Mä vihaan tätä.
Vihaan Suomea, koska tämä on umpimielinen, ilkeä ja kylmä maa, vihaan ihmisiä, koska he ovat typeriä, pikkusieluisia, vaativia ja takertuvia ääliömäisine pikku ongelmineen, vihaan lapsia, koska ne räyhäävät, meluavat, vaivaavat, häiritsevät ja sotkevat, vihaan lemmikkejä koska niistä on pelkkää riesaa, kusta, paskaa, oksennusta, vaivaa, vihaan autoja, moottoripyöriä, miehiä, naisia, lunta, vesisadetta, hellettä, sisustamista, ruoanlaittoa, siivoamista, työtäni ja sinua.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:35"]
1) Lapsi ei ole ihminen. se on ihmisen raakile. 2) Mies ei ole ihminen. Se on siitokseen orientoitunut hormonikimppu. Suurin osa naisista ei myöskään ole ihmisiä vaan lammasmaisia tuotantonautoja. =)
[/quote]
Eli, sinut on saanut aikaiseksi siitokseen oriontoitunut hormonikimppu ja lammasmainen tuotantonauta?
[/quote]Kyllä. Valitettavasti. Egoistifaija ja kynnysmattomutsi. =( ap
Ystävät auttavat kun hätä on suurin - missä ystäväsi ovat? No jos sinulla ei ole ystäviä, niin av auttaa! Mistäs aloittaisimme... Onko sinusta kauan tuntunut tältä? Onko sinulla asioita, joita et vihaa? Miksi vihaat naisia? Miksi vihaat miehiä? Miksi vihaat minua? Miksi vihaat sisustustamista ja ruuanlaittoa? Kerropa nyt vähän tarkemmin, me kaikki av-mammat ja -papat yritämme ymmärtää sinua, joten avaa sydämesi meille! Palsta on sinun, anna tulla vain, meillä on aikaa!
Mä rakastan Suomea, koska täällä mä voin käyttää omaa äidinkieltäni. Näytelmät on suomeksi, mikään, sävytkään, ei mene ohi. Tämä on ihanaa.
1) Lapsi ei ole ihminen. se on ihmisen raakile. 2) Mies ei ole ihminen. Se on siitokseen orientoitunut hormonikimppu. Suurin osa naisista ei myöskään ole ihmisiä vaan lammasmaisia tuotantonautoja. =)
[/quote]
Ihmisyys on yliarvostettua. Grumpu cat rulaa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:57"]
[/quote]
Ihmisyys on yliarvostettua. Grumpu cat rulaa.
[/quote]
Siis grumpy. Kirjoitusvirheet myös helvetistä.
Kyllä mulla "ystäviä" on. Eri asia sitten jaksaako niiden maanvaivojen kanssa aikaansa viettää. Niin ja ei, ei ole mitään mitä en vihaisi. Tai no, ehkä en vihaa ihan kaikkia punaviinejä enkä thairuokaa. ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:02"]
Kyllä mulla "ystäviä" on. Eri asia sitten jaksaako niiden maanvaivojen kanssa aikaansa viettää. Niin ja ei, ei ole mitään mitä en vihaisi. Tai no, ehkä en vihaa ihan kaikkia punaviinejä enkä thairuokaa. ap
[/quote]Minusta on tainnut tuntua tältä niin kauan kuin olen ollut äiti. Eli kohta viisitoista vuotta. Voi vittu, että äitiys on perseestä. ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:02"]
[/quote]Minusta on tainnut tuntua tältä niin kauan kuin olen ollut äiti. Eli kohta viisitoista vuotta. Voi vittu, että äitiys on perseestä. ap
[/quote]
Äitiys ei tule perseestä vaan jostain muualta.
Taidat kuitenkin rakastaa vihaamista? Olet ihana, lisää!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:56"]
[/quote]
Eli, sinut on saanut aikaiseksi siitokseen oriontoitunut hormonikimppu ja lammasmainen tuotantonauta?
[/quote]
No, sitten ymmärrän sinua ja näitä kaikenmoisia vihojasi. Mutta, parempi sittenkin että osaat suunnata niitä ulospäin etkä vihaa itseäsi. Se on sentään tervettä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:10"]
[/quote]
[/quote]
No, sitten ymmärrän sinua ja näitä kaikenmoisia vihojasi. Mutta, parempi sittenkin että osaat suunnata niitä ulospäin etkä vihaa itseäsi. Se on sentään tervettä.
[/quote]Väitinkö jossakin etten vihaa itseäni? Olen kyllä aivan käsittämätön pettymys, suoranainen ihme. ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Ei ne ole yhtään sen paskempia kuin kukaan muukaan. Sinä olet taatusti vielä paskempi ihminen kuin vanhempani. Vaikka he ovat ärsyttäviä ja idioottimaisia stereotyyppejä, lapsuutewni oli kai ns. "onnellinen". Se kai tarkoittaa sitä, että kukaan ei hakannut, solvannut, laiminlyönyt tms.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:07"]
Menehän sitten sinne missä kaikki on hyvin! Emme jää kaipaamaan. :)
[/quote]Tuo mukavittumainen, "ilkeydessään" humoristinen vastauksesi osoittaa idioottimaisen oletuksen, että "Suomi on loistava maa asua maailman mittakaavassa". Newsflash: Suomi on yksi ankeimpia maita asua. Kysy keneltä vain jolla on asiasta oikeasti kokemusta. Toinen ongelma on se, että ihmiset ovat suurimmaksi osaksi yksinkertaisia vittupäitä kaikkialla. ap
[/quote]
Sanoiko 2 sitten, että Suomi olisi loistava maa asua maailman mittakaavassa? Teetpäs typeriä johtopäätöksiä, mutta tyhmältä kuulostat muutenkin. Minäkin ulkomailla asuneena kehotan sinua ihan vilpittömästi muuttamaan muualle.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:07"]
Menehän sitten sinne missä kaikki on hyvin! Emme jää kaipaamaan. :)
[/quote]Tuo mukavittumainen, "ilkeydessään" humoristinen vastauksesi osoittaa idioottimaisen oletuksen, että "Suomi on loistava maa asua maailman mittakaavassa". Newsflash: Suomi on yksi ankeimpia maita asua. Kysy keneltä vain jolla on asiasta oikeasti kokemusta. Toinen ongelma on se, että ihmiset ovat suurimmaksi osaksi yksinkertaisia vittupäitä kaikkialla. ap
[/quote]
Sanoiko 2 sitten, että Suomi olisi loistava maa asua maailman mittakaavassa? Teetpäs typeriä johtopäätöksiä, mutta tyhmältä kuulostat muutenkin. Minäkin ulkomailla asuneena kehotan sinua ihan vilpittömästi muuttamaan muualle.
[/quote]Ja minä kehoitan sinua, ihan vilpittömästi, työntämään pääsi perseeseen. Notkeudestasi riippuen voit valita joko oman tai jonkun läheisesi anaalin. Voit myös huljutella päälläsi mielesi mukaan. Muista olla hengittämättä vähintään puoli tuntia. =)
[/quote]