Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitan tarpeettomat kuukautissuojat?

Vierailija
20.12.2013 |

Minulle on  kertynyt aika varasto niitä, koska ostin aina kun niitä kului, ettei joskus käy niin että tarvitsee ja sitten niitä ei olekaan.

No nyt on tehty leikkaus ja kuukautiset on muisto vain.Ei koskaan enää.

Mutta mitä teen noille kymmenille siteille ja tamponeille? Vievät vaan tilaa laatikossa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on tarpeeksi läheinen naispuolinen ystävä/sukulainen annat hänelle? Muuten roskiin?

Vierailija
2/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaikka työpaikan vessaan käytettäväksi? Tai voiskohan niitä lahjoittaa johonkin Pelastusarmeijalle tms :D (Sinällään kuulostaa huvittavalta, mutta vähävaraiselle voi olla kuitenkin iso apu jos ei tarvitse noita ostaa itse.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jollekin kaverille.

Tai sitten pidät siellä kotona vessassa ainakin muutaman.

On vain ajan kysymys, kun joku tulee käymään, jolta on siteet unohtuneet kotiin tms.

Näin ainakin mulla on ja kyllä ne sieltä vessan kaapista vaan katoaa vaikkei mulla ole ollut kuukautisia kahteen vuoteen eikä meidän taloudessa ketään muutakaan naista asu =D

Vierailija
4/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis, jos veisit kirpparille myyntiin. On sieltä tavattu jopa vajaita tamponipakettejakin, miksei sitten korkkaamattomia. Tai sitten, kuten yllä ehdotettiin, työpaikalle (jos olet naisvaltaisessa työpaikassa). Tyttäriä sinulla ei ilmeisesti ole, kun täällä kyselet.

Vierailija
5/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat jollekulla, jolla on kuukautiset. Miksi täältä pitää kaikki kysyä? Ettekö te ihmiset osaa yhtään ajatella itse.

Kohta ap vastaa, ettei tunne ketään jolla on kuukautiset;)

Vierailija
6/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjä punaiseksi ja jätä alaosa "parraksi" saat sidepukkeja seinille. Tamponit vain punaisiksi ja kuuseen roikkumaan.

Vierailija
7/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämättä jääneet kuukautissuojat voi viedä lähimpään kauppaan.

Kaupat pakkaavat lihaa ja jokaisessa lihapakkauksessa on kosteutta imevä suoja.

Kauppiaat ovat mielissään kun joku tuo heille suojia ja maksavat niistä 0,2 euoroa kappaleelta!!!

Vierailija
8/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan vessan peilin eteen. Ihan taatusti lähteävät sieltä nopeasti eteenpäin. Kollega jätti tamponipaketin, täysinäisen ja voi sitä ilon hetkeä, kun tulin ekana paikalle. Otin koko laatikon itselle.

Pari h myöhemmin kollega sanoi oli kelvannut hänen ylimääräset yllätykset vessassa.

Vierailija
9/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ensiapulaukkuun, ovat imeviä, ja tarra valmiina.loput yleisiin vessoihin.tai jos tuttuja niintietty niille.

Vierailija
10/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih! Saat luvan hengittää.

Vierailija
11/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettiin ja ja kuusen ympärille :) 

Vierailija
12/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä saa hienoja joulukoristeita ikkunaan. Kiinnityspinta on valmiina. Siivekkeelliset ovat parhaimpia, mutta tavallisetkin käyvät.

Vierailija
13/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Laitat roskiin?

Vierailija
14/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkatoppaukset eivät  kai nyt ole muotia, mutta kyllä joku luisuolkainen saattaisi hyvinkin siteet paitaansa sidellä. Tamponeihin voit imeyttää saunassa vihdanliotusvettä. Saat kuivaamalla käteviä teepusseja. Terveisin, Piksi Nirkka.

Vierailija
15/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjä punaiseksi ja jätä alaosa "parraksi" saat sidepukkeja seinille. Tamponit vain punaisiksi ja kuuseen roikkumaan.

ha ha ha voi kiitos

Vierailija
16/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.tamponcrafts.com - tuolta löytyy tamponi-askarteluvinkkejä. itse tykästyin etenkin söpöihin halloween haamuihin, joulukoristeitakin sivustolta löytyy jos jotain ajankohtaista haluaa.

Vierailija
17/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ikkunasta ulos

Vierailija
18/18 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 13:05"]Värjä punaiseksi ja jätä alaosa "parraksi" saat sidepukkeja seinille. Tamponit vain punaisiksi ja kuuseen roikkumaan.

[/quote] päivän paras :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan