analysoivaa seuraa. vahvasti näyttää siltä, että Matin suhteet jää ystävyystasolle. En kuitenkaan usko, että Matti olisi loppuelämän sinkku. Moniin suomalaismiehiä verrattuna hän on tosi kohtelias, ihannkivannäköinen ja hauska.
[/quote]
Matti pelkäsi menettävänsä poikuutensa ennen hääyötä :D
[/quote]Toivottavasti se yö on nopeasti, jos Enäin kanssa menevät naimisiin.
Milloin Matti on sanonut noin? Ei kai ole fundamentalisti?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 20:41"]
Milloin Matti on sanonut noin? Ei kai ole fundamentalisti?
[/quote]
Isukki on katolinen eli samoin varmaan Mattikin.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:25"]
Paitsi että Matin jengi ei ollut CA:ssa vaan NJ:ssä.
[/quote]Onko ne New Yorkissa? Siis NY? (Ei siis NJ). Tiedoksi kaikille, joilta jäi lukio kesken tai englannin taito on alkeellisella tasolla.
[/quote]
Mikähän sulla on jäänyt kesken, kun et tiedä mitä NJ tarkoittaa.
[/quote]provoilua teille läpipaskat av:t! Juoruatte jostain LC:sta kun oma elämä on perseestä.
[/quote]
Kenenköhän elämä on...Get some oil and spank the monkey!
Eivät aina. Katoliset harrastaa seksiä siinä missä muutkin... Jotkut säästää, toiset ei.
La vie en rose... Dadam dadadam...
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:56"]
Höh, ei näytetty sitä Hannan "tästä olisi pitänyt puhua aikaisemmin" lausahdusta, ehkä se on sitten ensi jaksossa. Mutta Markuksella ja Hannalla ei kyllä tosiaan näytä olevan sitä love connectionia.
Henrihän se heti oli pussailemassa Hanneleen kanssa :D Mun piti yhdessä vaiheessa pistää käsi silmien eteen kun tuli niin awkward fiilis pelkästä katsomisesta.
Enni vaikutti tosi ärtyneeltä! Vähemmästäkin kyllä varmasti turhauttaa.
[/quote]Heh, ensi jaksossa se vetää herneet nenään. Taitaa harmittaa neitoa koko koulun pyhät, kun kohta totuus paljastuu "ujosta" luonteesta.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 21:56"]
Höh, ei näytetty sitä Hannan "tästä olisi pitänyt puhua aikaisemmin" lausahdusta, ehkä se on sitten ensi jaksossa. Mutta Markuksella ja Hannalla ei kyllä tosiaan näytä olevan sitä love connectionia.
Henrihän se heti oli pussailemassa Hanneleen kanssa :D Mun piti yhdessä vaiheessa pistää käsi silmien eteen kun tuli niin awkward fiilis pelkästä katsomisesta.
Enni vaikutti tosi ärtyneeltä!
[/quote]Enni ok vetänyt herneet nenään jo ennen joulua... Hannan korvissa soi tsirptsirpit.
Kuka suuttuu siitä että mies onkin ihastunut johonkin toiseen? Ala-astelainen?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 19:36"]
Noista Markuksen ja Ann-Marien "tasoeroista".
Olen itse juristi ja voin kuulkaa kertoa, että korkea koulutus naisella perinteisesti miehisellä alalla ei sinkkumarkkinoilla ole mikään yleinen meriitti. Itse asiassa monen korkeastikoulutetun miehenkin osalta saattaa kiinnostus lopahtaa siihen, kun asia tulee puheeksi. En tiedä miksi, onko monilla miehillä sitten tarve olla puolisoaan fiksumpi? Kauneus ei suoranaisesti asiaa auta.
Markus sanoi aiemmin että "Ann-Marie is super smart, that is one of the things I like about her". Tuo kommentti on monelle akateemisesti koulutetulle naiselle oikea iskurepliikki. Jos Markus ihailee Ann-Marien älykkyyttä, on tarpeeksi kouluttautunut keskustellakseen maailman tapahtumista jne älykkäästi, on sinut itsensä kanssa eivätkä mahdolliset tuloerot häntä haittaa, on hän oikeastaan Ann-Marielle todellinen catch.
[/quote]Noe en ole törmännyt tällaiseen. Akateemiset miehet haluaa usein akateemisen naisen. Vai kuinka moneta lääkäriä tiedät joiden puoliso olisi kaupankassa?
Markuksella ei ainakaan ole alemmuuskompleksia Anskun koulutuksen vuoksi.
No eikö esim. insinööri ja sairaanhoitaja ole melko klassinen yhdistelmä ;)
Mutta oikeasti, mä lähinnä tarkoitin akateemisesti koulutettuja naisia perinteisesti miesvaltaisella, tai "miehekkääksi" koetuilla aloilla. Muista aloista mulla ei ole riittävästi kokemusta.
Ja siitä nyt on minusta turha alkaa vänkäämään, että kuka minkäkinlaisiin parisuhteisiin on yleisesti elämässäään törmännyt, kommenttini tarkoitus oli lähinnä valottaa sitä, ettei tällainen tasoeroajattelu oleniin suoraviivaista. Ja sitä, miksi M voisi AM:ää maahdollisesti viehättää.
Tuo äskeinenoli siis vastaus 466:lle
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 02:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 02:11"]
Yllättävää toisaalta se Markuksen ja Hannan vaivaannuttava hiljaisuus. Minäkin vaivaannuin. Markus jätti vähän ikävästi Hannan tyhjän päälle keskustelussa, varmasti Markus olisi pystynyt jotain kevyttä keskustelua pitämään yllä. Ja tuli mieleen, ei sitä ulkonäöllä näköjään kaikkia saa... Viittaan Hannaan. Ja ei sitten aleta vääntämään tästä tän enempää. ;D
[/quote]
Oletko luullut, että ulkonäöllä tosiaan saisi kenet vain? Hanna on kaunis, mutta ei mitenkään sulava tai elegantti käytökseltään. Tuo tsirp tsirp -kommentti oli mielettömän nolo. Ei mitenkään penaalin terävin kynä. Kun taas A-M: lla on akateeminen tutkinto, kaunis, tyyliä ja ehdottomasti kadehdittava kenen tahansa tyttöystävänä ja vaaleana myös eksoottinen valinta Markukselle. Lisäksi hän on myös yllättävä. Matkusta näytti miellyttävän se, ettei kuitenkaan ole tavallinen naapurin tyttö moottoripyöräharrastuksineen. Pitäisi olla täysi tollo jos noista kahdesta valitsisi sen, joka osaa vain hymyillä, mutta kaikessa muussa on jäykkä.
[/quote] Kumpikin tytöistä on baaripoika Markuksen tavoittamattomissa. Ann Marie ihan erityisesti. Ei terävä Hannakaan Markusta oikeasti kestäisi. Ironinen tsirp tsirp -kommentti meni takuuvarmasti yli Markuksen hilseen.
Eleganttiudesta en syyttäisi kumpaakaan. Hanna valkaistuineen hampaineen ja tupeerattuine hiuksineen on keinotekoisen bimbon näköinen (vain näköinen, varmaan ihan fiksu) ja Ann Marie taas on luonnonlapsimaisella olemuksellaan täydellinen Hannan vastakohta. Soma metsänneito, mutta ei elegantti.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:26"]
No eikö esim. insinööri ja sairaanhoitaja ole melko klassinen yhdistelmä ;)
Mutta oikeasti, mä lähinnä tarkoitin akateemisesti koulutettuja naisia perinteisesti miesvaltaisella, tai "miehekkääksi" koetuilla aloilla. Muista aloista mulla ei ole riittävästi kokemusta.
Ja siitä nyt on minusta turha alkaa vänkäämään, että kuka minkäkinlaisiin parisuhteisiin on yleisesti elämässäään törmännyt, kommenttini tarkoitus oli lähinnä valottaa sitä, ettei tällainen tasoeroajattelu oleniin suoraviivaista. Ja sitä, miksi M voisi AM:ää maahdollisesti viehättää.
[/quote]
Ja lisäksi painottaisin tuota "riittävää koulutusta keskustella maailman tapahtumista älykkäästi".
Lähinnä siis kommentoin tätä "onko M:n tutkinto AMK vai YO tasoa" -keskustelua. En varsinaisesti hakenut kommentillani mtn kauppatieteiden tohtori - kaupan kassa -yhdistelmää.
(Ja uskon kyllä, että monet kaupan kassat osaavat keskustella älykkäästi maailman tapahtumista,ennen kuin kukaan alkaa siitä vääntämään.)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 13:48"]
Hannako ujo? Riippuu millä mittarilla. Jos verrataan suomalaisiin, niin aivan tavalliset sosiaaliset taidot omaava ihminen ohjelman perusteella. Ottakaa nyt huomioon, että siellä on kamerat koko ajan paikalla. Todennäköisesti kovinkin reipas ja puhelias ilman kameroita. Täältäkin palstalta 80 prosenttia itseni mukaanlukien olisi takuulla enemmän jäässä, kuin Hanna treffeillä kameroiden edessä. Markuksen mielestä on tietenkin ujo, lähes jokainen finski on ujo hänen mielestään, koska jenkit on jo astetta suomityyppejä sosiaalisempia. Ja ei mitään ujoutta vastaan mulla, se on ihan vähintään yhtä ok ainakin minulle kuin pälpätipulp tyypit.
Näitä LC- ketjuja lukiessa saa muuten makeita nauruja, kun keittiöpsykologit pääsee analysoimaan :) Mikäs siinä, eihän siinä mitään pahaakaan ole, mutta huvittavaa.
[/quote]
Minustakaan Hanna ei ole ujo. Yhtä juttua en vaan ymmärrä. Jos kamerat jänskättää, niin miksei kysellyt Markukselta hänen elämästään sellaisia perusasioita, joita yleensä ihmisiltä kysellään, kun heidän taustoihin ja ajatuksiin halutaan tutustua? Silloinhan Markus olisi "joutunut" puhumaan ja Hannan olisi tarvinnut enimmäkseen vain kuunnella.
No nimenomaan. Mutta nyt onkin kyse siitä, ettei synkkaa. Niinhän Markuskin sanoi Kalifornian treffeillä, että on vaivalloista. Markukselle kun ei kelpaa pelkkä nätti tyttö, pitää osata myös heittää small talkia ja olla karismaa, kuten Anskussa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:29"]
Tuulia on ihanan raikas. Ennen omaperäinen. Mutta Aino olisi ollut just sopiva. Hän oli innokas ja taitava, Matti ei jostain syystä kiinnostunut tarpeeksi. Jätti valitsematta sen, jonka olisi ennen valinnut. Vissiin pelkää älykkösuhdetta, vaikka hänen kaltainen tarvitsee myös analysoivaa seuraa. vahvasti näyttää siltä, että Matin suhteet jää ystävyystasolle. En kuitenkaan usko, että Matti olisi loppuelämän sinkku. Moniin suomalaismiehiä verrattuna hän on tosi kohtelias, ihannkivannäköinen ja hauska.
[/quote]
Matti pelkäsi menettävänsä poikuutensa ennen hääyötä :D