Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko äitisi neitsyt kun meni naimisiin? Entä sinä?

Vierailija
19.12.2013 |

Jos et tiedä äidistäsi niin arvaa...

Minun äiti ei ollut. Varma tieto koska isosiskoni syntyi pian häiden jälkeen. Minä en myöskään ollut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tosiaan taida kuulua minulle mikä äitini siveyden tilanne oli avioliiton kynnyksellä. Veikkaan että ei, olivat kuitenkin isäni kanssa olleet 4v yhdessä kun avioituivat 22-vuotiaina. Minun neitsyydestäni nyt ei tarvitse puhua :)

Vierailija
2/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ollut, koska minä olin vatsassa. Hän oli 18-vuotias.

Itse olin naimisiin mennessä jo kahden lapsen äiti. En siis luonnollisestikaan neitsyt edes horoskoopilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut äiti neitsyt, olin jo tulossa. Eikä isäni ollut eka. Menin naimisiin 36-vuotiaana ja raskaana, juu en todellakaan ollut neitsyt. Seksielämää oli siihen mennessä ollut jo 20 vuotta.

Vierailija
4/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut. Äidistäni en ole varma. Hänellä oli kuitenkin sellainen vakaumus ja tausta että olisi voinut olla, eikä lastakaan tullut "etuajassa". En silti usko että oli kun kuitenkaan ei ollut ihan nuori naimisiin mennessään.

Vierailija
5/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei. Äiti odotti minua viidennellä kuulla ja oli juuri valmistunut lääkiksestä naimisiin mennessään. Ja itse... Menin aika nuorena naimisiin, mutta enpä olisi sinne asti jaksanut odotella.

Vierailija
6/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ja ei.

Vierailija
7/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei ollut. Siihen aikaan valtaosa morsiamista oli raskaana. Itsekään en ollut, minä tosin en ollut raskaana.

Vierailija
8/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olut ja minäkään en ollut... kiitos isäni... hoiti asian 14-vuotiaana

Vierailija
9/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, koska olin syntynyt paljon ennen sitä, ja siskokin syntyi muutama kuukausi vihkimisen jälkeen - ei siis äidilläni ja hänen miehellään mitään häitä ollut.

En ole minäkään, lapset jo aikuisia mutta naimisissa en ole vieläkään.

Olisit kysynyt vielä mummostani. Ehkä hän oli, en todellakaan tiedä. Ensimmäisellä kerralla siis, mutta ei sitten kun leskeksi jääneenä avioitui uudestaan.439

Vierailija
10/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInunpas äitini oli, ja minä myös!

Vierailija
11/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 01:32"]

Jos et tiedä äidistäsi niin arvaa...

Minun äiti ei ollut. Varma tieto koska isosiskoni syntyi pian häiden jälkeen. Minä en myöskään ollut.

[/quote]

Ei ollut. Ja tämän tiedän vaikka ensimmäinen lapsensa syntyi 11 kk häiden jälkeen.

En ollut minäkään ja toivon sydämeni pohjasta ettei yksikään tyttäristäni tai miniöistäni tule olemaan.

Vierailija
12/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Muuten siskoni olisi varsin varhaisilla viikoilla syntynyt keskonen ja äidilläni erikoisen mallinen häämekko.

Vierailija
13/13 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Tuskinpa oli.

Mutta ehtivät isäni kanssa seurustella ja mennä naimisiinkin ennen kuin minä synnyin. Tai siis synnyin 11kk häistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi