Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko hakea töihin firmaan, josta sinut on kertaalleen yt-neuvoteltu ulos?

Vierailija
19.12.2013 |

Olisiko kynnys liian korkea vai kokeilisitko onneasi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin työttömänä, niin tietysti hakisin. Tuntisivat minut firmassa jo ja olisin jo osoittanut olevani hyvä työntekijä.

Jos olisin toisessa työpaikassa, niin en vaivautuisi hakemaan vanhasta paikasta.

Yt:t ei kerro mitään siitä, millainen työntekijä on. Niissä harvennetaan porukkaa ja joillekin nalli napsahtaa, toisille ei.

Vierailija
4/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
5/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan jos johto on sama.

Vierailija
6/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

Vierailija
7/11 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:55"]

Jos olisin työttömänä, niin tietysti hakisin. Tuntisivat minut firmassa jo ja olisin jo osoittanut olevani hyvä työntekijä.

Jos olisin toisessa työpaikassa, niin en vaivautuisi hakemaan vanhasta paikasta.

Yt:t ei kerro mitään siitä, millainen työntekijä on. Niissä harvennetaan porukkaa ja joillekin nalli napsahtaa, toisille ei.

[/quote]

Olisinko oikeasti ainoa???

Vierailija
8/11 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä mäkin hakisin, en siis siksi, että haluaisin, vaan koska olisi pakko. En kylläkään suunnittelisi jääväni firmaan kuin siihen asti kun löytäisin toisen paikan.

Tietysti yt-neuvotteluja voi olla hyvässäkin hengessä tehtyjä, pienemmissä firmoissa, joissa omistajat ovat itse kokonaan kiinni toiminnassa ja hyvissä väleissä henkilöstön kanssa, voisi olla eri asia, jos olisi irtisanomisen aikana tullut se tunne, että oltiin aidosti pahoillaan tilanteesta, ja kyse ei ollut vain siitä, että voittoa tuottavalle firmalle pitää saada vielä enemmän voittoa, koska osakkeenomistajat niin vaativat.

Vierailija
9/11 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Itse asiassa yrityksessä, jossa olen töissä, YT:issa aiemmin lähteneitä on myöhemmin palkattu uudestaan taloon.

Vierailija
10/11 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Pomo pyytelikin minua 3 kk päästä takaisin, mutten mennyt, koska ääliö-ex oli vielä siellä töissä.

Vierailija
11/11 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kerran hakea, mutten potkut antaneen esimiehen alaisuuteen. Se olisi jo noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän