Apua! haluan laihtua, oikeasti, kunnolla!
Olen vähän yli nelikymppinen, vaatekoko muuttunut muutamassa vuodessa 36:sta 42:een ja ylikin. Olen ollut aina sopusuhtainen, mutta viime vuosina läskiä on tullut, ja se tuntuu ja näyttää kauhealta. En ole enää ollenkaan sinut kroppani kanssa.
Liikun jonkin verran, arkiliikuntaa, sauvakävelyä ym. En selvästikään tarpeeksi. Herkkuja tai karkkia en syö juuri koskaan. Ihan normaalia ruokavaliota noudatan. Syön esim. työpaikan ruokalassa pienempiä annoksia kuin muut, jälkkäreihin en yleensä koske. Pullaa en syö ikinä. En tajua tätä lihomistani. :(
Nyt alkaa tulla jo paniikkia tästä. Kannattaisiko mun kokeilla ihan tosissaan jotakin tuollaista Jutan ihmedieettiä tai Nutrilett-kuuria? Melkein tekisi mieli anoreksia hommata, mutta se ei nyt liene se järkevin vaihtoehto lainkaan... Karppaamaan en rupea, mutta jotakin muuta kuuria voisin kokeilla mielelläni. Auttakaa, neuvokaa joku nyt, mistä lähteä liikkeelle. Jotenkin nyt havahduin tähän kunnolla, kun taas huomasin, miten vaatekaappi taas on täynnä liian pieniä vaatteita ja kroppa ei miellytä itseäni.
Tosiaan olen aikuinen ihminen, en mikään teinihempukka enää, enkä halua langanlaihaksi mutta haluan oman kroppani takaisin.