Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmin saaminen kestää ikuisuuksia

Vierailija
21.07.2006 |

Seurustelen ihanan miehen kanssa ja suhde on vielä tuore. Ensimmäisinä kertoina harrastaessamme seksiä laukesin tosi nopeasti ja seksi tuntui aivan ihanalta.

Edelleenkin harrastamme seksiä aktiivisesti - ja se on edelleen ihanaa. Pyrin kertomaan miehelle miltä tuntuu ja neuvomaan, mikä olisi kivaa. Mies on kärsivällinen ja nauttii tuottaessaan nautintoa.

Nyt ongelmaksi on tullut vanha tuttu henk. koht. ongelma eli orgasmin viivästyminen. Laukeaminen siis tuntuu kestävän yhä kauemmin ja kauemmin. Se harmittaa ainakin mua todella paljon, koska tämä kauan tarkoittaa mulla mitä tahansa 30 min ja ikuisuuden välillä.

Tällä hetkellä olen noidankehässä, jossa alan muutaman minuutin seksin harrastamisen jälkeen stressata. Ajatukset alkavat kiertää kehää " nyt olemme harrastaneet seksiä jo näin ja näin monta minuuttia, enkä vieläkään ole saanut - jos en kohta saa, niin mieheni varmasti pettyy minuun eikä jaksa odottaa niin kauan, että pääsisin mukaan" .

Näillä ajatuksilla sen orgasmin saaminen voi viedä puolesta tunnista ikuisuuksiin. Toisinaan en enää itsekään halua sitä odottaa, koska petyn siihen, että en saakaan, vaikka mies kaikkensa yrittää. Nyt on mieskin muutaman kerran jättänyt homman kesken, koska ei jaksa esim. valvoa niin pitkään että minäkin saisin (mikä on mielestäni täysin ymmärrettävää).

Olen keskustellut miehen kanssa usein ja paljon tästä ongelmasta. Hän sanoo, että mun ei pitäisi ajatella, mitä naiselta " vaaditaan" , vaan pitäisi keskittyä tekemään sitä, mikä tuntuu hyvältä. Eikä hänen mielestään mun orgasmin odottaminen ole niin vaivalloista, kuin miltä se musta tuntuu.

Kaikesta huolimatta stressaan ihan mielettömän paljon. Ja samalla yritän keksiä ratkaisua, jotta miehen ei tarvitsisi tehdä niin paljon töitä. Yritän keksiä fantasioita, jotka nopeuttaisivat laukeamista (yleensä tietty ajatus " toimii" vain muutaman kerran). Kaikesta huolimatta (tai ehkäpä juuri siksi) saaminen vain kestää, kestää ja kestää.

Blääh.

Sitten mulla on sellainen kauhuskenaario mielessä, jossa mies kyllästyy totaalisesti harrastamaan seksiä kanssani, koska olen " kuiva frigidi nainen, joka on jumissa kuin *Länsiväylä ruuhka-aikaan eikä laukea vaikka mitä tekisi" .

* ulosmenoväylä Helsingin ja Espoon välillä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, vaikeaa. Orkun saaminen kun on mukavaa.

Jospa harrastaisitte tässä välissä toistenne hyvänä pitämistä ilman yhdyntää, tai yhdyntä vasta pitkän hellittelyn jälkeen.

Käykää lähelle toisianne. Katselkaa silmiin, nuuhkikaa ihoa. Sivelkää toisienne rintakehää, selkää, pakaroita, vatsaa ihan rauhassa, ilman kiihotusaikeita. Hieroskelkaa toistenne hartioita, hiuspohjaa, suukotelkaa toisianne. Opetelkaa aistimaan toistenne hengitys, tuntemaan ihokarvojen nousemisen kananlihalle, kun toinen tulee ihan lähelle, muttei kuitenkaan koske...

Keinutelkaa toisianne sylikkäin, ilman yhdyntää.

Tätä kun harjoitatte viikonkin, ilman suorituspaineita, alkaa olo tuntua ihanan eroottiselta ja tyytyväiseltä ilman sitä orkkuakin. Ja jos tuollaisen hellittelyn jälkeen päätyy yhdyntään, ei haittaa, vaikka oma orkku jäisikin saamatta, kun on muuten läheinen ja rakastava olo.

Vierailija
2/4 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset eroon suorituskeskeisestä ajattelumallista rakastelussanne, sillä (kokemuksesta tiedän) ettei se ainakaan vuosien mittaan helpota. Siinä vaiheessa, kun seksi oli vain orgasmin tuottamista vuoronperään molemmille, se jäi meiltä kokonaan... reilut kaksi vuotta sitten. Nykyään en enää edes usko koskaan viitsiväni aloittaa seksielämää uudestaan, sen verran nihkeältä koko ajatuskin tuntuu.

Parempaa tulevaisuutta ap:lle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on, voisiko kokeilla, jos saisit nopeammin orgasmin klitorista hieromalla?

Toi fantasioiden ja mielikuvien " kuluminen" on tosi ärsyttävää, takuuvarma herkkuajatus ei tosiaan montaa kertaa toimi.

Vierailija
4/4 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alley:

Jos näin on, voisiko kokeilla, jos saisit nopeammin orgasmin klitorista hieromalla?

ja siis tuotakin on tullut kokeiltua varmaan sata ja tuhat kertaa. Ongelma pähkinänkuoressa on yksinkertaisesti se, että pelkästään jo seksin aloittaminen tekee sen, että päässäni alkaa pyöriä ajatuksia, kuten " jos en saa säällisen ajan kuluessa niin mies kyllästyy - jos en saa, hän pettyy - koska ajattelee ettei ole tarpeeksi kiihottava - enkä mitenkään voi häntä vakuuttaa siitä etteikö niin olisi, koska orgasmi on se todistuskappale millä nainen todistaa olevansa 1. aktiivinen 2. kiinnostunut seksistä ja 3. millä nainen osoittaa miehen olevan haluttava..."

Luulen melkein, että paras konsti on unohtaa koko orgasmi tavoitteena. Suorituspaineet seksin aikana ovat tosi ahdistavia. Jotenkin sitä vain on käytännössä vaikea hyväksyä, että tekemällä vähemmän voisi saada enemmän.

t. ap

P. S. Kiitos kaikille vastaajille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi