Millaisen taloudellisen tilanteen vaadit uudelta kumppanilta?
Eli kun aloittelet suhdetta, millainen taloudellinen tilanne kumppanilla tulisi olla? Entä kun aletaan suunnitella yhteenmuuttoa?
Itse vaatisin, että tulee toimeen omillaan eikä olisi koko ajan lainaamassa minulta rahaa. Yhdessä asuttaessa pitäisi kyllä olla suunnilleen sama taloudellinen tilanne kuin minullakin ja samantyyppiset rahankäyttö tavat, jotta vältytään tulevaisuuden ongelmilta kun toinen pistääkin kaiken tulevan rahan palamaan ja velvollisuudet jää hoitamatta.
N26
Kommentit (31)
Olen jo sen ikäinen ettei saisi olla velkaa, eikä elatusvelvollisuutta.
Vakituinen työ, jonkin verran omaisuutta, sijoituksia ja muutenkin järkevyyttä taloudenhoidossa. Jos nyt siis puhutaan yli 30-vuotiaista ihmisistä. Työttömyysputket ja pätkätyöt eivät ole mielestäni aikuisen ihmisen elämää eivätkä varsinkaan sellaisen jota kumppaniksi miettisin. Myös tietenkin määrätietoisuus pyrkiä eteenpäin urallaan liittyy tähän ja tuo varmuutta taloudellisesti myös tulevaisuudessa.
Ei väliä, elintavat merkitsee enemmän (eli ettei vaan tyyliin löhöö, ja pelaa ja hiisaa tms.)
N27
Toivoisin, ettei kumppani olisi mikään ökyrikas, mutta jos olisi niin voisin seurustella hänen kanssaan silti.
Ei ole mitään syytä ikinä muuttaa saman katon alle. Olen jo 40+. Lapset hankittu ja parisuhteet nähty. En halua mitään mitä olen kokenut. Minulle sopii suhde missä tavataan kun kummallekin sopii. Mitään sen kummempaa en huoli.
Vaadin tietysti, että on upporikas. Jostakin syystä vaatimuksiani ei ole otettu todesta ja persaukiset lähestyvät alvariinsa.
Miehen pitäisi pystyä elättämään perhe tulevaisuudessa.
Tulot vähintään 2000€ kuukausi nettona ja omaisuuden määrä riippuu iästä. Suunnilleen 30000€ 30-vuotiaalla, 100000€ 40-vuotiaalla ja 250000€ 50-vuotiaalla.
En hyväksy naisekseni muita kuin proletariaatin edustajia.
Uusi kumppani saisi olla köyhä, työtön tai kouluttamaton. Jos olisi muuten viehättävä ja täyspäinen, niin ei haittaisi. Ainoa vaatimus olisi, että seksiä olisi vähintään 2 kertaa viikossa, mielummin useammin.
Jos nuo rastit toteutuisi, niin saisi elää rahoillani ihan vapaasti. Sellaiset 75 000 vuodessa saisi heti käyttörahaa.
Itse olen eronnut seurustelusuhteesta juuri silsi että mies pisti kaikki tulevat rahat heti menemään, mihinkään ei ollut koskaan varaa.