Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kyllä vähän huolettaa joutua anopiksi

Vierailija
19.12.2013 |

Poika on sen ikäinen, että vakituinen tyttöystävä saattaa ilmaantua kuvioihin koska tahansa. Ei siinä mitään, ihan vapaasti vaan mutta toivottavasti se ei sitä tyttöä ala kauheasti tuomaan kotiinsa. Mä en varmaan oikein osaisi suhtautua ja jännittäisin sitä koko ajan kauheasti. Ei voisi puhuakaan mitään vapaasti eikä oikein ollakaan. Ainakaan netissä ja vauvapalstalla. Huoh!

Enkä varmastikaan alakaisi väsäämään mitään sukujouluja! Kun vaivalla olen saanut edes jonkunlaisen joulun meidän perheelle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sukujoululla?

Vierailija
2/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:46"]

[/quote]No, että poika tosi sen tytönkin joulua viettämään meille tai jopa sitten mahdolliset lapsetkin. Siis apua!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlainen olo... etenkin kun luin vähän tuota anoppilan joulu -ketjua. Voi olla, että matkustamme ulkomaille jouluksi kun lapset ovat aikuisia :( Omissa appiksissani tai heidän joulunvietossaan en kyllä keksi mitään moittimista, ihanan rento ja lämminhenkinen perhe ovat. Mutta tuntuu, että kaikilla muilla miniöillä on vain nurisemista ja väkipakolla joutuvat menemään.

Vierailija
4/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:47"]

[/quote]No, että poika tosi sen tytönkin joulua viettämään meille tai jopa sitten mahdolliset lapsetkin. Siis apua!!!!!

[/quote]

Ajatteletko siis, ettet halua enää poikaasi kotiin jouluisin tai nähdä silloin mahdollisia lastenlapsia? Mun mielestä kannattaa sanoa suoraan, että haluatte olla miehesi kanssa kahdestaan (tai jäljelle jäävien sisarusten kesken, jos sellaisia on).

Vierailija
5/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:47"]

[/quote]

Ajatteletko siis, ettet halua enää poikaasi kotiin jouluisin tai nähdä silloin mahdollisia lastenlapsia? Mun mielestä kannattaa sanoa suoraan, että haluatte olla miehesi kanssa kahdestaan (tai jäljelle jäävien sisarusten kesken, jos sellaisia on).

[/quote]En halua mitään miniää arvostelemaan ja katsomaan pitkin nenänvarttaan mun jouluani. Mahdollisista lapsista en ehkä ole niin huolissani, poikani osannee kyllä kasvattaa heidät.

Vierailija
6/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Mä olen jo harjoitellut poikapuolen kahden tyttökaverin kanssa ja mukavaa meillä on ollut! On käyty ulkona syömässä porukalla, on meillä kokkailtu ruokaa ja olla möllötelty ja juteltu. Mukavia tyttöjä, ollaan facessa edelleen kavereita vaikka eivät enää seurustelekaan ja jutellaan kuulumisia.

Vierailija
7/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ko.henkilö olla itse nenäkäs, arvosteleva miniä, vai mikä siinä hävettää olla oma itsensä? Ei miniöiden takia tarvitse sukujouluja järjestämään, kyllä fiksu miniä sen hoksaa, ettei kaikki jaksa muumimamman roolia.

Vierailija
8/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:48"]

Mulla on vähän samanlainen olo... etenkin kun luin vähän tuota anoppilan joulu -ketjua. Voi olla, että matkustamme ulkomaille jouluksi kun lapset ovat aikuisia :( Omissa appiksissani tai heidän joulunvietossaan en kyllä keksi mitään moittimista, ihanan rento ja lämminhenkinen perhe ovat. Mutta tuntuu, että kaikilla muilla miniöillä on vain nurisemista ja väkipakolla joutuvat menemään.

[/quote]Minuakin alkoi nimeomaan vaivaamaan noi anoppilan joulu-jutut. Ei ole yhtään kivaa jos miniä tulee sitten tänne haukkumaan meitä tai ylipäätään on tyytymätön. Jos vauvapalstaa on yhtään uskominen niin anoppiinsa tyytyväisiä miniöitä on vähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi