Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vaivaa tehty ennustus!

Vierailija
21.07.2006 |

Edesmennyt Iris Roine ennusti puolitoista vuotta sitten, että juurilleni on kaksi lasta laskettu, enempää ei muka nähnyt, ja olin siitä pitkään tosi pahoillani. Nyt on kuitenkin mulla ihana kolmaskin lapsi ja nyt joka päivä pelkään että hälle tapahtuu jotain. Voitte uskoa että odotusaika oli tuskaa.

Myös hän ennusti mm. että parisuhteeni ei ole lopullinen, vaikka saattaisi kestää vielä pitäänkin - sitä ei tiennyt. Ja nyt tääkin vaivaa kauheasti - silloi meillä olikin ongelmia. Mutta nyt olisi taas kaikki aika hyvin.

Inhottaa kun tuo typerä ennustajalla käynti pyörii ja vaivaa joka päivä päässä vaikken haluaisi sellaisiin periaatteessa uskoa.

Tulikin käytyä :-(

Sanokaa ettei ne pidä paikkaansa vaan voi itsekin ohjata elämäänsä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi oli kai aika arvostettu ennustaja...

Ja osasi se kertoo mun menneisyydestä / luonteestakin jotain (tietty aika ympäripyöreetä mut kuitenkin), ja näki senkin montako lasta ja mitä sorttia jo on.

Ja pari tuttua on käynyt joskus ja ne on pitäneet kai aika hyvin paikkaansa.

Vierailija
2/10 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustus on jo mennyt pieleen. Jos hän olisi todellinen ennustaja hän olisi sanonut, että saat kolme lasta. EI se tarkoita, että lapsellesi tapahtuu jotakin, jos ennustaja on ennustanut sinulle vain kaksi lasta. Se tarkoittaa vain sitä, että hän on ennustanut aivan väärin ja hän on ihan humpuuki tyyppi. Nyt unohdat asian ja rauhoitut! Voit myös rukoilla, että pääset asiasta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suomessa on yksi hyvä ja todella osaava ennustaja. Hänen nimeään en nyt paljasta. Asuu Turussa. Näkee hyvin ja ennustaa äänen perusteella. Hänelle ei tarvitse kertoa MITÄÄn itsestään. Hän tietää kaiken. Joka painosi vaikka puhuisitten vain puhelimessa. Ei ota maksua kaikilta. Julkkikset käy hänen luonaan usein koskan hän todella tietää.

Vierailija
4/10 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osannut kai varautua että kuulisin jotain mikä olisi mulle ikävää ja että se voisi jäädä vaivaamaan. Olin vaan niin hirveen ahdistunut silloin kun meni niin huonosti miehen kanssa (se joi liikaa ja oli masentuntu silloin) ja kuvittelin kai että voin kokeilla sitäkin keinoa, että vähän saisin päätä selvitettyä että mitä tekisi.

Ja yksi kaveri oli just menossa niin mentiin yhdessä. (Kaveri oli käynyt ennenkin ja tykännyt tästä - odotin kai että mullekin ennustettaisiin vielä joskus halutessa tuleva lapsi ja sukupuoli niin kuin hänelle, jotka toteutuikin... Tosin tää kaveri oli käynyt jollain toisellakin ennustajalla joskus, joka oli povannut kaverin exän kuolemaa! No se meni hieman vikaan, mutta kylläkin kaverin yksi toinen tuntema ihminen kuoli.)

ap

Vierailija
5/10 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, toisaalta tuosta ehkä poiki se, että sisukkaana jotenkin ajattelin että " ei tuo ei toteudu, olen ennenkin ohjannut elämääni ja niin teen nytkin" ja aloin toden teolla toteuttaa asioita joita halusin. Eli aloin " hommata" lasta parisuhdeongelmista välittämättä. Ja en eronnut miehestä vaikka vaikeaa välillä oli (no alkoi olla jo aika hilkulla jossain kohtaa...) - kuitenkin rakastin häntä.

Ainakin tällä hetkellä olen tyytyväinen että jaksoin olla hänen rinnalla ja hänkin on tosi onnellinen vauvasta.

Vierailija
6/10 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä turkulaisella ennustajalla ulkomaalainen sukunimi?

Vierailija
7/10 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.x:

niin, toisaalta tuosta ehkä poiki se, että sisukkaana jotenkin ajattelin että " ei tuo ei toteudu, olen ennenkin ohjannut elämääni ja niin teen nytkin" ja aloin toden teolla toteuttaa asioita joita halusin. Eli aloin " hommata" lasta parisuhdeongelmista välittämättä. Ja en eronnut miehestä vaikka vaikeaa välillä oli (no alkoi olla jo aika hilkulla jossain kohtaa...) - kuitenkin rakastin häntä.

Ainakin tällä hetkellä olen tyytyväinen että jaksoin olla hänen rinnalla ja hänkin on tosi onnellinen vauvasta.

Vierailija
8/10 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennustan että saat jokaiselta eri stoorin.=DDDD

Minulta saat nämä mystiset sanat: Mundus vult decipi, ergo decipiatur.

Vierailija
9/10 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen mahtaisi olla " lopullinen parisuhde" ?

Vierailija
10/10 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yksi hyvä ja todella osaava ennustaja. Hänen nimeään en nyt paljasta. Asuu Turussa. Näkee hyvin ja ennustaa äänen perusteella. Hänelle ei tarvitse kertoa MITÄÄn itsestään. Hän tietää kaiken. Joka painosi vaikka puhuisitten vain puhelimessa. Ei ota maksua kaikilta. Julkkikset käy hänen luonaan usein koskan hän todella tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme