Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lastensuojelun asiakkuus on teille tuonut?

Vierailija
19.12.2013 |

Meille tätä suositeltiin neuvolan perhetyöntekijän toimesta, koska hänen mielestään saisimme sieltä enemmän tukea. Maalailtiin aika ruusuista kuvaa, ei arvostella eikä puututa eikä tulla ottamaan lapsia pois. Tätä viimeistä mahdollisuutta ei mielestäni meidän tilanteessa missään tapauksessa tarvittaisikaan. Mutta voiko tähän luottaa? Mitä kokemuksia teillä on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkälaista apua tarvitsette. Lastensuojelun kautta voitte saada tukiperheen ja perhetyöntekijän käymään kotona. Apua ja neuvoja tuen hankkimiseen lapselle: terapiat, jos sellaisia tarvitsee, tutkimukset ym. Oma kokemus on perhehoitaja, ohjaaminen ensikotiin, perhekuntoutus ja viimeiseksi sijaisperhe, kun muu ei auttanut.

Vierailija
2/2 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin ilmaista lastenhoitoapua. Ihan olen kokenutt hyödylliseksi. Meillä tilanne oli siis se, että perhetyön lastenhoitoapu ei tuntunut riittävältä joten th ehdotti lastensuojelutarpeen selvitys- ilmoitusta, jonka teimme yhdessä. Sieltä saimme siis hoitoapua.

Taustalla minulla siis synnytyksenjälkeinen masennus sekä haastava uhmaikäinen, jota yritin kovasti hoitaa kotona. Olen kyllä lastensuojelulle, neuvolalle ja kaikille muille meitä auttaneille tosi kiitollinen enkä missään vaiheessa kokenut painostamista, uhkaa tai huonoa kohtelua. Espoolle kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä