Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutraus

Vierailija
05.01.2014 |

Kyllä vai ei? 

Kannattaa ottaa starttia laihdutukseen nutrauksella? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ensinnäki kauåallisen yrityksen keksimä laihdutusmenetelmän kaltainen nimi. aiona tosiasia n siis se että se maksaa, ne tekee rahaa. se e tomiyhtään paremmin kuin mikään muukaan. se ei ole yleisnii menetelm

lle kuin karppaus, mutta markkinointimies keksi sen nimen samankaltaiseksi jotta tyhmät lankeaisivat.

älä ole tyhmä.

Vierailija
2/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kannatti, tosin nutrasin 16 viikkoa yhtä jaksoisesti, paino tipahti 39 kg. (lääkärin valvonnassa kun aika oli noin pitkä). Tuosta on jo vuosia aikaa, painoa lähti kaiken kaikkiaan liki 60 kg ja poissa ovat pysyneet.

Minulle nutraus sopi oikein hyvin.

Tsemppiä, teet sen laihdutuksen sitten milllä tavalla teet!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraus on nopea tapa pudottaa painoa. Jos pudotettavaa on paljon, niin se on varmasti motivoiva tapa. Kilot voivat tulla lopulta takaisin, jos ei muuta ruokailutottumuksia. Minä olisin kokeillut ja aloitinkin pari päivää sitten, mutta eilen tuli huono olo (en jaksanut mitään, oli etova olo ja oksensin kaksi kertaa) ja nyt mietin, että oliko liian kova startti. Yksi ystäväni pudotti kymmenessä viikossa 16 kg viime talvena ja hänellä se sujui hyvin. 

Vierailija
4/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mielestäni, kun noudattaa ohjeita eikä ala soveltaa omiaan. Sillä saa hyvän potkun elämäntapamuutokseen tai muuhun pitkäaikaiseen laihduttamiseen. Ei pidä kuvitella, että tapahtuu ihme, joka laihduttaa loppuelämäksi tuosta noin vaan. KAIKKI laihduttaminen ja hoikkana pysyminen vaatii pitkäjänteisyyttä ja kurinalaisuutta loppuelämäksi.

Konsti on melko kallis: 20e/ 3vrk,  mutta kallista on myös sairastaa lihavuussairauksia. En pidä sitä  "vain mainosmiehen temppuna", koska dieettiä toteuteaan myös lääkärin lähetteellä, ammattilaisten seurannassa. Tiimiin kuuluu silloin  ravitsemusterapeutti, psykologi, fysioterapeutti, sisätautilääkäri, sairaanhoitaja. Veriarvoja seurataan labrakokein.

Erittäin lihavalle hyvä alkusysäys tiputtaa 10-30kg, hoikalle hyvä konsti tiputtaa se 2-5kg, että mahtuu juhlamekkoon.

10 viikon dieetin kokemuksella

Vierailija
5/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko raejuusto ja ananas ateriaksi vai välipalaksi

Vierailija
6/7 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
7/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Olen itse laihduttanut pari vuotta sitten Nutriletilla 20kg 6kk aikana. Nyt toimin valmentajana muille, jotka nutraavat :)

Voin suositella ihan siitä syystä, kun itse koin miten tuote toimi.

Mukavan paljon tässä ketjussa onnistumistarinoita! Kiristää vähän hampaita, kun joku kysyy nutrauksesta ja välittömästi tulee "tuplana tulee takaisin", "lähtee vain lihasta", "et onnistu" -kommentteja. Ei nuo ole totta, jos on valmis laihduttamiseen ja tekee myös sen aivotyöskentelyn ja elämäntapamuutoksen.

Kaikilla on omat tapansa laihduttaa ja tämä on vain yksi niistä, että en kenellekään tätä missään nimessä pakota :) Jos aihe kiinnostaa, niin käy toki lukemassa lisää:
Minun laihdutus urakka, Nutrauksen usein kysytyt kysymykset ja videoblogia siitä miten nutrata löytyy blogistani http://www.sannisunny.blogspot.fi/2015/01/nutrauksen-ukk.html

Jos vielä sen jälkeen kiinnostaa, niin tervetuloa facebookin avoimeen nutrausryhmään www.facebook.com/nutraajat

Ja kommenttina tuohon hintaan vielä, että hintaan voi itse paljon vaikuttaa. Paras näkemäni tarjous oli Tarjoustalossa. Päivä hinnaksi tuli 3,59€ = kolme päivää 10.77€ Tuo hinta ei mielestäni ole yhtään kallis, toki tarjouksesta oli kyse, että eihän niitä aina saa :)

Se vielä, että Nutraushan on sitten

Nopea painonpudotus (pirtelöt ja keitot) max 3 viikkoa omatoimisesti. Voi jatkaa terveysalanammattilaisen luvalla tai sitten siirtyä osanutraukselle:

Osanutraus 1200kcal (mistä 3x nutrilett tuotetta) ja kun tavoitepaino on lähellä tulee vielä 1500kcal (mistä 2xnutrilett tuotetta).

Kuljetaan siis kohti tavallista ruokavaliota asteittain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan