Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollinen ghostaus?

Vierailija
04.10.2020 |

Olen pari kuukautta tapaillut mukavaa miestä ja olemme viettäneet yhdessä paljon aikaa. Kahviloissa, kirjastossa yms. Myös asunnollani olemme käyneet myös juomassa vain kahvit.

Tällä viikolla kävin myös hänen asunnollaan. Se oli todella sotkuinen. Vaatteita lattialla ja tiskiä pöydät täynnä. Kuitenkin vietimme mukavan illan ja hän myös saattoi omasta aloitteesta asunnollani asti. Juttelun aihetta meillä tuntuu vain riittävän loputtomasti. Nautimme toistemme seurasta ja hän on sanonut, että arvostaa minua ihmisenä.

Myönnän, että olen kovin ihastunut. Tämän viikon perjantaina juttelimme ja kysyin, jos hän olisi tullut käymään. Sanoi ilmoittelevansa vielä samana päivänä, mutta mitään ei ole kuulunut. Somesta selvisi, että hän on lähtenyt viettämään viikonloppua perheensä luokse. Asia ei minua haittaa millään tavalla. Se on jäänyt vaivaamaan, että hän ei voinut ilmoittaa suunnitelmien muutoksesta mitään. Jos hän oikeasti arvostaisi ja olisi kiinnostunut niin olisiko hän ilmoittanut asiasta? Miten toimin jatkossa? Miten toimisi, käyttäytyisi mies, joka olisi oikeasti kiinnostunut?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tiedä, kysy. Sotkuisesta asunnosta päätellen ei ole aivan täydellinen ja sillä voi olla joku sekopääperhe, jonka vieraskoreudessaan vielä antaa ymmärtää ero tavalla. Mahdollisesti on ollut pirun sekopäinen perhetuokio, lähtö ja sitä-tätä-tota eikä jaksanut enää huolehtia ihastukselle viestinnästä kun perhe pilaa taas vähän niinku kaiken ja vie elämänilon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla