Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hakeeko joku nainen tinderissä vain panoseuraa?

Vierailija
04.10.2020 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun siitä sellainen kuva aina maalataan. Ja kun profiileja selaa niin aina mainitaan että ei pelkkää panoseuraa.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin sinkku ja hain pelkkää seksiseuraa, ei vielä ollut Tinderiä. Jos olisi ollut, luultavasti olisin sitäkin kokeillut. Nettideittien kautta sovin muutamat treffit, joista molemmat tiesivät ettei haussa ole enempää kuin satunnaista huvia, mutta vain kaksi tapaamista taisi johtaa seksiin saakka. Muut tyssäsivät siihen, ettei livetilanteessa ollut minkäänlaista kemiaa.

Vierailija
22/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kuten muillakin treffisivustoilla on paljon naisia, jotka etsivät oikeaa parisuhdetta, mutta suostuvat myös pelkkään yhden yön juttuun, JOS nämä prinsessat saa ensin lähtemään treffeille.

Olen tavannut monen monta naista. Oon kai sitten sellainen tyyppi, että sänkyyn kelpaan mutta en suhteeseen.

Naiset iältään 25-45v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä käytin Tinderiä käytin myös OK Cupidia, johon olin ”looking for” kohtaan valinnut myös seksiseuran. Kävin sitten ekoilla OKC-treffeillä ja mies sanoi, ettei juuri kukaan naisista valitse kyseistä kategoriaa. Kuulemma se on turhaa, koska naisena joka tapauksessa saa myös suoria seksiehdotuksia. Olin siis avoin kaikenlaisille kohtaamisille enkä hakenut pelkkää parisuhdetta.

Tinderiin en asiaa ikinä täsmentänyt, mutten sitä kieltänytkään jos joku asiasta kysyi. Kerran työmatkalla oleva mies ilmoitti suoraan hakevansa s-seuraa ja koska asia sopi minulle lähdin tapaamaan häntä baariin. Juttu luisti ja lähdin hänen mukanaan hotellille. Miehelle taisi kuitenkin tulla suorituspaineita, kun piti ryhtyä itse asiaan. Toinenkin vastaava kokemus sattui myöhemmin, joten en pitäisi itsestäänselvyytenä, että naisena saisi aina seksiä vaikka halukkaan miehen tapaisikin!

Vierailija
24/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun vielä käytin Tinderiä käytin myös OK Cupidia, johon olin ”looking for” kohtaan valinnut myös seksiseuran. Kävin sitten ekoilla OKC-treffeillä ja mies sanoi, ettei juuri kukaan naisista valitse kyseistä kategoriaa. Kuulemma se on turhaa, koska naisena joka tapauksessa saa myös suoria seksiehdotuksia. Olin siis avoin kaikenlaisille kohtaamisille enkä hakenut pelkkää parisuhdetta.

Tinderiin en asiaa ikinä täsmentänyt, mutten sitä kieltänytkään jos joku asiasta kysyi. Kerran työmatkalla oleva mies ilmoitti suoraan hakevansa s-seuraa ja koska asia sopi minulle lähdin tapaamaan häntä baariin. Juttu luisti ja lähdin hänen mukanaan hotellille. Miehelle taisi kuitenkin tulla suorituspaineita, kun piti ryhtyä itse asiaan. Toinenkin vastaava kokemus sattui myöhemmin, joten en pitäisi itsestäänselvyytenä, että naisena saisi aina seksiä vaikka halukkaan miehen tapaisikin!

Kyllä suht monella naisella lukee nykyään tuossa looking for-kohdassa myös hookups.

M31

Vierailija
25/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä tunnuta hakevan yhtään mitään kun edes keskusteluja ei synny.

M38

Tämä. En tiedä vieläkään, miten Tinderistä olisi tarkoitus saada seksiseuraa tavismiehenä.

M31

Kyllä sieltä saisi mutta ei sellaisia joiden kanssa tekisi mieli panna.

Esim itse olen lihaksikas ja atleettinen mutta ne jotka antaa tykkäyksen seksimielessä on aina vähintään chubbyjä. En aio tyytyä mihin vain reikään.

Reikä sulla on aivoissa. Tyydy siihen.

Vierailija
26/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä tunnuta hakevan yhtään mitään kun edes keskusteluja ei synny.

M38

Tämä. En tiedä vieläkään, miten Tinderistä olisi tarkoitus saada seksiseuraa tavismiehenä.

M31

Kyllä sieltä saisi mutta ei sellaisia joiden kanssa tekisi mieli panna.

Esim itse olen lihaksikas ja atleettinen mutta ne jotka antaa tykkäyksen seksimielessä on aina vähintään chubbyjä. En aio tyytyä mihin vain reikään.

Saatko seksiä, vaikka olet noin tyhmä?

Vierailija
27/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen etsii vain panoseuraa, hän ilmoittaa, ettei hae pelkkää panoseuraa.

Jos nainen ei etsi vain panoseuraa, hän ilmoittaa, ettei hae pelkkää panoseuraa.

Ei ole tarpeen ymmärtää, MIKSI näin. Täytyy vain tiedostaa, että niin ON.

Vierailija
28/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa kyllä kovasti, mutta en lataa silti tinderiä

Vierailija
29/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen etsii vain panoseuraa, hän ilmoittaa, ettei hae pelkkää panoseuraa.

Jos nainen ei etsi vain panoseuraa, hän ilmoittaa, ettei hae pelkkää panoseuraa.

Ei ole tarpeen ymmärtää, MIKSI näin. Täytyy vain tiedostaa, että niin ON.

Sinulle varmaan naisen "LOPETA" tarkoittaa "JATKA"? Taitaa häkki heilahtaa.

Vierailija
30/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee tietty ja ne, jotka sanovat etteivät hae, jotenkin kummasti vain päätyvät seksiin.

Vierailija
31/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka mainitsee ettei hae, ei hae. Tuskin nekään, jotka etsii toivottavasti sitä loppuelämän kumppania.

Kannattaa mainita, jos hakee s-seuraa, koska silloin kohtaa toisilleen sopivat tyypit paremmin.

Minusta oli ällöttävää saada ehdotuksia Tinderissä, kun en s-seuraa hakenut. Lopulta löytyi sitoutumista haluava mies, jonka kanssa kemiat kohtasi molemmin puolin. Muut 15 olivat kaikki mukavia, mutta oltiin sellaisia työkaveri tai kaveri mätsejä.

Kannattaa mainita... Kannattaako naisen oikeasti mainita profiilissa hakevansa s-seuraa? En minä ainakaan mainosta hakevani seksiseuraa. Profiilini on voinut nähdä jos kuka naapurin Pena ja kartsa ilman että minulla jää jokainen profiilini selaaja mieleen jos sellaista jaksaa alkaa ollenkaan selvittämään. Tuollaisesta ilmoituksestahan ehdottelu vain yltyisi kun välittyisi kuva, että seksiseuran löytäminen on jotenkin niin haasteellista, että sitä pitää mainostaa. Ehdotan treffejä tehden selväksi, että seksi hyvin todennäköisesti kiinnostaa, vain sille miehelle jonka kanssa se kiinnostaa. Ei siitä tarvitse koko kylän asiaa tehdä. En myöskään pidä profiilia aktiivisena kuukausikaupalla koska siitäkin aletaan jo tekemään epäimartelevia oletuksia. Ja kyllä kiinnostaa seksi, muttei nyt aivan millainen vain seksi ja kenen vain kanssa. Nyt juuri ei vain kiinnosta parisuhde.

Vierailija
32/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan jatkossa kokeilla järjestää seksitreffejä sinkkujen kanssa niin ei mene pupu pöksyyn. Ohiksena.

Vierailija
33/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka mainitsee ettei hae, ei hae. Tuskin nekään, jotka etsii toivottavasti sitä loppuelämän kumppania.

Kannattaa mainita, jos hakee s-seuraa, koska silloin kohtaa toisilleen sopivat tyypit paremmin.

Minusta oli ällöttävää saada ehdotuksia Tinderissä, kun en s-seuraa hakenut. Lopulta löytyi sitoutumista haluava mies, jonka kanssa kemiat kohtasi molemmin puolin. Muut 15 olivat kaikki mukavia, mutta oltiin sellaisia työkaveri tai kaveri mätsejä.

Kannattaa mainita... Kannattaako naisen oikeasti mainita profiilissa hakevansa s-seuraa? En minä ainakaan mainosta hakevani seksiseuraa. Profiilini on voinut nähdä jos kuka naapurin Pena ja kartsa ---

Juuri tästä on kyse. Toiseksi eniten maailmassa nainen haluaa harrastaa villiä seksiä toinen toistaan kuumempien korkeatasoisten miesten kanssa. Kaikkein eniten maailmassa nainen haluaa koko maailman luulevan, että hän EI halua.

Siksi panoseuraa etsivä nainen kieltää etsivänsä panoseuraa, ja vakavaa suhdetta etsivä nainen kieltää etsivänsä panoseuraa.

Vierailija
34/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tinder ja haen sieltä etupäässä seksiä, mutta en käytä sitä aktiivisesti vaan löydän seksipartnerini livenä.

Ei siis oikein tarvetta Tinderille, vaikka sitäkin joskus käytän.

Suosittelen muillekin liveä, ei deittisovelluksia.

Vierailija
35/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Tinder ja haen sieltä etupäässä seksiä, mutta en käytä sitä aktiivisesti vaan löydän seksipartnerini livenä.

Ei siis oikein tarvetta Tinderille, vaikka sitäkin joskus käytän.

Suosittelen muillekin liveä, ei deittisovelluksia.

Siihen on ehkä joku syy, miksi Helsingissä on ylivoimainen enemmistö maan koronatapauksista.

Vierailija
36/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mainita... Kannattaako naisen oikeasti mainita profiilissa hakevansa s-seuraa? En minä ainakaan mainosta hakevani seksiseuraa. Profiilini on voinut nähdä jos kuka naapurin Pena ja kartsa ---

Juuri tästä on kyse. Toiseksi eniten maailmassa nainen haluaa harrastaa villiä seksiä toinen toistaan kuumempien korkeatasoisten miesten kanssa. Kaikkein eniten maailmassa nainen haluaa koko maailman luulevan, että hän EI halua.

Siksi panoseuraa etsivä nainen kieltää etsivänsä panoseuraa, ja vakavaa suhdetta etsivä nainen kieltää etsivänsä panoseuraa.

Oletko meedio? Missä opiskelit meedioksi? Minäkin haluan päästä ihmisten ajatuksiin! Kerro salaisuutesi!

Vierailija
37/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa, että yllättävän moni nainen, joka ilmoittaa hakevansa seuraa"tositarkoituksella" hakeekin vain seksiä...

Vierailija
38/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin kertoa, että yllättävän moni nainen, joka ilmoittaa hakevansa seuraa"tositarkoituksella" hakeekin vain seksiä...

Sama kokemus täälläkin. Itsellä parisuhde toiveissa ja niin luulin toisellakin olevan, mutta muutamaan panoon se vain jäi naisen puolelta. Oli kummallinen olo vähän aikaa sen jälkeen, että mitä ehmettiä tässä oikein tapahtui. :D

Mutta siitäkin selvittiin, eikä jäänyt traumoja. Oli myös tavattoman taitava otteissaan, tiesi kyllä mitä tehdä..

Vierailija
39/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde Tinderistä, kumpikaan ei ilmoituksessa maininnut asiaa eikä ekoilla tapaamisilla menty asiaan. Eka treffeillä ei edes suudeltu ja olin epävarma, tykkääkö mies edes musta. Viestejä tuli kuitenkin ”milloin nähdään?” ja oisko ollut neljänsillä treffeillä kun mentiin sänkyyn ja sillä tiellä ollaan. Oon todennut että tää sopii mulle, ihana mies jonka kanssa seksi on parasta ikinä, naidaan vähintään 3 kertaa viikossa. Ei seurustella eikä olla parisuhteessa, seksisuhteessa kylläkin ja se on paras ratkaisu meille kummallekin. Näin kävi, onneksi 😊

Vierailija
40/71 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen tinderistä seksiseuraksi toista naista ja kerron sen selkeästi profiilissani. Jos etsisin miestä, olisin ehkä muotoillut tekstini varovaisemmin. Nytkin suurin osa tykkääjistäni taitaa olla miehiä.

Siltä tuntuu etteivät monet naiset tiedä itsekään mitä sieltä ovat hakemassa. Ehkä miehet tietävät paremmin?