Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sukupuolitauti?

Vierailija
18.12.2013 |

noin viikko sitten olin yhdynnässä uuden tuttavuuden kanssa. käytimme kondomia, mutta se meni rikki. käytössäni on e-pillerit ja mies vannoi, ettei kanna mitään tautia, joten jatkoimme ilman. yhdynnästä seuraavana päivänä alapääni on kihelmöinyt ja punottanut.

tapahtuneesta on nyt jo viikko ja tätä jatkuu edelleen. ensin luulin, että hiivatulehdus tekee tuloaan, mutta mitään normaalista poikkeavaa vuotoa ei ole ollut. myöskään näppyjä tai muuta poikkeavaa ei punoituksen ja pienen kirvelyn lisäksi ole. voiko mikään tauti oireilla pelkästään näin ja lähes välittömästi? voiko tämä johtua pelkästä mekaanisesta ärsytyksestä, vaikka yhdynnän aikana en huomannut tarvetta lisäliukasteelle? ja ennen kaikkea, eikö viikossa ihoärsytyksen pitäisi jo tasaantua?

alkaa pikkuhiljaa paniikki puskea päälle, sillä en ole koskaan elämäni aikana joutunut edes miettimään tällaista... tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene testeihin niin saat mielenrauhan.

Milloin mies on käynyt testeissä? Hölmöt eivät välillä tajua että tauti voi piiletä oireettomanakin..

Vierailija
2/8 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene testeihin niin saat mielenrauhan.

Milloin mies on käynyt testeissä? Hölmöt eivät välillä tajua että tauti voi piiletä oireettomanakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mikä tuollaista aiheuttaisi :o klamydiakin voi olla ihan oireeton.

Mene varmuuden vuoksi käymään testeissä, niissä ei kauaa nokka tuhise ja saatpahan varmuuden asiaan :)

Vierailija
4/8 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti testeihin! Miesten vannomiset kyllä tiedetään.

Vierailija
6/8 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene testeihin! Joku viitisen vuotta sitten harrastin seksiä yhden puolitutun miehen kanssa ilman kondomia, koska söin e-pillereitä ja luottavaisin mielin olin miehen kanssa. Muutaman viikon päästä tapahtuneesta luulin, että olin jostain saanut virtsatieinfektion (minulla on taipumusta sairastaa sitä suht usein). Minulle määrättiin antibiootit ja ovat yleensä auttaneet tosi nopeasti, mutta tällä kertaa oireet vain jatkuivat. Menin uudestaan lääkäriin ja lääkäri passitti minut testeihin. Kävi ilmi, että minulla olikin klamydia. Se saatiin onneksi lääkittyä ja onneksi oireilin, koska oireettomana pitkälle edennyt klamydia voi aiheuttaa lapsettomuutta! Nyt olen vakituisessa parisuhteessa ja meillä on nykyisen mieheni kanssa lapsi, joten onni onnettomuudessa tällä kertaa...

Vierailija
7/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:52"]

Mene testeihin! Joku viitisen vuotta sitten harrastin seksiä yhden puolitutun miehen kanssa ilman kondomia, koska söin e-pillereitä ja luottavaisin mielin olin miehen kanssa. Muutaman viikon päästä tapahtuneesta luulin, että olin jostain saanut virtsatieinfektion (minulla on taipumusta sairastaa sitä suht usein). Minulle määrättiin antibiootit ja ovat yleensä auttaneet tosi nopeasti, mutta tällä kertaa oireet vain jatkuivat. Menin uudestaan lääkäriin ja lääkäri passitti minut testeihin. Kävi ilmi, että minulla olikin klamydia. Se saatiin onneksi lääkittyä ja onneksi oireilin, koska oireettomana pitkälle edennyt klamydia voi aiheuttaa lapsettomuutta! Nyt olen vakituisessa parisuhteessa ja meillä on nykyisen mieheni kanssa lapsi, joten onni onnettomuudessa tällä kertaa...

[/quote]

"Luottavaisin mielin". Anna kun arvaan: mies sanoi ettei hänellä ole mitään. Ja sinä uskoit, koska mies oli tuttu ja vaikutti päälle päin siistiltä.

Vittu te ämmät olette tyhmiä!

Vierailija
8/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 00:00"]"Luottavaisin mielin". Anna kun arvaan: mies sanoi ettei hänellä ole mitään. Ja sinä uskoit, koska mies oli tuttu ja vaikutti päälle päin siistiltä.

Vittu te ämmät olette tyhmiä!

[/quote]

Nämä samat naiset luottavat ja lankeavat varmaan siihenkin, kun mies, halutessaan panna paljaalla, vannoo käyttäneensä/käyttävänsä muiden mahdollisten petikumppaneidensa kanssa aina kumia...