Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen ihmisen mielestä muissa on jotain pahasti vialla jos hän ei heistä pidä?

Vierailija
04.10.2020 |

Naurettavan itsekeskeistä 😂

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/10 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka kuvittelevat olevansa kaiken keskipisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, trolli, vastaa.

Vierailija
4/10 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, kun en pidä jostain ihmisestä, se johtuu siitä että se tyyppi vaikuttaa limaiselta verenimijältä tai muuten vain huonolta ihmiseltä. Useimmiten pidän ihmisistä.

Vierailija
5/10 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisena pitäminen ei yleensä ole yhtä kuin viallisena pitäminen.

Vierailija
6/10 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä, kun en pidä jostain ihmisestä, se johtuu siitä että se tyyppi vaikuttaa limaiselta verenimijältä tai muuten vain huonolta ihmiseltä. Useimmiten pidän ihmisistä.

Olet aika kontrolloiva. Mitä sitten jos et pidä jostain ihmisestä, ei kaikkien tarvitse tulla toimeen.

Minä en pidä pahantahtoisista muiden kiusaajista.

Aina joku muka tekosyy tehdä heille pahojaan. Hyvät ihmiset ei koskaan tarkootuksella satuta muita.

Vierailija
7/10 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielestäni kaikissa asioissa oikeassa, koska jos olisin jossain asiassa mielestäni väärässä, en olisi sitä mieltä.

En yleensä pidä ihmisistä, joiden kanssa en ole perustavanlaatuisista asioista samaa mieltä. Näin ollen heissä on mielestäni jotain vialla.

Eri asia tietysti jos syy pitämättömyyteen on jokin täysin yhdentekevä ulkoinen seikka, sillon on vikaa niin sysissä kuin sepissäkin.

Vierailija
8/10 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mielestäni kaikissa asioissa oikeassa, koska jos olisin jossain asiassa mielestäni väärässä, en olisi sitä mieltä.

En yleensä pidä ihmisistä, joiden kanssa en ole perustavanlaatuisista asioista samaa mieltä. Näin ollen heissä on mielestäni jotain vialla.

Eri asia tietysti jos syy pitämättömyyteen on jokin täysin yhdentekevä ulkoinen seikka, sillon on vikaa niin sysissä kuin sepissäkin.

Eli olet itsekeskeinen ja muille ilkeä jos he eivät ole samanlaisia kuin sinä.

En tulisi kanssasi toimeen ja se olisi minulle täysin yhdentekevää. Ei olisi mitään tarvetta määräillä sinua. Kävelisin pois ja se siitä.

Kokeilisit sinäkin.

Vierailija
9/10 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä ihmisistä, joita pelkään. Eli jos ajattelen heidän olevan ilkeitä tai päällepäsmäreitä. Pelkään niitä tilanteita.

Vierailija
10/10 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet itsekeskeinen ja muille ilkeä jos he eivät ole samanlaisia kuin sinä.

En tulisi kanssasi toimeen ja se olisi minulle täysin yhdentekevää. Ei olisi mitään tarvetta määräillä sinua. Kävelisin pois ja se siitä.

Kokeilisit sinäkin.

Ihmiset lähtökohtaisesti _ovat_ itsekeskeisiä ja sietämättömiä huomiosieniä. Minulle ei ole järin tärkeää, että kanssani oltaisiin samaa mieltä.

Käsitin ehkä AP.n postauksen väärin; ei minulla ole tarvetta määräillä muita. En myöskään ole tietentahtoen ilkeä, kyllä sosiaalinen kanssakäyminen on nuo tarvittavat teatteritaidot opettanut. Silti tuon alkuperäisen pointtini mukaisesti heissä on mielestäni jotain pahasti vialla, jos he eivät ole kanssani samaa mieltä. Jos jonkun mielestä muiden tahallinen satuttaminen, kiusaaminen, häiritseminen, tappaminen yms. on OK, niin he ovat eri mieltä kanssani siitä, miten ihmisiä tulisi kohdella, enkä siten pidä heistä.

Maailma olisi vaan niin paljon parempi paikka, jos ihmiset ymmärtäisivät jättää toisensa rauhaan ja pitää valtaosan ajasta suunsa kiinni.