Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection osa 10

Vierailija
20.12.2013 |

Tänää taas todennäkösesti klo 21 uusi jakso puksahtaa Areenaan. Huippusarja! Mitkä ennakkotunnelmat? :)

Kenen veikkaatte saapuvan Sarin kanssa Henrin luo Jenkkilään? Ite veikkaan Hannelea!

Kommentit (608)

Vierailija
281/608 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 07:55"]

[/quote]

Mutta ylä-asteen ja lukion opettajat ovat aineopettajia eli maistereita omista pääaineistaan: matikanopettajat matemaatikkoja, uskonnonopettajat teologeja, kemian opettajat kemistejä, fysiikan opettajat fyysikkoja ja niin edelleen.

[/quote] 

..ja akateemiset ovat akateemikkoja, niinkö. Ehkä parempi olla neuvomatta, jos on itsekin pihalla kuin lyhty.

[/quote] Vai fyysikkoja ja kemistejä... Huh huh. On sulla hyvät tiedot.

[/quote]

Mistä näitä tietämättömiä sikiää. Jos ei itse ole käynyt edes lukiota, eikä ole hajuakaan lukion opettajien koulutuksesta, niin eipä kannata paljon "huhhitella".

Terv. tuleva kemisti ja lukion kemian aineopettaja

Vierailija
282/608 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 07:49"]

By the way, sitä kyllä ihmettelen, ettei kukaan ole vielä onnistunut selvittämään mikä opettaja Hannele oikeasti on. Muistaakseni jossain mainittiin hänen toimivan opettajana Espoossa, kai nyt jonkun av-mamman oma tai tuttavan lapsi sentään on hänen oppilaakseen osunut...

[/quote]

Kyllähän tuon hetkessä selvittäisi, jos joku tietäisi Hannelen sukunimen ja kertoisi sen meille muillekin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/608 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomion tätä murre juttua jo heti alkujaksoissa. "Hää" tuli siellä (kuulinko oikein?) hotellihuoneessa ja ehkä pari mietä siellä on kuulunut, mut muuten kai sitten mä ja sä. Mutta tuntuu et täällä Etelä-Karjalas kuulee ihmeen useesti et jotkuu puhuu juuri sekaisin kahta. Esimerkiksi "Mie lähen koht kauppaan, tuut sä mukaan..." Tai sitten jotkut puhuu myös ihan kokoajan mä ja sä, esimerkiksi opettajat aika useasti mitä muistelen omia kouluaikoja. Vaikka eivät ilmeisesti olisikaan muuttaneet toiselta paikkakunnalta. Ja aika monesti, jos joku puhuu mä ja sä, kysyy ootko sie sit muutanu toiselta paikkakunnalta niin yleensä ihan natiiveja kait ovat. Mut ei siinä kaikki puhuu miten puhuu, mut hauskalta se joskus kuulostaa vaan. Toki tuleehan sitä joskus itekkii viennettyy ja kiennettyy esim...

Vierailija
284/608 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 22:34"]

Seuraavassa jaksossa seksiä?

[/quote]Yes, please.

[/quote]

Ja vielä mitä. Seuraavassa jaksossa kaikki analysoivat. Jopa Markus ja Henrikin. Ja ystävät, vanhemmat ja kylänmiehet kutsutaan mukaan.

Vierailija
285/608 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helkkarin Lotta?? Mitä mulla on mennyt ohi?

Tosin ei mikään ihme näiden ketjujen kanssa, joissa on nykyisin ohjelmaan liittyvää asiaa ehkä 5 ekaa sivua.

Vierailija
286/608 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 06:54"]

Itse huomion tätä murre juttua jo heti alkujaksoissa. "Hää" tuli siellä (kuulinko oikein?) hotellihuoneessa ja ehkä pari mietä siellä on kuulunut, mut muuten kai sitten mä ja sä. Mutta tuntuu et täällä Etelä-Karjalas kuulee ihmeen useesti et jotkuu puhuu juuri sekaisin kahta. Esimerkiksi "Mie lähen koht kauppaan, tuut sä mukaan..." Tai sitten jotkut puhuu myös ihan kokoajan mä ja sä, esimerkiksi opettajat aika useasti mitä muistelen omia kouluaikoja. Vaikka eivät ilmeisesti olisikaan muuttaneet toiselta paikkakunnalta. Ja aika monesti, jos joku puhuu mä ja sä, kysyy ootko sie sit muutanu toiselta paikkakunnalta niin yleensä ihan natiiveja kait ovat. Mut ei siinä kaikki puhuu miten puhuu, mut hauskalta se joskus kuulostaa vaan. Toki tuleehan sitä joskus itekkii viennettyy ja kiennettyy esim...

[/quote]

Joo, aika hassua että edelleen kuvitellaan ihmisten puhuvan samaa murretta samalla paikkakunnalla, eivät edes kaikki kouluikäiset puhu samalla tavalla. Lappeerannan murrehan kuulostaa pahimmillaan riidanhaastamiselta, mutta onneksi kaikki eivät puhu samalla tavalla. Ja täällä Tampereellakin hyvin harva puhuu Kummeli-tyylillä, vaikka niitäkin löytyy.

Vierailija
287/608 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrin kaverit ovat ohjelmassa nostamassa Henkan osakkeita, kehuvat että "sä se saat aina parhaimmat naiset" ja osoittavat, että Henkalla sitä riittää äijäenergiaa ja huumorintajua. Scott osasi myös hyvin analysoida naisia ja tietysti positiivisella tavalla, sitä oli mukava kuunnella.

Vierailija
288/608 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kääntyisin kannoillani jos olisi sovittu kahdenkeskeinen deitti ja sitten deittikumppani olisi haalannut kaverinsa pällistelemään ja arvioimaan "saalista".

Vierailija
289/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetaanko muuten vauva-sivustolla kommentteja keskustelusta tarkoituksella ja jos, niin miksi. Eilisestä näytti hävinneen jotain.

Vierailija
290/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:15"]

jos se Hanna olisi suomenruotsalainen ja sen isä mikä lie merikapteeni ja omistaisi yksiön Turussa ja moottoripyörän, niin Markus olisi aivan varmasti siitä enemmän innoissaan kuin AnnMariesta. Eikö oliskin ;)

Raha, raha, raha...

[/quote]

Höpönlöpö. Eikö nämä Hanna-fanit parempaan pysty kuin keksimään näin tyhjänpäiväisiä selityksiä sille miksi Markus on ihastunut Ann-Mariehen eikä Hannaan. Itse olen mies ja olen ihan lääpälläni Ann-Mariehen! Ottaisin niin mieluusti tuollaisen naisen heti, jos vain saisin - ihan hänen äidinkielestään, omaisuudestaan tai koulutustaustastaan riippumatta. Mikä suloinen olento! Hanna sen sijaan ei herätä minussa minkäänlaista mielenkiintoa. Tylsä tyyppi.

[/quote]

Voi olla miehiäkin jotka noin ajattelee mutta sinä oot kyllä se Hanna- morkkaaja höpönlöpöä ilmaisuasi myoten..

Vierailija
291/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:16"]

Poistetaanko muuten vauva-sivustolla kommentteja keskustelusta tarkoituksella ja jos, niin miksi. Eilisestä näytti hävinneen jotain.

[/quote]

Eilisestä on poistettu liuta spämmäys-viestejä eli et ole menettänyt mitään LC-analyysia.

Vierailija
292/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian vietetään Nuutin päivää! Täältä iso etähali- ja pusu Nuutin poskelle!

Vierailija
293/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutti enää ja uusi jakso ehkä ennakkona!!!!

Vierailija
294/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä uusi jakso :(

Vierailija
295/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

just katoin arenasta !!!!

Vierailija
296/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä uusi keskustelu osasta 11 ??

Vierailija
297/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:11"]

missä uusi keskustelu osasta 11 ??

[/quote]

No onhan niitä tuolla monta kappaletta. Ota silmä käteen ja katto ;) tai hakutoiminto avuksi jos ei muuten löydy.

Vierailija
298/608 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
299/608 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 00:25"]

Olikohan se henkka ninan(?) treffeillä tarkoituksella/tietoisesti laitettu haikailemaan hannelen perään, tokaisu tuli jotenkin sopimattomaan kohtaan. Eihän tuo hannelen saapuminen mikään ylläri oikeasti tainnut olla vaikka bachelorimme kovasti yllättynyt yritti olla..

Oisko tuo hannele lastentarhaope, puhdas arvaus überselkeän ja jotenkin yksinkertaisen puhetyylinsä vuoksi. Kielitaito tai lähinnä sen heikkous kyllä ihmetyttää..

[/quote]

hei, sen huomas heti että on varhaiskasvatuksen puolelta.

Vierailija
300/608 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 09:30"]

Kuka helkkarin Lotta?? Mitä mulla on mennyt ohi?

[/quote]

Idea sarjaan on Lotta Backundilta peräisin. Hän on paitsi stand up -koomikko, myös tv-toimittaj

a ja poliitikko. Puoluekanta on Kokoomus.

[/quote]

Hyi. Lotta on kamala. Teennäinen. sekö tämän nolouden on keksinyt. Ei nyt ole loppuun asgti mietitty formaatti. Ekaksikin, kaikki valitut naiset pitäisi olla supliikkinaisia ja kykeneviä puhumaan englanta. eikä tollaista noloa pällistelyä joka jaksossa.

Millä meriitillä se Bakclund sai tällaisne hommana. entinen kansanedustajajan avustaja ja HUONO standup-koomikko. kertakaikkiaan ärsyttävä tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän