Mitä miehesi tekisi tässä tilanteessa?
Olette yhdessä baarissa ja tuntematon mies puristaa sinua perseestä, niin että oma miehesi näkee. Hyökkääkö kimppuun/katsooko vihaisesti/sanooko jotain vai ei reagoi?
Mitäs jos miehes hyökkäis kimppuu ja suuttuis, menisitkö väliin ja olisitko vaan onnellinen että "varjelee omaansa" :)?
Kommentit (19)
Ei reagoisi ja hyvä niin. Olisi kauheaa, jos hyökkäilisi jonkun kimppuun baarissa.
Kyllä tulisi väliin, ja on tullutkin vaikken mitenkään avuton ole koska osaan pitää puoleni.
Minusta olisi aika kummallista tai noloa että mies olettaisi naisen pärjäävän jollekin satakiloiselle äijälle.
Ei hyökkäisi fyysisesti kimppuun, mutta menisi puhuttelemaan puristelijaa.
Ei reagoisi, korkeintaan katsoisi pitkään. Kokisin kiusallisena jos mies jotenkin puuttuisi tilanteeseen. Jos hänellä olisi tapana hyökkäillä muiden kimppuun niin ei olis mun mies ollenkaan.
Huoh.. kauhistuttaa jo ajatuskin. Ensinnäkin mieheni antaisi puristelijalle tunnin turpaan ilman taukoja ja lopuksi minä saisin varmasti kotona jonkinlaisen pöllytyksen ja kysymyksiä esimerkiksi että olinko flirttaillut sille ja haukkuja varmaan olemuksestani, kuten kerrankin mainitsi minun olevan sen oloinen että kuka tahansa voisi kuvitella minun flirttaavan. Ei, enkä ole imartunut tästä käytöksestä..mieheni mustaskkaisuuden vuoksi sosiaalinen elämäni on nykyään lähes kuollut.
Hmm..ei varmaankaan hyökkäisi ainakaan miehen kimppuun. Ärähtäisi varmaan ja veisi minut jonnekin rauhallisempaan nurkkaukseen istumaan tms..
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:35"]
Ei reagoisi, korkeintaan katsoisi pitkään. Kokisin kiusallisena jos mies jotenkin puuttuisi tilanteeseen. Jos hänellä olisi tapana hyökkäillä muiden kimppuun niin ei olis mun mies ollenkaan.
[/quote] Ihan sama juttu sanasta sanaan meilläkin.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:30"]
[/quote]
Tässä on sitten se riski että puristelija vielä lyö miestäsi, jonka jälkeen hänellä on vaihtoehdot tässä. Piestä lääppijä kunnolla tai poistua ja ottaa helvetinmoinen kolaus.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:36"]
Huoh.. kauhistuttaa jo ajatuskin. Ensinnäkin mieheni antaisi puristelijalle tunnin turpaan ilman taukoja ja lopuksi minä saisin varmasti kotona jonkinlaisen pöllytyksen ja kysymyksiä esimerkiksi että olinko flirttaillut sille ja haukkuja varmaan olemuksestani, kuten kerrankin mainitsi minun olevan sen oloinen että kuka tahansa voisi kuvitella minun flirttaavan. Ei, enkä ole imartunut tästä käytöksestä..mieheni mustaskkaisuuden vuoksi sosiaalinen elämäni on nykyään lähes kuollut.
[/quote]
Sulla on hullu mies. Miksi olet yhdessä tuollaisen saastan kanssa?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:11"]
Olette yhdessä baarissa ja tuntematon mies puristaa sinua perseestä, niin että oma miehesi näkee. Hyökkääkö kimppuun/katsooko vihaisesti/sanooko jotain vai ei reagoi?
Mitäs jos miehes hyökkäis kimppuu ja suuttuis, menisitkö väliin ja olisitko vaan onnellinen että "varjelee omaansa" :)?
[/quote]
vetäis turpaan ja heittäis ulos..mies on latino ja missä asutaan niin varattuja kunnioitetaan, ei kourita. Ja kyllä mielummin varjelee kuin ettei välittäis.
Mieheni on päälle kaksimetrinen, ei ole toistaiseksi kukaan yrittänyt lyödä. :-)
t. nro 5
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:30"]
[/quote]
Tässä on sitten se riski että puristelija vielä lyö miestäsi, jonka jälkeen hänellä on vaihtoehdot tässä. Piestä lääppijä kunnolla tai poistua ja ottaa helvetinmoinen kolaus.
[/quote]
Todennäköisesti mulkasis sitä puristelijaa aika pahasti, sillä niin hänen kuin minunkin mielestä tollanen puristelu on junttimaista ja idioottia toimintaa. Ottaisi minut varmaan kainaloon ja painuttais muualle sen ääliön luota. Ei hyökkäis kimppuun ja hyvä niin. En tahdo aggressiivista sekopää miestä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:36"]Huoh.. kauhistuttaa jo ajatuskin. Ensinnäkin mieheni antaisi puristelijalle tunnin turpaan ilman taukoja ja lopuksi minä saisin varmasti kotona jonkinlaisen pöllytyksen ja kysymyksiä esimerkiksi että olinko flirttaillut sille ja haukkuja varmaan olemuksestani, kuten kerrankin mainitsi minun olevan sen oloinen että kuka tahansa voisi kuvitella minun flirttaavan. Ei, enkä ole imartunut tästä käytöksestä..mieheni mustaskkaisuuden vuoksi sosiaalinen elämäni on nykyään lähes kuollut.
[/quote]Sulla on hirveä mies
Mieheni katsoisi häiritsisikö tapahtuma minua, ja jos kokisin sen häirintänä, hän puuuttuisi asiaan. Mieheni ei ole mustasukkainen ollenkaan, mutta ei myöskään mikään tossu.
Tulisi luokseni, laittaisi rotevat hartiat ympärilleni antaen pusun poskelleni ja kysyisi "kulta onko kaikki hyvin", sen jälkeen katsoisi miestä ja voin taata, että se puristelija luikkisi nopsasti pois, senverran raamikas ja isokokoinen mieheni on :) tapahtunut pari kertaa tosin ei puristelun merkeissä, vaan lähinnä baaritiskillä lääppimisenä ja nuin on mieheni tehnyt, ihana on.
No ei ainakaan kävisi kimppuun, käskisi varmaan vähän tiukempaan sävyyn tyypin olla lääppimättä vaimoansa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:25"]
Kyllä tulisi väliin, ja on tullutkin vaikken mitenkään avuton ole koska osaan pitää puoleni.
Minusta olisi aika kummallista tai noloa että mies olettaisi naisen pärjäävän jollekin satakiloiselle äijälle.
[/quote]
Kyllä ne satakiloiset äijätkin ihan puhetta ymmärtää. Miten luulet, että me hentoiset sinkkutyttöset pärjäämme baarissa? ;)
No, ihmettelis varmaan että mikä hullu se oli, ehkä sanois sille jotain että pysypäs kauempana, mun mies on niin iso että aika harva tulis puristeleen meistä kumpaakaan.
Ei reagoi. Tietää, että minä osaan pitää itse puoleni. Sitä paitsi siinä vaiheessa ei kannata enää tulla väliin, kun olen puristanut miehen kulkuset verettömiksi.