Miehet on kyllä aika ihania.
Kommentit (20)
Näin on. Ihana, ihana mies. I love my husband
Niin on! Nyt sen tajusin, ku ero tuli että kuinka ihania miehiä onkaan! Tää on mahtavaa ;)
On ihan älyttömästi ihania miehiä. Kyllä se todellakin on näin. ap
Ne on oikeasti ihania! Tuo miesten "sokeus-ja-vaikeus-löytää-asioita" -ketju oli todella hellyttävä :)
joo, mut ku niitä ihania miehiä on liikaa niin on vaikee pitää näppejä erossa kaikista!
JUU VARMAAN ONKIN PORVOOSSA NÄIN.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:48"]
Oot tainnu käydä panemassa mun miestä....
[/quote]
Niin kävin, paljaalla vedeltiin :)
Nostan tän. Koska edelleen ne on ihania.
T. 14
mä en ole vielä sellaiseen törmännyt..
Minkähän helvetin takia kirjoitin tämän aloituksen...
ap
Mun mielestä kanssa miehet on ihania: oli elämän rakkaus (kaikella tapaa ihana), lasten isä (monella tapaa ihana muttei sopiva), ja on kohteliaita ja huolehtivia, hyviä rakastajia, loistavia keskustelijoita, luottohenkilöitä, kollegoja, miehiksi kasvavia, veljiä, isejä, isäpuolia, ukkeja. I h a n i a, älykkäitä, herkkiä, ajattelevia, ihailtavia ja taitavia miehiä.
Miksi mun elämään ei ole sattunut tällaisia miehiä?
Miehet on todella ihania! Minulla on 14 aivan ihanaa miestä työkaverina, ajattelin sitä juuri tänään. Omalta miesystävältäni sain tänään lounasaikaan viestin jossa luki ettei hän mitenkään malta odottaa aattoon vaan hänen on pakko paljastaa nyt mitä on hankkinut minulle lahjaksi. Käskin tsemppaamaan, mutta parin tunnin päästä paljastusviesti kilahti puhelimeen. :D
Pelasti mun päiväni. Voisin sanoa et yhdyn edelliseen, mut en kuitenkaan. Kyllä te naisetkin ootte joskus tavoittelemisen arvoisia.
Oot tainnu käydä panemassa mun miestä....