Ärsyttävät kanssaeläjät
Onko sinulla joku kämppis/ kumppani/ perheenjäsen/ joku muu jonka kanssa asut, ja jonka jokin tapa ärsyttää sinua? Ihan jokin mitätön tai suurensuuri?
Minua raivostuttaa kämppikseni tapa jättää kaapinovet auki. Niitä sitten saa olla perässä sulkemassa.
Kommentit (6)
Äsryttävintä on, kun veljeni laulaa suihkussa! Kamala ääni hänellä!
Ärsyttää kun kämppikseni lainailee tavaroitani "salaa". Astioita, jääkaapista ruokia, saippuoita ja shampoita, rolioita ja leivinpaperia... yms.
Onko teillä kaikilla kämppis? Minkä ikäistä väkeä täällä oikein liikkuu? Tosin selittää hyvin juttujen tasoa...
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:20"]
Onko teillä kaikilla kämppis? Minkä ikäistä väkeä täällä oikein liikkuu? Tosin selittää hyvin juttujen tasoa...
[/quote]
Nykyään normaaleilla ihmisillä on pakko olla kämppis, muuten ei ole varaa asua. Yksiöt ovat helvetin kalliita. Joten perheellisetkin ihmiset joutuvat ottamaan kämppiksen. Tämä on todellisuutta nykysuomessa.t. +40v
Minun miesystäväni tapaa kuljeskella ympäriinsä alasti. Onneksi sentään vieraan tullessa älyää pukea vaatteet päälleen.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:40"]
Onko sinulla joku kämppis/ kumppani/ perheenjäsen/ joku muu jonka kanssa asut, ja jonka jokin tapa ärsyttää sinua? Ihan jokin mitätön tai suurensuuri?
Minua raivostuttaa kämppikseni tapa jättää kaapinovet auki. Niitä sitten saa olla perässä sulkemassa.
[/quote]
Oulusa? Asut varmaan mun entisen kämppiksen kanssa :D