Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mamman joulu (jatkotarina, jatka itse!)

Vierailija
20.12.2013 |

Joulukuu eteni jo hyvää vauhtia ja mamman oli aloitettava jouluvalmistelut. Tänä vuonna koko suku tulisi viettämään joulua heidän idylliseen kotiinsa. Mamma halusi järjestää perinteikkään ja tunnelmallisen joulun, jota vieraat muistelisivat vielä vuosienkin jälkeen. Yksi asia kuitenkin hiersi hänen mieltään: myös miehen puolen sukua oli kutsuttava paikalle, säälistä tietenkin. Arvosteleva anoppi ja kyttäävä käly olivat vaarassa pilata mamman joulunvieton. "Mitäs minä keksisin niiden pään menoksi?", mamma mietti tohkeissaan ja alkoi laatia kauppalistaa...

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri silloin soi puhelin ja mamma kuuli anopin äänen lausuvan, kuinka appi oli saanut tuttavaltaan pakastimen täydeltä luomukinkkua, eikä mamman tarvitsisi huolehtia siitä puolesta joulunvietossa. Mamma otti toisenkin lasillisen, tai oikeastaan rehellisyyden nimissä kolmannen, ja kirosi samanaikaisesti anoppia ja autotallissa läsivää sikaa. Mamma päätti syöttää sian anopille vaikka sorkka kerrallaan.

Vierailija
162/165 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aika kuluukaan, mietti AV-mamma katsellessaan vanhoja valokuvia. Viime joulu oli ruuan suhteen onnistunut, sikaa oli tarjolla monessa muodossa ja sitä riitti aina hiihtolomaan asti.  Mamma hymähti itsekseen muistellessaan, kuinka kaikki oli sujunut kerrankin hyvin, anoppi antoi lapsille suklaata vasta ruuan jälkeen ja oli muutenkin ihmisiksi, velakäly ei tullut ollenkaan, kun oli mennyt Thaimaahan sen Pablon kanssa kun anoppi ei sittenkään rohjennut lähteä.  

Kiiltävästä paketista oli mamma itse saanut ihanaakin ihanamman Vuittonin laukun, mies oli hemmotellut kuten kuuluu, eipä turhaan läppäriä omlut jätetty auki erään AV-keskustelun kohdalle....

Mutta nyt olisi aika alkaa suunnitella vuoden 2015 joulua. Kerrankin ajoissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma havahtui kesken av:n selailun autotallista kuuluvaan kimeään ulinaan. Hän kirjoitti viestinsä loppuun ja vastasi muutamaan peukutusketjuun ennen kiirehtimistään pikapikaa kohti autotallia. Hän nappasi hedelmäaaetelmastaan omenan mukaansa, niillähän siat on ennenkin hiljennetty. Mamma kiiruhti kohti autotallin ovea (niistä sitä joka on kodinhoitohuoneeseen kuten kuuluukin) ja napsautti valot päälle. Mitä?? Lattiallahan konttaa naapurin Marko? Marko!! Batman naamarin läpi oli kyllä vaikea nähdä pimeällä, mutta huomaakohan kukaan jos joulupöydässä tarjotaankin luomu-Markon potkaa...

Vierailija
164/165 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne vuodet vierivät, tuumaili AV-mamma. Kuinkakohan koronajoulu2 tulee menemään?

Anoppi on onneksi jo manan majoilla ja appi uusissa naimisissa Thaimaassa.

Vierailija
165/165 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinhän siinä kävi taas: aatonaaton ruuhkassa lahjaostoksilla! Nyt olen ansainnut lasin kuohuvaa Stockalla, tuikku mamma ja availee turkkinsa nappeja. Huh kun on kuuma!