Hyvän riittävän seksin määrä miehelle, mammagalluppi
Kertokaa mammat, mikä on juuri teidän mielestänne se rakastelujen/seksikertojen määrä, jonka kunnollinen perheestään ja puolisostaan huolen pitävä ja huomioiva mies tulisi saada per viikko/per kk vaimoltaan?
Eli ei mielellään kertomuksia omasta elämästä miten "minun miehelle kyllä riittää kerran vuodessa, koska ... " vaan ihan kliininen analyysi ja yleinen vastaus kysymyksen.
Kommentit (59)
Mun miehelle riittää kerran viikossa. Ei sillä kuitenkaan useammin seiso. Normaalille miehelle sopiva määrä on 2-3krt viikossa.
Sehän riippuu aivan suhteesta, miehestä ja naisesta. Meillä mies haluaisi joka päivä, minä harvemmin. Kompromissi on 3-4 kertaa viikossa, ja se takaa meille perhesovun. Vähempi ei miehelleni riitä, ei kerta kaikkiaan. Jos on kerran viikossa, mies nuokkuu sohvalla, on masentuneen oloinen, ei kykene katsomaankaan minuun päin saati koskemaan, kärttyilee ja menettää hermonsa joka asiasta. Jos on tuon neljä kertaa, mies on hyväntuulinen ja energinen, avulias ja aikaansaava. Ei hän tee sitä selvästikään tahalleen, mutta jostain syystä se vaikuttaa häneen niin.
Pari kertaa viikossa olisi ihan luxusta ja pysyisi taidot yllä. Mutta vaimon sairastumisen jälkeen (tuki- ja liikuntaelinjuttu) tämä joutuu syömään lääkettä ja särkylääkettä lisäksi. Vähiin on käynyt ja outoa on sekin että vaimo voi yhtäkkiä kesken harvinaisen leikin sanoa, ettei kiinnosta tai tunnu missään, kun särkylääke vie tuntoa. Tästä on seurannut itselle välillä apaattinen tila, asiat ei kiinnosta, hermot menee vähästä jne.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:36"]
Sehän riippuu aivan suhteesta, miehestä ja naisesta. Meillä mies haluaisi joka päivä, minä harvemmin. Kompromissi on 3-4 kertaa viikossa, ja se takaa meille perhesovun. Vähempi ei miehelleni riitä, ei kerta kaikkiaan. Jos on kerran viikossa, mies nuokkuu sohvalla, on masentuneen oloinen, ei kykene katsomaankaan minuun päin saati koskemaan, kärttyilee ja menettää hermonsa joka asiasta. Jos on tuon neljä kertaa, mies on hyväntuulinen ja energinen, avulias ja aikaansaava. Ei hän tee sitä selvästikään tahalleen, mutta jostain syystä se vaikuttaa häneen niin.
[/quote]
Kunhan kehuskelet miehellesi. Tuo on valhetta. Ei kukaan joka päivä jaksa.
[/quote]
Kuulostaa narsistilta.
Joka kerta kun nähdään.
Meidän tapauksessa varmaan 2-4 kertaa päivässä on seksiä :D Ja suhde ei oo mikään tuore.
Tuskin pitemmän päälle jaksaisikaan mut sanoo niin. Vuosikausia oli seksiä 5-6 kert viikossa, nyk hieman vähemmän. Mies haluaisi yhäkin enemmän ja on kausia, jolloin sitä on joka päivä. Arkisin on keskim. joka toinen päivä ja lomilla ja vkl useammin.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 22:00"]
[/quote]
Kunhan kehuskelet miehellesi. Tuo on valhetta. Ei kukaan joka päivä jaksa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 15:08"]
En ymmärrä kysymystä...seksin määrä joka tulisi saada vaimolta? Mulla on aina ollut kovemmat seksihalut kuin miehellä tai entisillä poikaystävilläni. Pitäisikö mun nyt ilmoittaa se seksikertojen määrä jota itse pidän hyvänä, vai se alhaisempi määrä jota mun näkemyksen mukaan miehet pitää hyvänä? Itse tykkäisin seksistä kerran-pari päivässä, miehet mun kokemuksen mukaan ovat pitkässä suhteessa ja aikuisella iällä tyytyväisiä 3-4 kertaan viikossa.
[/quote]
Niin se voi olla luetun ymmärtäminen vaikeata, tuli todettua taas kerran. Eli ei mielellään kertomuksia omasta elämästä miten "minun miehelle kyllä riittää kerran vuodessa, koska ... " vaan ihan kliininen analyysi ja yleinen vastaus kysymyksen.
[/quote]
Kysyt siis, mikä miehille on naisten mielestä tarpeeksi. Miten se kertoo siitä, mikä miehelle oikeasti on tarpeeksi? (Kuten otsikointi antaa ymmärtää?) Siksi on vaikea ymmärtää, kumpaa haluat tietää. En ole lainauksen edellinen kommentoija
No tietysti lauantaisin saunan ja niiden "parin" saunakaljan jälkeen riemukas pariminuuttinen.
Väliraraportti:
1 vastaaja 1 kerta/vko
1 vastaaja 1-2 kertaa/vko
3 vastaajaa 2-3 kertaa/vko
1 vastaaja 3-4 kertaa/vko
1 vastaaja linkitti sen miehen arjen rankkuuteen
eli jos arki rankkaa, niin riittää 1 kerta/kk
jos arki helppoa, niin silloin 1 kerta/vko
1 vastaajalla vakava sukupuoliongelma tai lukemishäiriö.
1 vastaaja ei voi vastata, ennen kuin tietää, että hakkaako ap vaimoaan. En hakkaa, riittääkö tämä että voit muodostaa kantasi?
Loput sitten jumittuivatkin siihen, ettei älyllinen kapasiteetti riittänyt ymmärtämään kysymystä.
Miehen tulisi saada tuntea joka päivä olevansa haluttu vaikkei varsinaiseen rakasteluun olisi mahdollisuutta. Jos miehelle antaa vähänkin pakkopullamaisesti, niin silloin hänellä pitäisi olla oikeus käydä vieraissa saamassa vaihtelua ja uusia kokemuksia.
1 kerta sisään kerran suuhun ja kerran keskenään. siinä reseptiä onneen.
Mun mielestä pari kertaa viikossa olisi hyvä. Miehelle tää on valitettavasti ihan liikaa, sille riittää pari kertaa kuussa. Tasan ei käy onnen lahjat...
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:43"]
Mun mielestä pari kertaa viikossa olisi hyvä. Miehelle tää on valitettavasti ihan liikaa, sille riittää pari kertaa kuussa. Tasan ei käy onnen lahjat...
[/quote]
Väitätkö, että miehesi laukeaa vain pari kertaa kuussa?
No. Henkilökohtainen mielipiteeni on että terveessä suhteessa jossa on kaksi tervettä (fyysisesti ja henkisesti) osapuolta määrä olisi 3-7 kertaa viikossa. Keskimäärin siis viisi kertaa viikossa.
Meidän tilanne? Täysin kuollut, minun syyni. Pidän asiaa erittäin, erittäin ongelmallisena mieheni kannalta koska en pysty antamaan hänelle sitä mitä hän tarvitsee.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:33"]
Väliraraportti:
1 vastaaja 1 kerta/vko
1 vastaaja ei voi vastata, ennen kuin tietää, että hakkaako ap vaimoaan. En hakkaa, riittääkö tämä että voit muodostaa kantasi?
Loput sitten jumittuivatkin siihen, ettei älyllinen kapasiteetti riittänyt ymmärtämään kysymystä.
[/quote]
Ei kai kyse ollut miehen arjen rankkuudesta, vaan molempien (ja ehkä enemmänkin naisen, jos oletamme että naisen seksihalut ovat matalammalla ja nainen siten "antava" osapuoli).
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:33"]
Väliraraportti:
1 vastaaja 1 kerta/vko
[/quote]
Ei kai kyse ollut miehen arjen rankkuudesta, vaan molempien (ja ehkä enemmänkin naisen, jos oletamme että naisen seksihalut ovat matalammalla ja nainen siten "antava" osapuoli).
[/quote]
mutta kun nainen ole ei ole antava osapuoli eikä hänen seksihalunsa ole matalammat.
Mäkään en ymmärrä kysymystä. Itse haluan seksiä joka päivä ja useasti joten tottakai sanon, että miehellekin soisin sen kerran pari. Mutta mitä jos hän ei halua?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:49"]
Lainaus toisesta aloituksesta...
" 1/7
Jos ekakerta olisi
autoilussakin samanikäisen osaamattoman kaverin kanssa, niin teinikolareita, huonoja ekakertoja, autoilukammoisia, liikenteenvihaajia jne olisi tuhat kertaa enemmän, kuin nyt.
"
Luulen, että tästä on kyse. Ei vaan osata, kun kukaan ei ole opettanut.
[/quote]
Onneksi seksin taito ei olevirlä kadonnut, vaikka niin kohta tapahtuukin.
Tulevaisuudessa ihmiset tyydyttävät seksuaaliset tarpeensa itsekseen virtuaalisesti. Lisääntyminen ei liity enää seksiin.