Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tauski tuli uskoon - käy sanoista tekoihin

Vierailija
09.11.2013 |

"Illalla menen pelaamaan jääkiekkoa muiden isien kanssa. Tämä on ollut jo 15 vuotta intohimoinen urheiluharrastukseni. Haluan kiittää taivaan isää rukouksessani siitä että juuri minä saan olla rakkaiden lasteni isä.

- Omat lapseni ovat minulle rakkaimpiani. Afrikassa olen ajatellut, että olisi kamalaa, jos omat lapseni joutuisivat olemaan sellaisissa oloissa."

http://iltamakasiini.fi/tauski-tuli-uskoon/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa Tuksukin ja sitten heistä pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä? Olipa hauska vitsi.Tässä on piiloviesti.

Vierailija
4/9 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on piiloviesti?

Vierailija
5/9 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Tajusin että maassa, josta olen raahannut tänne tanssityttöjä, on myös köyhiä, ja tulin uskoon. Hän on myös keskustellut kirkkojen kanssa tulevasta yhteistyöstä. Osaan kuvitella noi puhelut, kirkkoherrako se siellä, täällä Tauski, keksin just et tekisin keikkaa kirkoissa, ? Kirkkoherra: Pitäisi olla uskonnollista musiikkia, ei strippausta kännissä. Tauski: Okei järjestyy! Ja vakuudeksi ollaan uskossa.

Virpin ja Tauskin lapset, kuin myös Hennan Jake poika, ovat varmaan tosi kiitollisia isästä, joka tapaa vain ekan avioliittonsa poikia, ei noita 3 muuta ollenkaan. Mutta hyvä kun Tauski on kiitollinen siitä, että saa olla näiden aikuisten isä, eikä tarvi viis veisata muista lapsista. Jee, kiitos Jumala etten ole köyhä kuten afrikkalaiset, ja jalona ymmärrän nyt, että kaikki on tasa-arvoisia, myös afrikkalaiset!

Vierailija
6/9 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:10"]

Tulisipa Tuksukin ja sitten heistä pari.

[/quote]

Tuksun ex-manageri Jarna (Uskossa) on alkanut jo facebookissa lämpenemään Tauskille. Ja Tauskikin jo siellä takaisinpäinkin hunajaisia kohteliaisuuksia kirjoittelee.

Vierailija
7/9 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Matti Nykänenkin muutama vuosi sitten tullu uskoon? Nyt siis Tauskin vuoro... Voi taivas tätä ääliökääpiötä....

Vierailija
8/9 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:21"]

Mikä on piiloviesti?

[/quote]

Tässä ilmeisesti se, että Usko on myös miehen nimi.

Vierailija
9/9 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on yks persoonallisuushäiriöisen tapa päästä taaisin piireihin. Ei se kauaa jaksa, jos/koska tuo ei ole aitoa.