Parhaimman tuoksuinen (puhdas ja raikas) pyykkiaine tai huuhteluaine?
Kommentit (15)
Hajuton. Mä en halua tuoksua kukkakedolta, vaan mieheltä. Nuo naishajusteelliset pesuaineet on perkeleestä. :D
t. Mies
Swipe jauhe pesuaineena ja etikka huuhteluaineena! Etikka lantrataan vedellä ja kun oppii käyttämään oikeassa suhteessa, niin ei tuoksu pyykki millekään muulle kuin puhtaalle ja raikkaalle! Ja kone pysyy hyvässä kunnossa!
Softlanin se valkoinen puteli, jossa on lapsen kuva kyljessä. Mieskin kelpuuttaa sen tuoksun.
http://www.verkkokauppa24.com/ecover-huuhteluaine-amongst-the-flowers-p-158226.html
Ecoverin Amongst the flowers huuhteluainetta tulee käytettyä lakanoissa joskus.
En oikein tahdo myrkyllisten kemikaalien takia käyttää mitään perus marketti kamaa :(
Serto. Ei huuhteluainetta. Rummun jälkeen eivät tuoksu oikein millekään. Jos ulkona
kuivaa niin sitten ulkoilmalle. Hyvä näin.
Eikö tuohon nyt olisi pelkkä linkki riittänyt?
Itsellä käytössä on Serton Sportia koska pestävistä vaatteista on 75% urheiluvaatteita ja muuten esim hiestyneitä paitoja, alusvaatteita ja sukkia. Myös jotain perus OMO:a mahdollisimman tiiviissä muodossa ja tiivistehuuhteluainetta. Tärkeintä ei ole tuoksu, vaan puhtaus pienellä pesuainemäärällä (puolet suositellusta määrästä) ja nopealla pesulla (40 astetta 45 min). Kaikkea ei tietysti voi saada, mutta tämä on toiminut itselleni.
Itse käytän pesupähkinöitä. Ei tarvitse huuhteluainetta, ja jos haluaa jonkin hajusteen, lisää pari tippaa eteeristä öljyä pesupähkinäpussiin pyykin sekaan.
Serto on sopivan mieto. Plussaa myös kotimaisuudesta.
Ajatuksia herättävä teksti! Kiitos tästä. Pitäisi varmaan miettiä enemmänkin omia valintoja kaupassa, ihan vaikka sen takia että ihoa kutittaa aika usein enkä tiedä miksi.
Etikkaa käytän minäkin, mutta on täällä myös Softlan Aroma, magnolia & lavender, ihana tuoksu, ja myöskin teennäinen, on, on. =D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 00:41"]
Itse käytän pesupähkinöitä. Ei tarvitse huuhteluainetta, ja jos haluaa jonkin hajusteen, lisää pari tippaa eteeristä öljyä pesupähkinäpussiin pyykin sekaan.
[/quote]
Samaa miekin käytän! Valkopyykin sekaan hujautan hieman soodaa.
Rakastan comfortin sinistä huuhteluainetta!
Softlan Outdoor fresh toimi mulla aikanaan...